Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jumalauta!!! Luin miehen sähköpostin

Vierailija
22.06.2012 |

kun olen epäillyt pitkään, että roikkuu deittipalstoilla. oli niin tyhmän salasanan keksinyt, että hoksasin heti.

mies on jo monta vuotta käyny viro/venäjä-treffipalstoilla ja seksiseurapalstoilla...

En pysty miehelle paljastamaan tätä, en tiedä miten toimin nyt? Eron haluan ehdottomasti, enkä halua nukkua samassa talossa sen kanssa.

Apuja, vinkkejä, tukea--kiitos!!! Eikä moralisointeja toisten postin lukemisesta. tein todellakin oikein!!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutuin rikolliseksi ja hirveäksi moraalittomaksi ihmiseksi kun luin miehen puhelimesta yhden tekstiviestin. Sitä ennen oli hullu ja vainoharhainen.

Rikos kannatti ja minustakin tuli lopulta taas onnellinen ja elämänhalu palautui.

Vierailija
22/34 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailijoita on tänään supervähän, mutta tähän yhteen ketjuun yhtäkkiä ilmestyy "joukko" miehiä ja naisia kertomaan, että profiili on, mutta ihan viattomista syistä.

Olisko ap jättänyt sivuhistorian poistamatta? Muuten tuo kolmosen ehdotus olisi ollut loistava. :D

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on jo monta vuotta käyny viro/venäjä-treffipalstoilla ja seksiseurapalstoilla...

Monet niistä Venäjän treffipalstoilla liikkuvista naisista vain keräävät rahaa helppouskoisilta... lähetä rahaa viisumia, passia ja matkalippua ja varastettua lippua ja ja ... varten, niin tulen sitten.

http://www.russian-dating-scams.com/scams/first_things_to_know.htm

Käännöskoneen kautta:

http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=en&u=http://www.russian-d…

Joko miehesi on siellä huvin vuoksi tutkiakseen asiaa tai sitten hän on tyhmä, jos luulee että sitä kautta saa salaseuraa.

Vierailija
24/34 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee oman profiilin sinne ja ota mieheen yhteyttä. Putsaa se masseista.

Vierailija
25/34 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on siis profiili yhdellä tai useammalla deittipalstalla. Ja siinä kaikki? Ihan tosissasiko aiot tuollaisen takia tehdä näyttävän eron?

On voinut luoda tilin ihan uteliaisuuttaan ja esim noilla venäläisten palstoilla ne naiset on niin kauniita, että kyllä niitä moni mies katsoo ihan vaan sen kauneuden takia, vaikka ei koskaan mitään yhteyttä edes ottaisi.

ja oletan, että mies tavaroineen poissa, kun sunnuntaina palaan.

Ja mies ollut jo jonkin aikaa koneen käytön suhteen outo ja muutenkin. Tilitä hävinnyt rahaa yms. Siksipä luin ne postit, ettei törsätä aikaa turhilla "kuvittelet kaiken" lässytyksillä. Jos jonkun mielestä niin helvetin väärin ja tällaisen akan sitten saakin potkaista pellolle, niin voi voi. siitä sitten informaatiota miehelle. Oli muuten lähetellyt viestejä ja sopinut tapaamisia... tiedoksi teille, joille deittipalstailu on viaton harrastus. Naiset kuvanneet myös itseään privaatisti miehelle.

Minä en aio enää sanaakaan miehen kanssa vaihtaa. Jos ei suostu siihen, että pidän talot ja lapset niin oikeuteen sitten. Ja turha myöskään hurskastella lapsi/isäpaskalla.. Yksi panemissähköpostiketju oli lapsen syntymäpäivänä tehty... mies tuli silloin pahoillaan tosi myöhään kotiin, kun oli muka pakko jäädä töihin!

Eilen sanoin, että tiedän mikä paska olet ja toivon, että mahdollisimman pikaisesti pääsen eroon hänestä samalla kun pakkasin vkonlopputavarat mukaan.. mies istuu valkoisena ja ei saa sanaa suustaan. Silmistä kyllä näin, että tiesi mistä puhun.

Voisihan se muuttaa vaikka samantien jonkun huoran luo, niinkuin siinä vuosaarileffassa. Tosin meillä se ero, ettei miehen tarvinnut koskaan elää kotona puutteessa... mistä tulikin mieleen, pakko mennä maanantaina sukup.tautitesteihin.

AP

Vierailija
26/34 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinulle, hyvin tehty!

Käy ihmeessä testeissä, minusta ihan normikäytäntö jos uskottomuus selviää. Klamydia on hurjan yleinen ja sen saa helposti suomalaisilta. Varatut miehet laiminlyövät useimmiten kumin käytön, kertoi vähän aikaa sitten julkaistu uutinen.

Vierailija
27/34 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet tosi rohkea ja oman arvosi tunteva nainen. Ihailen sun päättäväisyyttä ja rohkeutta.

Jossain vaiheessa, kun raivosta saatu energia laantuu ja suru alkaa hiipiä esiin, muista turvautua ystäviisi ja sukulaisiisi ja panostaa lapsiisi. Toivotaan ettei mies ole ehtinyt tartuttaa suhun tauteja niiltä huorilta, inhottaa ajatuksin:/

Ilmoittelisitpa tänne teidän prosessin edetessä... Olet ajatuksissa!

Vierailija
28/34 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas menee lapsilta perhe pikaistuksissa tehdyn ratkaisun takia. Toivottavasti ap tulee järkiinsä ennen kuin lapset menevät täysin järjiltään, elämänsä kovimman tärskyn he nyt joka tapauksessa saavat ihan oman äidin kädestä.

Miehiä syytetään usein siitä, että he tekevät ratkaisuja pelkällä alapäällään. Tässä nyt nainen tekee samoin.

Miten arvokkaan tavaran päällä te naiset oikein kuvittelette istuvanne? Oletteko ihan varmoja, että se on maailman napa, joka ympärillä kaikki pyörii?

Vierailija
29/34 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas menee lapsilta perhe pikaistuksissa tehdyn ratkaisun takia. Toivottavasti ap tulee järkiinsä ennen kuin lapset menevät täysin järjiltään, elämänsä kovimman tärskyn he nyt joka tapauksessa saavat ihan oman äidin kädestä. Miehiä syytetään usein siitä, että he tekevät ratkaisuja pelkällä alapäällään. Tässä nyt nainen tekee samoin. Miten arvokkaan tavaran päällä te naiset oikein kuvittelette istuvanne? Oletteko ihan varmoja, että se on maailman napa, joka ympärillä kaikki pyörii?

niin olisit edes lukenut edel. viestini tarkemmin. Mies siis sopinut tapaamisia! niin yksinkertaisia ja hoono soomi tyylisiä viestejä saanut, että tuskin tapaamisilla on syvällisiä keskusteltu.

Ja mieheni möhömahoineen ei ole niin himottava, että ihan helposti kuvan perusteella ihastuisi, joten tod.näk ihan maksanut nuorille virottarille, että kehuvat miestäni "unelmaini karhunmieheksi" :)

No, mutta oikeasti niin etovaa, että olen helpottunut kun pääsen eroon paskaläjästä.

Niin ja jos joku taas keksii syyllistää minua, etten minä kehunut miestäni tarpeeksi, niin metsään menee.

en todellakaan ole ollut mikään pirttihirmu vaan hellittelevä ja kannustava. Joten vituiksi meni sekin teoria, jonka mukaan miehet hakevat muualta sen mitä eivät kotona saa!

AP

Vierailija
30/34 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kunnoitettava tapaus.

Mä en yleensä arvosta toisen sähköpostin lukjoita mutta sulla oli epäilyt ja hyvät perustee ja tällä kertaa kannatti.

Möhömahaäijäsi ei kuulosta miltään sellaiselta, joka olisi edes kannattanut pitää.

Tässä vaiheessa miehet yleensä tajuavat, että kun se ero sitten tulee, niin tyhjän päälle jäävät nimenomaan HE. Nettitreffailu Viron "pilun" kauppaajien kanssa on sitten, kun kaikki on mennyt, to-del-la laiha lohtu.

AP, löydät paremman! Ja tolla itsetuntoisella asenteella löydät kaltaisesti oikeasti kunnollisen miehen!

Vierailija
31/34 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tehty. Mies tässä olisi voinut harkita.

Moniko mies vain hymistelisi, jos eukko käyttäisi yhteisiä rahoja ja paneskelisi gambialaisten miesprostituoitujen kanssa? Olisiko miehen vika jos avioliitto päättyy.

Vierailija
32/34 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kurja juttu! Voimia, ja jos vain suinkin pystyt, huolehdihan siitä, että lapset eivät kärsi.

Vierailija
33/34 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin juuri sain miehen tekstareista tietää, että pettänyt on minua useammankin kerran. On kuvia lähetelty ja oltu yökylässä. Oksettaa.

Että sellainen aviomies minulla. Miten joku voi olla noin kylmä?

Onneksi sain tietää, ennen kuin alettiin vauvaa yrittää... Ties mitä tauteja mies on kotiin kantanut :(

Vierailija
34/34 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepsis, olen mies 44v ja olen joskus tehnyt useammankin profiilin deittipalstoille, ihan uteliasuuttani. Ja sain naisilta myös yhteydenottopyyntöjä. Mutta yhteenkään en ole vastannut, enkä ketään ole koskaan tavannut. Koskaan en ole vaimoani pettänyt, en suudellut, en edes kädestä pidellyt vierasta, vaikka työni puolesta matkustan paljonkin ja mahdollisuuksia olisi. Ja naimisissakin jo yli 20v. Älä siis tee hätäisiä johtopäätöksiä. Pelkkä profiili ja sisään tullut sähköposti ei välttämättä tarkoita vielä yhtään mitään. Minun mielestä pitäisi olla vahvempaa näyttöä pettämisestä / sivusuhteesta.

Mä oon nainen ja en koe minkäänlaista tarvetta tehdä mitään profiileja minnekkään. Miksi tekisin? Mulla on ihana mies ja rakastan häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan