Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä blogikirjoituksesta? Aiheena ylipaino, nuoren tytön kirjoittama

22.06.2012 |

http://www.iinappii.com/2012/02/kurvi-vs-kurvit.html

Tässä siis. Itse olen miettinyt tuota kirjoitusta, enkä oikein tiedä, mitä mieltä olen. Onhan tuossa itua mutta saahan toisaalta kaikki olla sellasia kun ovat...

Innostuin lukemaan blogia muutenkin (vaikka olenkin 26-vuotias nainen, lukemassa teinitytön blogia...) niin tuossa on linkki siihen mitä hän vastaili kysymyksiin postauksesta.

http://www.iinappii.com/2012/02/kurvikkaita-vastauksia.html

Mitä itse ajattelette tästä aiheesta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoikka ja kyllä mua sapettaa se, miten hoikkia ihmisiä saa mollata kuten hänen mainitsemissaan FB-päivityksissä ja kuvissa. Kaikki saavat olla sellaisia kuin haluavat olla, mutta itseensä tyytyväinen ihminen ei nosta omaa egoaan haukkumalla muita.

Moni (ylipainoinen) kaverini on jakanut "laihat naiset ovat pakkasen raiskaamia pulkannaruja ja lautaa saa K-raudastakin" -tyyppisiä päivityksiä. No kiva. En siis ole edes nainen, kun mulla ei ole tissiä ja persettä eikä kukaan mieskään halua panna tällaista luukasaa. Johan siitä älämölö nousisi jos alkaisin kirjoitella, että lihavat tytöt ovat kuin jätesäkillinen hyytelöä.

Vierailija
2/2 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoikka ja kyllä mua sapettaa se, miten hoikkia ihmisiä saa mollata kuten hänen mainitsemissaan FB-päivityksissä ja kuvissa. Kaikki saavat olla sellaisia kuin haluavat olla, mutta itseensä tyytyväinen ihminen ei nosta omaa egoaan haukkumalla muita.

Moni (ylipainoinen) kaverini on jakanut "laihat naiset ovat pakkasen raiskaamia pulkannaruja ja lautaa saa K-raudastakin" -tyyppisiä päivityksiä. No kiva. En siis ole edes nainen, kun mulla ei ole tissiä ja persettä eikä kukaan mieskään halua panna tällaista luukasaa. Johan siitä älämölö nousisi jos alkaisin kirjoitella, että lihavat tytöt ovat kuin jätesäkillinen hyytelöä.

Samaa mieltä. Miksi mun syömisiä saa kommentoida vapaasti tyyliin "ai sinäkin syöt"... -no shit sherlock.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme