Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden päivän aikana 6 miestä piirittelemässä:)

Vierailija
22.06.2012 |

Voih tätä vientiä. Olen aloittanut tapailemaan ja toivon, että tämä johtaisi seurusteluun yhden ihanan miehen kanssa. Hänen kanssaan ollaan päivittäin vaihdettu viestejä ja soiteltu. Erosin puoli vuotta sitten. No exä on nyt myös aktivoitunut ja lämmittelee suhdetta uudestaan. Tavattiin ja juteltiin eilen hänen aloitteestaan. Sitten yksi työkaveri, joka on ehdotellut matkoja ja seksiä ja semmosia oli taas eilen yhteydessä. Sitten on yks kaveri, jota treffasin kerran.. häneltä on tullut viestiä eilen ja tänään, haluaisi mun kanssa Ruostiin lomamatkalle. Sitten semmonen mies, jota tapasin eron jälkeen about 5 kertaa. Hän soitti tänään ja halusi jutella, koska olen hänen mielestään "niin mukava ihminen". Ja vielä yksi mies, joka on ehdotellut seksiä ja meillä onkin ollut keskenään aika kiihkeät jutut, vaikka ei olla koskaan sekstattu vaan kuviteltu yhdessä kaikkea. Mutta joo pakko avautua, kun en viitsi kavereillekaan puhella näitä. Mutta yksi on selkeästi ylitse muiden, eikä mulla ole pienintäkään epäilystä, kenen valitsen:) Mutta kivaa, että tykätään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä tästä jo eilen?

Vierailija
2/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisää vaan tulee:) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä netissä niitä kyllä vilisee.

Vierailija
4/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella antavalla sinkulla on vientiä. Mulle ei ole mitään outoa siinä, että tapailee vaikka yhden viikonlopun aikana 4 - 5 eri miestä. Alapesussa täytyy olla tarkkana, että saa vanhat spermat tarkkaan pois - miehillä on yllättävän tarkka hajuaisti, ja jos suuseksissä joku mies huomaa toisen miehen siemennesteen tuoksuvan, niin ei siitä yleensä hyvää seuraa.

Eli jatka valitsemallasi tiellä - meitä on muitakin!

Vierailija
5/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehillä on yllättävän tarkka hajuaisti

tuo jännittävä, usein hieman pörröinen eläin nyt AV:n luontoillassa!

Vierailija
6/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna on sitten enemmänkin vientiä...hih

Vierailija
7/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla, että muitakin.. Mä olin naimisissa ja out kaikesta tällasesta monta vuotta. Mutta aika mukavaa aikaa tämä on:) Toisaalta mun tunteet tätä yhtä miestä kohtaan alkaa olla semmoset, että haluan pian sitoutua. Kolmen kanssa olen näistä harrastanut seksiä. Ap

Vierailija
8/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko minut... -tyyppi, joka kuksi naimisissa olevaa miestä ja sai pettyä pahasti?

Jotenkin kirjoitustyylin puolesta kuulut samaan genreen.

Mutta ei kait siinä, nautihan ihailusta.

Jos olet tuo muistatko minut -tyyppi, suosittelisiin sen terapian jatkamista.

Vierailija
9/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole se nainen:) Mutta mut on toisenkin ketjun kautta yhdistetty häneen jostain syystä. Mielestäni en kyllä edes kirjoita samalla tyylillä. ap

Vierailija
10/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla, että muitakin.. Mä olin naimisissa ja out kaikesta tällasesta monta vuotta. Mutta aika mukavaa aikaa tämä on:) Toisaalta mun tunteet tätä yhtä miestä kohtaan alkaa olla semmoset, että haluan pian sitoutua. Kolmen kanssa olen näistä harrastanut seksiä. Ap

Etkö pelkää, että se huomaa sun panevan samaan aikaan kaikkia muita? Jos minä saisin mieheltä tollasta kohtelua niin potku perseeseen tulisi aika nopeasti vai leikitkö vaan ja olet ihan varma, että tämä haluamasi mies ei saa panoistasi tietää? Toivottovasti et saa sitä yhtä miestä, taitaa mennä helmiä sioille.

Vierailija
11/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole siis meidän tapailun aikana noita muita pannut, ovat exiä. ap

Vierailija
12/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaako mennä?

Vierailija
13/16 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoista touhua,, ei mulla vaan koskaan ole ollut tommosta vientiä. Oletko kaunis ap?

Vierailija
14/16 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä ihan nätti joo.

Vierailija
15/16 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat heti kaikki seksiä ehdottelemassa ;-)

Minua kun miehet piirittelevät, antavat pitkään ymmärtää, että ihan vaan kahville ollaan menossa...

Vierailija
16/16 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä on ehdottelee seksiä. Yks on mun exä, jonka mielestä mä olen parasta seksiseuraa ikinä. Toinen on varattu työkaveri, jonka tunnen hyvin muutenkin. En tiedä, miksi seksiä ehdotti. ¨Sanoi, että hetken kiihkossa.. Ja kolmas on semmonen pervoilija muutenkin. Meillä on ollut kaksimielistä juttua hänen kanssaan ja kauheesti halusisi tutustua muhun sillain.. En mä pukeudu provosoivasti tai anna mitään helppoa kuvaa itsestäni.. Seksistä kyllä kauheesti tykkään. ap