Mä taas
tutustui suomi24 treffipalstan kautta yhteen mieheen. Niin kehui itseään komeaksi, omilla toimeentulevaksi ja vastuuntuntoiseksi.
Treffit sovittiin ison kauppakeskuksen kahvilaan. Järkytys oli valtava, koska tämä komea mies oli aivan muuta.
Hampaaton, narkkari sellainen luuranko. Oli joskus ollut onnettomuudessa ja viimeiset 10 vuotta on syönyt morfiinipitoisia kipulääkkeitä.
Tuon yhden tapaamisen jälkeen, mies soitteli minulle töihin, tuli työpaikalleni kesken työpäivän koska oli huolissaan kun en vastannut puhelimeen. Kielsin häntä ottamasta itseeni yhteyttä, mutta paskat häirintä vain jatkui.
Yhtenä kesäiltana tämä mies käveli klo 22:30 kotiovestani sisään (ovi oli jäänyt auki) lapset olivat tuolloin luonani.
Näky oli järkyttävä, luurankomainen, mustat renkaat silmien ympärillä, vahvassa kipulääketokkurassa oleva sönköttäjä vain marssi olohuoneeseen kengät jalassa ja vaati saada tietää, miksen halua olla hänen kanssaan.
Lapset itkivät ja tarrautuivat minuun, oma pulssini hakkasi varmasti 160 kertaa minuutissa.
Kohta tää mies otti lapset itselleen ja vei heidät huoneisiinsa jotta hän voisi keskustella kanssani.
Mies oli kotonani kaksi tuntia, lapset nyyhkyttivät huoneissaan peloissaan. Itse tärisin kuin haavanlehti, koska en tiennyt mitä tuo hullu saattaisi tehdä. Kuuntelin ja yritin olla rauhallinen.
Lopulta mies lähti, mutta tuon illan jälkeen eivät lapset halunneet tulla luokseni.
Rikosilmoitusta en uskaltanut koskaan tehdä. Toiseksi enhän edes tiennyt missä mies asui tai tiennyt hänen sukunimeään.
Tuon jälkeen minulle riitti treffipalastat