Rakastan siskoani mutta minä en merkitse hänelle mitään... :(
Siskoni asuu eri maassa ja siksi näemme hyvin harvoin. Nyt hän on käymässä Suomessa ja olisi ihan oikeasti ihana nähdä häntä.
Tulivat viime lauantaina ja ilmoitin että ovat tervetulleita käymään meillä milloin vain. No, "kiirettä pitää", joten en kysellyt enempää. Sitten soitin ja kysyin tulevatko käymään ennen juhannusta (kun eivät kuitenkaan jussina meille tule), niin sanoivat että tulevat. Tulevat keskiviikkona.
No eivät tulleet. Sitten soitin illalla ja kyselin tulevatko tänään. No tulevat ja soittavat kun ovat tulossa. Vaan eivät tulleet.
No ei sitten. Mua surettaa niin valtavasti. Rakastan siskoani ja olisin niin halunnut häntä nähdä, vaan ei. Ei sitten.
Enää en soita ja kysy. Mulla on ikävä ja paha mieli, mutta rajansa kaikella. Olkoon missä on, ei kuulu minulle.
On miehensä kanssa myös poikamme kummi, mutta ei tuo poikakaan kiinnosta. Harmittaa. Veri ei ole vettä sakeampaa.
Kommentit (3)
se, että näin unta siskon perheen muutosta 100 km:n päähän sai mut tosi surulliseks. Mä oon vähän tunteellinen näissä asioissa ;). Mut kyl pisti miettiin et jos sisko muuttais kauemmas niin kuinkahan usein sitä enää näkis.
Sinuna laittaisin vielä vaikka viestin, että harmittaa kun ei ole käynyt vaikka oltiin sovittu. Ja että haluat tosissasi nähdä hänet ennen kuin lähtee pois suomesta!