Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisi muita "toisia naisia" vertaistueksi. Pari ajatusta...

Vierailija
23.06.2012 |

Omille ystävilleni/kavereilleni en voi puhua tästä asiasta, koska he tuomitsevat. Kokeiltu on joskus ja tiedän heidän mielipiteensä.

Olen ollut erittäin ihastunut, rakastunut tuntemaani varattuun mieheen jo monta vuotta. Mitään ei ole ns. tapahtunut. Eli siinä mielessä en ole toinen nainen. Mutta tulevaisuudessa tulee kyllä tapahtumaan.

Toivon että hän jättäisi vaimonsa (lapset kohta aikuisia) ennen kuin meidän suhteemme varsinaisesti alkaa. Luulen että se on kuitenkin epärealistista, toki voin sellaista vaatia, mielestäni se olisi se "oikea tapa" jolla välttäisi ikävän piilottelun ja valehtelun kaikkien osapuolien kannalta.

Totta kai tunnen piston sydämessäni. Mutta olen itse yksinäinen, todella rakastunut nainen, ja olen häntä vuosia odottanut.

Mielestäni viime kädessä on niin, että sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat sallittuja. Rakkaus ei kysy lupaa, pitkäkin avioliitto voi päättyä, jos kumppani rakastuu toiseen. Sellaista elämä on. Myös minun täytyy se niellä jos näin käy omassa suhteessani.

Naiset vain tuomitsevat niin kärkkäästi ja joukolla sen jos joku on toinen nainen tai ihastuu naimisissa olevaan mieheen. Tästä ei voi siis puhua kellekään.

N41

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosnaisia ei hyväksytä. Miksi sä intät.

Ja mitä ilmeisimmin et edes tunne "rakkautesi" kohdetta eli olet rakastunut haavekuvaan. Hieman sairaalta tuo kirjoitelmasi vaikutti.

Vierailija
2/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on epärealistsista, että mies eroaisi ensin? Pitääkö hänen siis ensin kokeilla suhdetta sinun kanssasi, että tietää, kannattaako jättää vaimo vai ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta? Aivan ehdottomasti hänen pitää jättää ensin vaimonsa ja sitten seurustella kanssasi.

Kehottaisin sinua myös katselemaan muita miehiä, eikä "odottamaan" tätä yhtä. Se on sairasta ja saattaa tuhota sinut tai ainakin viedä pohjamutiin.

Itse olen välillä ollut "flirttailusuhteessa" varatun kanssa, mutta en ole ottanut sitä noin vakavasti. Tälläkin hetkellä yksi isukki varmaan luulee, että "odotan" häntä. Kyse on kuitenkin vain siitä, että jos hän on joskus tulevaisuudessa vapaa, ja pyytää minua ulos, saatan suostua.

Vierailija
4/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa tunteisiisi? Ehkä olet hänelle vain viihdettä? Ikävä kyllä se kuulostaa todennäköisemmältä kuin se että perheellinen mies jättäisi perheensä. Oli lapset sitten kuinka isoja tahansa.

Toivotan sinulle kaikkea hyvää, mutta muista, jos mies ei jätä vaimoaan ennen kuin suhteenne alkaa, hän ei ole sinun arvoisesi. Sinä voit valita sen ettet alistu toiseksi naiseksi vaan vaadit ykkösnaisen paikkaa.

Vierailija
5/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltämättä samaa mieltä. Miehen tulisi ensin päättää nykyinen liitto ja lähteä. Realismilla tarkoitan kuitenkin sitä, että kynnys lähteä on suuri, ja vielä suurempi jos ei ole ensin paremmin tutustunut siihen mahdolliseen uuteen.

Voisin ajatella vetäväni sellaisen rajan, että suostuisin tapailemaan häntä esimerkiksi kahviloissa tai kävelyn merkeissä ja sillä tavalla tutustumaan paremmin, mutta sanoisin hänelle, että voin lähteä fyysiseen kontaktiin vasta siinä tapauksessa että hän on vapaa mies.

Itsehillintää tuo kysyy minun(kin) puoleltani. Mutta en minäkään halua satuttaa itseäni enää enempää. Tämä on ollut tarpeeksi riuduttavaa. Olen katsellut muitakin miehiä koko ajan. Ei vain ole tullut vastaan toista joka veisi jalat alta näin täydellisesti kuin tämä kyseinen varattu mies.

ap

Vierailija
6/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hän sinusta kiinnostunut? Ettei tunne ole vain yksipuolinen?

Vierailija
7/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varma juttu. Ei ole kuvittelua.

Olemme tunteneet useita vuosia työkuvioista ja tehneet yhteistyötä, keskustelleet jne. jne. Sillä tavalla hän on tuttu ihminen. En kuitenkaan voi sanoa tuntevani häntä ja toisinpäin, koska emme ole olleet tekemisissä työroolin ulkopuolella. Parempi tunteminen vaatisi vähintään tuota tapailua josta puhuin.

ap

Vierailija
8/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ei kuitenkaan koskaan eroakaan puolisostaan? Katkeroidut ja pahasti.

Vierailija
9/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut vähän vastaavassa tilanteessa (joka ei sitten johtanut mihinkään). Tällä hetkellä teillä ei siis ole mitään suhdetta, mies on "vain" kiinnostunut sinusta. Et oikeastaan itsekään tunne miestä. Jos mies haluaa olla mieluummin huonossa avioliitossa kuin yksin, niin uskotko, että hänelle riittää uuteen vaihtamiseen pelkät kävelyt, ettei halua kuitenkin varmistaa että sängyssäkin juttu toimii jne? Ja kuinka pitkällistä tutustumista tämä perheenjättämispäätös mahtaa vaatiakaan? Ja mitä jos miestä alkaa perheen jätettyä kaduttaa, että lähti sinun matkaasi, ja syyttää sinua sitten ankeasta tilanteestaan?

Itse vaan mietin, että turvallisempaa itselle olisi, jos mies ihan itsenäisesti haluaisi erota, eikä uuden ihastuksen vuoksi?

Vierailija
10/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan tuomitse rakastumista. Et tee mitään väärää, vaikka oletkin ihastunut ja rakastunut naimississa olevaan mieheen.

Sen sijaan en ihan ymmärrä, miksi sillä miehellä olisi kynnys lähteä pitkästä liitostaan, jos hänkin on ihastunut ja rakastunut sinuun.

Pettäjän tunnistaa taas siitä, että hän ns.pelimies, eli varmistaa, että saa haluamansa ilman maksua. Toisin sanoen hän kokeilee ensin toista naista ja päättää sitten, haluaako tämän itselleen, haluaako tämän vaimonsa lisäksi vai kelpaako pelkkä vaimo. Pettäjiä en suvaitse enkä käsitä, miksi kukaan olisi niin säälittävä, että alistuisi tuollaisen miehen rakastajattareksi. Rehelliset ja suoraselkäiset miehet ottavat eron, pelimiehet katsastavat tilanteen ja tekevät sitten itselleen edullisimman ratkaisun.

Eikö sinua huolestuta se, että mies ei halua erota, ellei ole varma, että sinä olet parempi kuin vaimo? Eikö tuollainen vertailu ja kokeilu ole sinusta alentavaa? Eikö sinua hävetä edes vähän se, että ihan oikeasti pilaat tämän naisen avioliiton, koska ilman sinua mies ei tekisi ratkaisuaan vaan eläisi onnellisena ja vaimoaan rakastaen liitossaan?

Ymmärrän tilanteen, jos mies toteaa, että liitto on huono ja haluaa erota joka tapauksessa. Tai ymmärrän sen, että mies on rakkauden huumassa sinuun ja haluaa erota. En ymmärrä, että mies laskelmoi ja punnitsee ja valitsee ja sinä annat sen tapahtua.

Siksi siis suosittelen, että painostat miestä tekemään ratkaisunsa ensin ja aloittamaan suhteen vasta sitten.

Vierailija
11/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen asia mitä kakkosnaiset eivät useinkaan muista. Miehen sanomat jutut avioliitosta eivät useinkaan pidä paikkaansa. Kaikki he ovat aina muka puutteessa kun vaimo ei anna ja kaikki ovat pian eroamassa kun ei ole enää rakkautta vaimoon. Kaikki odottavat, että lapset kasvaa isoksi jne. Mutta vain hyvin harva näin sanovista puhuu totta.

Ja voin tämän sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä. Usein vaimolla ei ole edes hajuakaan, että suhteessa menee muka huonosti. Kun usein ei edes mene. Mies vaan innostuu vaihtelusta ja puhtaasti pettää jonkun kanssa joka siihen leikkiin lähtee. On helpompaa käydä yhdessä paikassa tyydyttämässä pettämisen halunsa (eli siis yhden rakastajattaren luona) kuin ottaa useita yhden illan juttuja. Lisäksi kiinni jäämisen mahdollisuus on pienempi. Usein avioliitossa saattaa todella olla rankkaa kausi, pieniä lapsia, väsymystä jne, mutta hyvin hyvin HYVIN havoin mies on oikeasti mihinkään lähtemässä tai edes aikomuksissa jättää rakastamansa vaimonsa.

Vierailija
12/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulee ikää lisää on, että sitä näkee aina vain vähemmän mustavalkoisina asioita. Kun kovin moni asia ei sitä ole. Esim. nuo suhdekuviot, ne nyt ehkä vähiten. En jaksa olla tuomitsemassa yhtään kenenkään valintoja (paitsi tässä kohtaa selkeitä eltaantuneita sarjapettäjiä, joilla ainoa tunne on kuumotus alapäässä) koska harmaan sävyjä ja vaikuttavia asioita on ihan valtavasti.

Vahvaa rakastumista nyt viimeiseksi tuomitsisin. Jos vaikka mun mies jonakin päivänä sanoisi pohjattomasti rakastuneensa johonkin toiseen, niin miten minä voisin painostaa tai vaatia jäämäänkään?

Vierailija
13/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka muutoin kirjoittaakin ihan totta... tässä ketjussa nyt ei ole kyse munanuittelusta joka koloon...

Vierailija
14/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvaa rakastumista nyt viimeiseksi tuomitsisin. Jos vaikka mun mies jonakin päivänä sanoisi pohjattomasti rakastuneensa johonkin toiseen, niin miten minä voisin painostaa tai vaatia jäämäänkään?

kuinka usein pettäjä kertoo rehellisesti puolisolleen, missä mennään? Eiköhän asioita yleensä salailla ihan viimeiseen asti. Siitähän niitä katastrofeja tulee, kun käy ilmi, että valehtelua on jatkunut ties kuinka kauan.

Vierailija
15/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tilanteessa sotkeutuisi varattuihin miehiin. On paljon selkeämpää kaikin puolin, että molemmat ovat vapaita entisistä suhteistaan ja mahdolliset ratkaisut on tehty itse eikä kenenkään toisen vaikutteista.

En myös jaksaisi lähteä mihinkään ihmissuhdesotkuihin mukaan. Pitää olla selvät sävelet missä mennään ja yhteiset ihanteet sekä päämäärät.

Vierailija
16/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tilanteessa sotkeutuisi varattuihin miehiin. On paljon selkeämpää kaikin puolin, että molemmat ovat vapaita entisistä suhteistaan ja mahdolliset ratkaisut on tehty itse eikä kenenkään toisen vaikutteista.

En myös jaksaisi lähteä mihinkään ihmissuhdesotkuihin mukaan. Pitää olla selvät sävelet missä mennään ja yhteiset ihanteet sekä päämäärät.

t. ohis, sinkkuna jo 9v, eli ei sitä miestä aina vaan etsitä ja löydetä... vaikka osalle se on erittäin helppoa.

Vierailija
17/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten saatat (no mutta tuskin sentään) joskus huomata, ettei elämäsi mennytkään ihan sen pilkuntarkan takakireän kymmenvuotissuunnitelmasi mukaan, etkä varsinkaan voi kontrolloida kaikkea ja kaikkia kaikenaikaa kaikkialla.

Vierailija
18/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten tapaisin jonkun vapaan miehen. En ole etsimisestä ja useista suhdeyrityksistä huolimatta vain löytänyt ketään jonka kanssa olisin halunnut jotain vakavampaa. Minulla on takana yksi nuoruuden avioliitto, menneen talven lumia jo.

Ihmissuhdesotkut eivät innosta. Aivan takuulla haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä siinä mielessä että molemmat olisivat vapaita. Mutta kun tämä mies on vain sattunut eteeni ja olemme tavallaan pakosta (työn vuoksi) joutuneet olemaan tekemisissä toistemme kanssa monet vuodet. Hän on tehnyt minuun suuren vaikutuksen.

Hänellä on käsittääkseni ihan hyvä avioliitto ollut jo 20-30 vuotta. Ei hän ole vaimoaan mistään arvostellut, päinvastoin. Hänelle vain on tullut hirveästi tunteita minua kohtaan.

ap

Vierailija
19/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en voi kontrolloida kaikkea eikä siihen ole tarvettakaan, mutta voin vaikuttaa siihen mitä haluan elämältäni ja kenen kanssa.

Vierailija
20/27 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti jää prinssi saamatta lopussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi