Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Missä asiassa olet äitinä parhaimmillasi?

Vierailija
23.06.2012 |

Minä olen selvästi parhaimmillani lohduttajana, kun jotain sattuu tai lapsi on kipeä. Silloin pinna venyy vaikka kuinka ja olen kertakaikkinen lempeys. Sen sijaan kestän paljon huonommin älytöntä uhmaamista ja riehumista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä henkinen, että fyysinen. Molemmat olemme todella hellyydenkipeitä ja sylitellään ja halaillaan joka päivä.

Vierailija
2/7 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelen,lainaan rahaa,kuuntelen,lainaan rahaa,kuuntelen,lainaanrahaa.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä jätä lastani huutamaan äidin ikävää, niin kuin minulle tehtiin.

Vierailija
4/7 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaksi kohokohtaa minussa on:

1) osoitan hellyyttä paljon

2) rakennan perheelleni monipuolista ruokakulttuuria

Vierailija
5/7 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen niitä joka ilta. Joskus useammankin. Tosin vaadin kyllä rauhoittumista, joten saatan tiuskahtaa, jos lapset pyörivät sängyissään tai höpöttävät.

Vierailija
6/7 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän paljon meidän teinien asioista, jopa kaverisuhteista yms., kun lapset kertovat mulle kaikki riitansa ja muut ongelmat. Myös positiivissa asioissa lapset kertovat mulle kaikki juttunsa. Mä tunnen aika hyvin lasten kaverit ja luokkakaverit ja tiedän myös monien vanhemmat. Lisäksi tiedän kavereiden touhuja paljon.

Meillä siis lapset puhuvat paljon asioistaan ja jos eivät itse puhu, mä kyselen. Mulle on tärkeää tietää missä ja kenen kanssa lapsemme aikaansa viettävät.

Tosi monien lasten kavereiden vanhemmat eivät tulle kerään lastensa kavereita, eivätkö tiedä mitään lastensa elämästä.

Vierailija
7/7 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun annan paljaalla persettä ja pillua ja varatut miehet nussii minua joka reikään. On siinä vittu kovassa käytössä ja tiukilla. Siinä olen parhaimmillani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan