Ella Kannisen pisteet nousi huimasti mun silmissä
eilisen YLEn Juhannusjuna-ohjelman juonnon ansiosta.
Suora lähetys, jollaista ei olla aiemmin tehty ja oikeastaan virheittä veti sen.
Tero
Kommentit (20)
Miksi juonnon pitäisi mennä huonosti jos sitä ei ole ennen tehty?
Kokonaisuudessaan niin suuri floppi ettei sitä yksi Ella pelasta eikä tuhoa
Kyllähän tuo aika pannukakku oli, kun vertaa esim. Hurtigruteniin tai Berlin 24:een.
, vaikuttaa mukavalta ja on vielä kauniskin.
oli kuib esimerkkinä Bergen-Oslo -ohjelma taannoin. Ja itse pidän Ellasta kyllä kovin.
Jotkut juontajat ei lähde niihin ollenkaan, eivät uskalla, kun eivät osaa improvisoida.
Tuollaisessa voi tapahtua mitä vaan ja juontaja on se viimeinen lenkki, jonka tehtävä on klaarata
Tero
Ja aurinkoa ja hyvää ruokaa ja iltalialaisten appivanhempien apua lastenhoidossa jne.jne joten mikäs siinä on hymyillessä..
, vaikuttaa mukavalta ja on vielä kauniskin.
Häiritsee ettei aina löydä sanoja ellei ne ole paperilla. Kyllä Suomen televisiosssa pitää olla suomalainen toimittaja.
Jotkut juontajat ei lähde niihin ollenkaan, eivät uskalla, kun eivät osaa improvisoida.
Tuollaisessa voi tapahtua mitä vaan ja juontaja on se viimeinen lenkki, jonka tehtävä on klaarata
Tero
Uutiset on suora lähetys
et nosti pisteitään Teron silmissä, ei millään pahalla ;P
Vaikka kysynkin vegaanilta nolosti oletkonsä jotenkin rajoittunut, kommentoi happaman oloisesti kylmää keittoa ja antoi ymmärtää ettei Roman Schatzin puheita ole niin väliksi kuullakaan, yhteyden pätkiminen hänen haastattelunsa aikana ei Ellan sanojen mukaan haittaa.
Mutta paljon nolompi ja tökerömpi Ella olo juontaessaan Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaa, sitä oli jo tuskallista seurata juontajan takia. Teeman Tie Roomaan -ohjelmassa taas Ella on ihan loistava.
Puoliksi italialainen ei sovi juontajaksiHäiritsee ettei aina löydä sanoja ellei ne ole paperilla. Kyllä Suomen televisiosssa pitää olla suomalainen toimittaja.
Yleensä kannattaa tarkistaa tosiasiat ennnen kuin heittelee mielipiteitä. Se on tosi helppoa nykyisin nettiin pääsevälle.
et nosti pisteitään Teron silmissä, ei millään pahalla ;P
Tero
*ei millään pahalla*
Tero
Uutiset on suora lähetys
Uutistenlukijat eivät improvisoi vaan lukevat laitteesta sanansa. Hiukan eri juttu.
Ja mä oisin ainakin ihan onnessani, jos Tero ajattelis musta hyvää ;D
Tero
Uutiset on suora lähetys
Uutistenlukijat eivät improvisoi vaan lukevat laitteesta sanansa. Hiukan eri juttu.
Ja mä oisin ainakin ihan onnessani, jos Tero ajattelis musta hyvää ;D
Vieläpä tökerösti silloin kun haastateltava puhui ja kamera kuvasi Ellaa. Alokasmainen virhe.
Häiritsee ettei aina löydä sanoja ellei ne ole paperilla. Kyllä Suomen televisiosssa pitää olla suomalainen toimittaja.
Mutta asunut viimeiset 10 vuotta Italiassa kun on italialaisen kanssa naimisissa.
Tero
Uutiset on suora lähetys
ne ei ole skarppina juontamassa 12 tuntia läpi yön yleisön seassa.
Tero
Väsymystä ei tosiaan nähnyt kasvoilta eikä kuullut äänestä. Upea suoritus Ellalta, kuten myös Iirolta ja muulta tiimiltä. Iiro tosin näytti väsähtäneeltä :D mutta juttu luisti hänelläkin hyvin. Katsoin ihan loppuun asti kahdeksaan tuon! Alusta asti en tiettykään seurannut! :D
Ella on fiksy ja positiivinen juontaja, olen aina tykännyt!
Pitivät loppupuheenvuorot kahteen kertaan.
Väsymystä ei tosiaan nähnyt kasvoilta eikä kuullut äänestä. Upea suoritus Ellalta, kuten myös Iirolta ja muulta tiimiltä. Iiro tosin näytti väsähtäneeltä :D mutta juttu luisti hänelläkin hyvin. Katsoin ihan loppuun asti kahdeksaan tuon! Alusta asti en tiettykään seurannut! :D
Ella on fiksy ja positiivinen juontaja, olen aina tykännyt!
Ja Roman Schatz kans