Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele / hauku Oriflame tuuotteita?

Vierailija
23.06.2012 |

Kaveri on ryhtynyt kauppiaaksi ja tuuppasi esitteen kouraan. Ihan edullisen oloista kosmetiikkaa siellä on mutta hirvittää tilata sikaa säkissä,haluaisin haistaa tuoksua jne ennen ostopäätöstä. En ole mikään kalliin kosmetiikan suosija muutenkaan, nivean voiteet on minusta oikein asiallisia ja hyvia :)

Vinkkejä mitä olette pitäneet oriflame tuotteista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkarasvoista tykkään, varsinkin siitä valkovihreästä jossa on avocadoa ja käsirasvasta joka on joku 2-in-1 (kynnet&kädet?). Yksi huulikiilto oli tosi mahtava, ei ollut tahmea ja kesti huulilla, mutta se jäi myynnistä pois, uudet on melkein järjestään tosi tahmaisia, samaten olen kokeillut useampia huulipunia eikä ole ollut hyviä. Pumppusaippuoihin älä koske, ovat ihan tavallisia mutta maksavat kauheasti (no siis ei Dermosil luokkaa mutta kaupassa myytäviin verrattuna).

Vierailija
2/4 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaameaa kuraa. Meikkejäkään en ostaisi, en luota laatuun. Jotain vartalon kuorintavoiteita, jalkavoidetta yms. harmitonta voisin ostaa. Miehelle ostin kerran jonkun kasvovoiteen, ja tuolla se on kaapissa vieläkin - niin hirveä hajuste siihenkin oli saatu tungettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aikoinaan myin niitä tuotteita joten on suht laajasti kokemusta. Yleisnäkemykseni on että heillä on oikein hyviä tuotteita ja sitten hintaansa nähden tosi huonoa, suurin osa semmoista perus Yves Rocher -tasoa eli ei huippua mutta ei täysin kelvotontakaan.

Tuoksuja en ostaisi Oriflamelta lainkaan. Yhtään ainakaan aikuiselle tyylikkäälle naiselle sopivaa en ole heiltä haistanut. Teinituoksuja voi löytyä.

Suihku ja vartalonhoitotuotteet on yleensä ihan asiallisia, hyvää perustasoa. Ei mitenkään ihmeellisiä kyllä.

Meikeistä löytyy hyviä ja sitten tosi huonoja, plussa on että värisävyt on pohjoismaalaiselle yleensä hyviä. Giordani Gold sarjan meikkipohjista ja huulipunista olen itse tykännyt kun sitten taas ne teinimmät tuotemerkit on aika kuraa joissa esim huono pysyvyys.

Kasvovoiteista minusta niitä kalliimpia anti-ageja yms ei kannata ostaa. Ovat hintaansa nähden vaan tehottomia.

Vierailija
4/4 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin vaaleanpunaisessa pullossa olevan kasvonpuhdistusvoiteen/-maidon vuosia sitten. Se oli parasta minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi