Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka työskentelette kotoa käsin!

Vierailija
23.11.2005 |

Törmäättekö usein sellaiseen asenteeseen, että joku epäilee teetkö työtä ollenkaan kun olet " vain kotona" ? Minä törmään useinkin ja kyllä ärsyttää jos asiaa alkaa ajatella...

Olen oma yrittäjä eli en kenenkään palkkalistoilla.

Esim. viime viikolla oli anoppilassa puhe jostain avoinna olevasta työpaikasta, johon anoppi sitten totesi minulle, että minähän voisin tuota työtä hakea?! Täh? Vastasin siihen vain ystävällisesti, että nythän teen sitä työtä mihin on koulutus enkä nyt mene alaa vaihtamaan...

Epäiliköhän anoppi tosiaan, etten teekään mitään täällä kotona? Luultavasti.

Monet myös olettavat, että voin lähteä ja tehdä mitä tahansa kesken työpäivän. Toki voinkin joskus, mutta työnihän siitä kärsivät ja joudun sitten tekemään niitä iltaisin...

Muilla tämmöistä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen suurimman osan töitä kotoa käsin, käyn varsinaisella työpaikallani vain kokouksissa ja muissa tapaamisissa. Todennäköisesti ainakin naapurit kuvittelevat minun vetävän lonkkaa kaiket päivät, kun näkevät minun vievän lapset hoitoon aamulla ja palaavan itse heti kotiin :-)

En ole kyllä huomannut mainitsemasi kaltaista käytöstä/reaktioita muilta ihmisiltä. Teenhän normaalia toimistoaikaa, kuten monet muutkin. Yritä ohittaa mokomat " ihmettelyt" , laske ne heidän häviökseen.

Vierailija
2/3 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama täällä. Teen pääsääntöisesti töitä kotoa käsin, välillä käyn asiakkaiden luona kokouksissa tms. tapaamisissa. Erityisesti vanhemmilla (omilla ja appivanhemmilla) on vaikea ymmärtää, että saan ylipäänsä rahaa jostain, kun " vaan istun kotona" ... Itse asiassa tienaan nykyisin jopa hyväpalkkaista miestäni enemmän " istumalla vain kotona" . ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat ihmiset kyllä tuntuvat ymmärtävän mitä teen ja että tämäkin on normaalia työtä.

Mutta vanhemmat ihmiset (yli 6-kymppiset) eivät milläään tunnu tajuavan miten voin tehdä työtä vain sähköpostin ja puhelimen välityksellä??

Uskon ihan tosissani anopinkin olettavan, että vedän täällä lonkkaa kotona ja elävän miehen siivellä. Lapset hoidossa ja itse istun ja surffailen:). No pääasia, että itse tiedän mitä teen:)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän