Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisi muita "toisia naisia" vertaistueksi. Pari ajatusta...

Vierailija
23.06.2012 |

Omille ystävilleni/kavereilleni en voi puhua tästä asiasta, koska he tuomitsevat. Kokeiltu on joskus ja tiedän heidän mielipiteensä.

Olen ollut erittäin ihastunut, rakastunut tuntemaani varattuun mieheen jo monta vuotta. Mitään ei ole ns. tapahtunut. Eli siinä mielessä en ole toinen nainen. Mutta tulevaisuudessa tulee kyllä tapahtumaan.

Toivon että hän jättäisi vaimonsa (lapset kohta aikuisia) ennen kuin meidän suhteemme varsinaisesti alkaa. Luulen että se on kuitenkin epärealistista, toki voin sellaista vaatia, mielestäni se olisi se "oikea tapa" jolla välttäisi ikävän piilottelun ja valehtelun kaikkien osapuolien kannalta.

Totta kai tunnen piston sydämessäni. Mutta olen itse yksinäinen, todella rakastunut nainen, ja olen häntä vuosia odottanut.

Mielestäni viime kädessä on niin, että sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat sallittuja. Rakkaus ei kysy lupaa, pitkäkin avioliitto voi päättyä, jos kumppani rakastuu toiseen. Sellaista elämä on. Myös minun täytyy se niellä jos näin käy omassa suhteessani.

Naiset vain tuomitsevat niin kärkkäästi ja joukolla sen jos joku on toinen nainen tai ihastuu naimisissa olevaan mieheen. Tästä ei voi siis puhua kellekään.

N41

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vertaistukea, koska harvemmin ihminen määrittelee itsensä tuollaisen ongelman kautta. Tunnut jotenkin korostavan tuota toisen naisen rooliasi, miksi? Ettehän te (kolme) missään symbioosissa elä! Loppujen lopuksi sinä ja tuo mies teette ratkaisunne; yhtä hyvin "toinen nainen" voi olla miehen vaimo.

Vierailija
22/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin paljon turvallisempaa olla kaukorakastunut varattuun mieheen kuin uskaltautua ihan oikeaan suhteeseen vapaan miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playboy-tyyppiä, vaikka naimisissa.

Minun on vain todella vaikea tällaisissa asioissa totella järkeäni. Teen aina niin kuin sydän sanoo. Olenkin ollut riekaleina niin monta kertaa elämässäni. Tämä mies on vaikutelmaltaan ihan täydellisesti minua miellyttävä, hyvin harvinainen tapaus, olen ihan sulaa vahaa hänen seurassaan. EIkö kuulosta pateettiselta? Herra joka särkee sydämeni.

KUITENKIN kun siinä on se mahdollisuus, että siitä tulisikin normaali parisuhde, kenties toinen avioliitto...ja kaikkea mitä nainen nyt mielessään unelmoi :-/

ap

P.S Näin me naiset aina mennään halpaan, vaikka kaikki vaaran merkit ovat ilmassa

Vierailija
24/27 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kuulostaa höpö höpöltä.

Mitä vertaistukea kaipaat? Minäkin olen (ollut) rakastunut. Auttaako?

Vierailija
25/27 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltämättä samaa mieltä. Miehen tulisi ensin päättää nykyinen liitto ja lähteä. Realismilla tarkoitan kuitenkin sitä, että kynnys lähteä on suuri, ja vielä suurempi jos ei ole ensin paremmin tutustunut siihen mahdolliseen uuteen.

Voisin ajatella vetäväni sellaisen rajan, että suostuisin tapailemaan häntä esimerkiksi kahviloissa tai kävelyn merkeissä ja sillä tavalla tutustumaan paremmin, mutta sanoisin hänelle, että voin lähteä fyysiseen kontaktiin vasta siinä tapauksessa että hän on vapaa mies.

Itsehillintää tuo kysyy minun(kin) puoleltani. Mutta en minäkään halua satuttaa itseäni enää enempää. Tämä on ollut tarpeeksi riuduttavaa. Olen katsellut muitakin miehiä koko ajan. Ei vain ole tullut vastaan toista joka veisi jalat alta näin täydellisesti kuin tämä kyseinen varattu mies.

ap

haluatko että mies jättää vaimonsa sinun vuoksesi vai sinusta huolimattakin?

Vierailija
26/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yli 20v avioliittoa. Sitä pitää kasassa omaisuus ja lapset. Rakastuin taannoin valtavasti sinkkunaiseen. Oli aika lähellä tilanne, etten muuttanut erilleen ja sitten yhteen tuon naisen kanssa. Suhdetta kesti toista vuotta. Se oli ihanaa aikaa myös tuolle sinkkunaiselle. Kynnys erota oli lopulta lasten takia liian korkea ja avoimesti tuosta (sala)rakkaani kanssa keskustelinkin.

Missään vaiheessa ei ollut mitään suhdesotkuja tai kriisejä. Lopulta suhde hiipui. Se olisi hiipunut vaikka olisin ollut vapaakin. Koko hommasta jäi oikein hyvät muistot ja niinpä uutta luotettavaa rakasta itselleni etsin.

t. Varattu mies

Vierailija
27/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta vilkkusilmäistä miestä olen itsekin kohdannut, enkä ihan äkkiä lähtisi vetämään vielä siitä päätelmää, että loppuelämä kannattaa odottelulle pyhittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme