Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kertoo miehestäni se, että

Vierailija
23.11.2005 |

hän ei uskaltanut kertoa vanhemmilleen, että meille on tulossa lapsi? Minä jouduin kertomaan sen ja he olivat erittäin iloisia, sanoivat että onhan tätä odotettukin. Pelkään, että mies jotenkin häpeää minua tai raskauttani...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti raskaus on ollut " hävettävää" sen vuoksi, että se viimeistään vahvistaa, että osapuolilla on sukupuolista kanssakäymistä. (juu, kyllähän se on sanattomasti ilmaistu tähänkin asti, mutta nyt asialla on sanat) Voisiko olla niin, että miehesi kotona sukupuolisuus on ollut piiloteltua ja hävettävää?

Toinen asia on se, että miehestäsi tulee isä. Hän tuntee itsensä epävarmaksi ja ihmeelliseksi. Ei tiedä, miten asiaan pitäisi suhtautua. Vähemmästäkin käyttäytyy epänormaalisti.

Minäkin suorastaan häpesin isoa mahaani ekassa raskaudessa. En tuntenut itseäni " äidiksi" , koska äitiyteen liittyi minun mielestäni epäseksikkyys ja mauttomuus. Olin pitkään hukassa miten minun pitää olla. Luonto onneksi korjasi asian...

Vierailija
2/2 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on periaatteessa todella iloinen vauvasta ja kertoo minulle, kuinka upeaa on, että hänestä tulee isä. Muille ihmisille hän ei kuitenkaan uskalla/osaa sitä ilmaista. Kai se on sitten sitä isäksi tulemisen prosessia... tunteet sekaisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla