Lue keskustelun säännöt.
Onko Saanalla lunta, lunta lunta lunta?
Kommentit (2)
Aina sen verran että kisat saadaan järjestettyä. Tänä vuonna ollut erityisen kylmä kevät ja alkukesä, jäät lähtivät Kilpisjärvestä alkuviikosta, ei ole vielä kunnolla vihreää... Tällainen on kesä Ylä-Lapissa:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aina sen verran että kisat saadaan järjestettyä. Tänä vuonna ollut erityisen kylmä kevät ja alkukesä, jäät lähtivät Kilpisjärvestä alkuviikosta, ei ole vielä kunnolla vihreää... Tällainen on kesä Ylä-Lapissa:)