Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen flirttailusta

Vierailija
22.06.2012 |

Olemme naimisissa, ja mies petti. Siita nyt vuosi, mutta mies flirttailee, varsinkin nuorten naisten kanssa. Miten voin tuoda asian esille, jotta mies voisi ymmartaa myos minua ja mun tunteita? Haluaa olla mun kanssa, meilla 2 lasta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on niin iso juttu, että luulisi teillä olevan sen suhteen jo äärimmäisen avoimet välit. Jos ei ole, en oikein ymmärrä, mitä teet tuollaisen miehen kanssa. Jo pettämisen yhteydessä olisi pitänyt käydä ilmi, mitä odotat parisuhteelta.

Nyt olisi varmaan paikallaan käydä se keskustelu. On sinua kohtaan todella loukkaavaa, että flirttailee muille, vaikka taustalla on pettämistä.

Jotenkin annat itsestäsi sellaisen vaikutelman, että otat vastaan mitä vaan miehen taholta etkä osaa laittaa kampoihin.

Vierailija
2/3 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulet ettei miehesi petä vieläkin ja vain flirttailee muille naisille. Ei millään pahalla mutta se ei arvosta sinua pätkänvertaa ja annat hänen vielä jatkaa touhujansa,olet aika tyhmä kun et ota puheeksi asiaa sekä tee tiettyjä asioita selväksi hänelle.Ja älä selitä että kun on lapset ja muuta paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin miehelleni etta flirttailu on loukkaavaa mua kohtaan, ja mies vaan suuttuu ja sanoo etta onpa naurettavaa, kun han ei edes flirttaile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän