Juhannus-juna
Kommentit (146)
metsää ja järviä, on kyllä aika hienoja!
tuollaista hidastempoista ohjelmaa saisi tulla enemmänkin. Sellaista, että ei ole kaikkea hiottu niin viimeisen päälle. Rentouttavaa! ja maisemat ovat upeat! Kyllä Suomi on kaunis maa!
Mä tunnen tällä hetkellä niin suurta nyötähäpeää juhannusjuna-ohjelmaa kohtaan että ei mitään määrää!
Ilmakuvissa lukemattomat juhannuskokot ei näytä kovin ympäristöystävälliseltä. Co2:sta vapautuu mielettömiä määriä. Antaa melko idiootin kuvan koko kansasta. Idioottejahan täällä suurin osa onkin. Toivottavasti tätä ei näytetä missään
Junttisovituksena. Voiko nolommaksi enää mennä. Voi vittu etä vituttaa tällainen paska saatana.
Ilmakuvissa lukemattomat juhannuskokot ei näytä kovin ympäristöystävälliseltä. Co2:sta vapautuu mielettömiä määriä.
Kyllä se sama määrä co2:sta niistä palavista puista vapautuisi maatuessakin.
Odotin jotain värikkyyttä, rohkeutta, innovatiivisuutta. Sen joskus vuonna -72 tehty suomalaisen junttimiehen haastettelu "tansseista putelin kanssa" jäi ahdistavana mieleen.
minkätason porukka istuu AV:lla juhannusaattona.
Miksi edes katsotte koko ohjelmaa, jos täällä sitten pitää itkeä ja valittaa. Huh huh. Kesäfiilis unohtunut jonnekin?
Tykkään tietopläjäyksistä. Miksei ulkomaisillekin saisi kertoa suomalaisista tavoista. Olen entisenä maalaisena ihan haltioissani tuosta metsästä ja järvistä. Idea on kiva. Odotan pohjanmaan ja lapin maisemia,koska se seutu on itseleni vierasta. Saisi kertoa maisemien vilkkuessa,misaä sillä hetkellä ollaan. Olen alle 30v.
Pelkkää mettää aseman ympärillä.
Jos olisi ollut sateinen ilma tuossa ohjelmassa ei olisi yhtään mitään järkeä. Mutta kun oma valtion rahat on niin voi mällätä
mutta jollain kieroutuneella tavalla pidän tästä ohjelmasta. Rauhallinen, kesäinen eikä niin viimeisen päälle hiottu. Sellainen herttaisen juntti meininki. Mikäs sen paremmin sopii suomalaiseen juhannukseen. Ja ne maisemat, ne ovat upeita.
Niin ja ikää on 32 v jos se jotain merkkaa.
realistinen kuvaus Suomesta. Tällaista täällä ihan oikeasti on. Pitäskö pistää jotain teeskenneltyä ulkomaita varten?
realistinen kuvaus Suomesta. Tällaista täällä ihan oikeasti on. Pitäskö pistää jotain teeskenneltyä ulkomaita varten?
Kato kun nää kokoomusmammat haluaa, että ulkomaille näytetään vaan jotain sliipattua Stubbia, niin tällainen realistinen kuvaus on niille tosi epäfantsua.
Lähetystähän taisi olla 13 tuntia, joten ei voi odottaakaan, että koko ajan tulisi ohjelmanumeroita ja haastatteluita.
Ehtii käydä jääkaapilla ja jutustella, kun ei intensiivisesti tarvi seurata.
Upeita maisemia, rentoa kesämeininkiä, mukavaa matkatunnelmaa. Ihan kuin itse olisi matkalla.
RELATKAA VÄHÄN HEI!
Tämä näkyy myös ulkomailla, suorana: Saksa ja Ranska.
Mun mielestä aivan huippu konsepti, ja upeasti tuodaan esille suomalaisuutta.
Pitkä sessio tiedossa, juontajillem, kuvaakille, äänikäsittelijäille, lentäjille. JA KAIKILLE MUNAKA OLIJOILLE rutkasti tsemppïä!
Suomalainen juhannus, Suomalaisuus, on jees juttu!!!!!!!!!!!!!!!!
Olen katsonut Norjan vastaavia. En kaipaa juontajia ja varsinkaan kamalia töksähteleviä haastatteluja.
Pidän hidastempoisuudesta (paitsi haastatteluissa) ja pidin erityisesti kohdasta, jossa akaalaislapset olivat urheilukentällä. Tietoiskut ja vanhat filmit ovat kivoja myös, saunova ja kokkoa sytytellyt perhekin ok. Mutta noi haastattelut! Täytyy laittaa usein ääni pois.
että saa tuon yhden kulkemaan aikataulussa! :)
Ainakin tähän meneessä saapunut asemille aikataulun mukaisesti.
No on tää ny parempaa kuin ne Tampereen taiteilut!