Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko mulla huono palkka kun saan hoitajana 2200/kk

Vierailija
22.06.2012 |

pitäisikö vaihtaa paikkaa? En uskaltaisi kun nyt kunnalla ja olen ollut pitkillä sairaslomilla, tosin ihan syystä. Mutta jos kielii toiseen paikkaan. Niin ja nyt ei hyviä paikkoja avoinna paikkakunnallani.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan sh opiskelijana 2320e + lisät.

Vierailija
2/8 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruttona paska, nettoja ihan hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipalkattu ja erikoissairaanhoitajana alipalkattu. Oletuksena että ikää on noin 45 vuotta ja työkokemusta alalta reilu parikymmentä vuotta.

Vierailija
4/8 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkokemusta kolme vuotta, peruspalkka 2200. sh.

Vierailija
5/8 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvä palkka tällä hetkellä. Kieltämättä toisessa paikassa saisin 150 euroa enemmän.

Vierailija
6/8 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihoitajahan se on ollut jo vaikka kuinka kauan. Perushoitajat jo lähellä eläkeikää.

Niin ja ap. puhutko brutto- vai nettopalkasta?

Kunnallisella puolella ne palkat ovat ainakin Tampereella pari kolmesataa kuussa enemmän kuin yksityisen sosiaalialan palkat.

Vierailija
7/8 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä mulla on eläkkeeseen kuule vielä 18 vuotta aikaa :)

lähihoitajahan se on ollut jo vaikka kuinka kauan. Perushoitajat jo lähellä eläkeikää.

Niin ja ap. puhutko brutto- vai nettopalkasta?

Kunnallisella puolella ne palkat ovat ainakin Tampereella pari kolmesataa kuussa enemmän kuin yksityisen sosiaalialan palkat.

Vierailija
8/8 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä Treen kaupungilla sairaanhoitajana ja tuo sama on peruspalkka ilman kokemuslisiä ja vuorolisiä(kuka niitä saa,minä en)En ole tyytyväinen palkkaani,sairaanhoitopiirillä peruspalkat 200-500euroa kuussa paremmat.Päivätyö mulla ainoa syy miksi en ole vielä lähtenyt kälppimään.Ja onhan kaupunki aikas varma työnantaja.Nyt odotellaan vastausta tuomioistuimesta niistä palkanlisistä,jotka kaupunki jätti maksamatta työtaistelun jälkeen.Ihan kiva summa sieltä jokaiselle kilahtais jos tuomioksi tulee,et pitää maksaa.Sitä odotellessa:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä