Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet niille jokavuotisille Invalidiliiton viidelle joulukortille?

Vierailija
02.11.2005 |

Ne, jotka jaetaan ilmaiseksi joka talouteen ja mukana on tilisiirtolomake maksua varten. Heitätkö roskiin, palautat lähettäjälle vai käytätkö ne maksamatta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim leikkaa niistä kuvan, liimaa kartongille ja lisäilee tähtiä, kiillettä, olkia tms.

Mä anna muutenkin rahaa keräyksiin ja askartelen mielelläni mutta onhan ne kortit vähän ankeita.

Vierailija
2/7 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säästän siinä toivossa että joskus jaksaisin lähettää ne. Muuton yhteydessä olen aina heittänyt roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tullu miettineeksi minne ne joutuu. Taitaa lentää avaamattomassa kuoressa roskiin.

Vierailija
4/7 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä kukaan kehtaa lähettää, ne menee joko paperin keräykseen tai lasten leikkeihin. Mutta mahtaa olla kannatavaa kun niitä joka vuosi tulee. Teksi mielei laittaa postilaatikoon " ei invalidiliiton kortteja, kiitos" ...

Vierailija
5/7 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kauniita kortteja lähettää mun mielestä..

Vierailija
6/7 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan maksanut laskua (hyväntekeväisyyteen annan kyllä kuukausittain tietyn summan), enkä siksi kehtaa lähettää kortteja kenellekään. Enkä kyllä muutenkaan viitsisi niin tylsiä kortteja lähettää.

Mutta en raaski heittää roskiinkaan :)

Vierailija
7/7 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa, mutta en niitä lähetäkkään mihinkään. Kauniita kortteja, mutta teen mieluummine joulukortit itse. Lapsi sai ne leikkeihinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä