Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikko ja - 4 kg :)

Vierailija
21.06.2012 |

JEE!!!

Olen vihdoin päättänyt päästä näistä läskeistä ja alkuun lähden laihdutustuotteilla. Ihanaa, kun kaikki turvotukset hävisi hetkessä ja vaatteet menee kivasti päälle. Vielä olisi tarkoitus pari viikkoa jatkaa näin, ja sitten pikkuhiljaa alkaa syömään kevyttä ruokaa. Salaatteja, kalaa, kasviksia jne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä menetelmällä olet noin paljon saanut kiloja pois noin lyhyessä ajassa?! Onko sulla paljonkin ylipainoa? :)

Vierailija
2/10 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on n.20 kg :(

Xtravaganza tuotteita olen syönyt, tai paremminkin juonut. 3 kertaa päivässä siis ja vettä päälle. En ole edes liikuntaa harrastanut. Mutta kai nämä suurimmat turvotukset äkkiä häviääkin! Mielenkiinnolla odottelen minkä verran seuraavalla viikolla lähtee vai lähteekö ollenkaan...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiloja tippunut vain 300g eli jos sama tahti jatkuu viikossa 700g:( Olen todella pettynyt ja tekee mieli luovuttaa.

Vierailija
4/10 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selostaa vielä, että olin kyllä ennen tätä kuuria turvottanut itseni syömällä järjettömiä määriä ruokaa ja varsinki hiilareita, juonut viinaa ja ahminut kaikkia herkkuja.

Joten kai tämä aluksi niin helpolla lähtee, kun on niitä turvotuksia tosiaan suurin osa.

Jatkossa sitten nähdään jämähtääkö se tähän vai ei...

ap

Vierailija
5/10 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun en normiruuasta haluaisi luopua. :p Ylipainoa mulla on nyt kymmenen kiloa, pari kuukautta sitten synnyttäneenä. Kuulostaa kyllä tosi houkuttelevalta, että tekis kyllä mieli kokeilla noita pussikuureja.;)

Mutta liikuntaa kyllä suosittelen sinulle, sillä nyt ne kilot taitavat pääasiassa lähteä lihaksista. :( Olen 16kg laihduttaneena huomannut olevani nykyään paljon löllömpi kuin ennen. Laihdutuksen aikana kyllä liikuin, mutten tarpeeksi. :(

Tsemppiä kuitenkin!!

Vierailija
6/10 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on vain alkusysäys! Koska se ruuan himo on ihan järkyttävä! Nyt jo huomaan, että ei oikeastaan kauheasti tee edes mieli mitään herkkuja. Odotan vain innolla, että pääsen syömään salaatteja yms. kevyttä ruokaa.

Enkä usko, että lähtee vain lihaksista, koska tässä dieetissä on nimenomaan se ketoosi päällä ja pitäisi lähteä rasvaa...

ap

Vierailija
7/10 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin syön normiruokaa, kevyenä versiona ja määrältään rajoitetusti, paljon salaattia. Juon 2-3 l päivässä, paljon myös vihannesmehuja (plääh..). Olen näillä eväillä laihduttanut kerran 10 kg kuudessa viikossa. Yritän nyt viidessä viikossa saada 7 kg pois (mulla ei ole enempää ylipainoa).

Vierailija
8/10 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla viikossa -3kg normaalipainoisena laihduttajana nutriletin avulla.

Olen myös syönyt lisäksi vähän proteenipitoista ruokaa joka päivä.

Sinnikkyyttä jatkoon!

Vierailija
9/10 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa, kun vaatteet menee kivasti päälle nyt jo vaikka niitä läskejä on edelleen 16kg liikaa.

Ehkä se tästä pikkuhiljaa.

Unelmani on, että voisin marraskuussa hihkua onnistuneeni ja saaneeni puolessa vuodessa ylikilot pois.

ap

Vierailija
10/10 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihana tunne :)

itse tiputin 4 kiloa neljässä päivässä (eli nesteenpoistokuuri) lentoemäntädieetillä. Siitä on hyvä jatkaa vähän rauhallisemmalla tahdilla. Nyt siitä on aikaa parisen kuukautta ja ilman tiukempaa kuuria (syönyt vain vähemmän, keskimäärin 1500-1800kcal/pvä) olen tiputtanut yhteensä 8 kiloa.

nyt olen normaalipainoinen, hoikka, mutta into kiinteytyä jatkuu!! mahtavaa!:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän