Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKÄ ON MIELESTÄSI YHDENILLAN JUTTU?

Vierailija
21.06.2012 |

loppuuko kaikki yhteydenpito siihen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavataan ensikertaa, naidaan koko yö ja aamulla kotiin. Eikä perään huudella...

Vierailija
2/5 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavataan ensikertaa, naidaan koko yö ja aamulla kotiin. Eikä perään huudella...

ehkä mä lasken tuohon mukaan myös yhden vkl jutut... Tavataan pe vaikka baarissa...naidaan pari päivää...ja sunnuntaina syödään brunssi...eikä perään huudella.

Mutta siinä se idea on, seksiä upouuden tuttavuuden kanssa ja toiste ei ole tarkoitus tavata. Ja nimenomaan perään ei soitella, eikä yrittä ripustautua.

Jos siihen samaan sitten törmää seuraavanakin vkl baarisssa ja taas naidaan koko yö...se ei enää ole yhden illan juttu vaan jotain muuta. Ja jos siitä tulee tapa, kyseessä on vakipano.

Yhden illan juttuun törmääminen sattumalta toiste voi olla hankalaa. Tervehtiä saa, mutta usein on parempi jatkaa matkaa eikä todellakaan jäädä juttelemaan sitä moita enempää. Vaatii vähän pelisilmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa tarkoita että sitä kesti vaan yhden illan. Että vaikka jos nussisi kerran kaverinsa kanssa niin se olisi yhdenyön/illan juttu.

Mun mielestä yhden illan juttu voi olla myös jonkun tutun kanssa jos siitä ei synny pidempää suhdetta.

Mä myös lasken yhden illan jutuksi sen kun yhden viikon tapailin yhtä miestä, mut vaan yhtenä yönä nussittiin. Ja se ei ollut niistä öistä viimeinen.

Vierailija
4/5 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa tarkoita että sitä kesti vaan yhden illan. Että vaikka jos nussisi kerran kaverinsa kanssa niin se olisi yhdenyön/illan juttu.

Mun mielestä yhden illan juttu voi olla myös jonkun tutun kanssa jos siitä ei synny pidempää suhdetta.

Mä myös lasken yhden illan jutuksi sen kun yhden viikon tapailin yhtä miestä, mut vaan yhtenä yönä nussittiin. Ja se ei ollut niistä öistä viimeinen.

Mun mielestä yhden illan juttuun kuuluu nimenomaan se tuntemattomuus.

Viikon tapailu/suhde on lyhyt suhde eikä yhden illan juttu.

Vierailija
5/5 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eräs yhden yön tuttu sanoi aamulla lähtiessään mielestäni tosi fiksusti: Hymyillään kun tavataan. Eli siis yöstä jäi varmasti hyvät muistot molemmille, mutta tuttavuutta ei ole tarpeen jatkaa sen pidemmälle ja näin kummankaan ei tarvitse törmätessämme miettiä, että mitä tässä nyt pitäisi sanoa. Eikä tuttavuutta tarvitse selitellä kaikille tutuille, kun ei varsinaisesti edes tervehditä, vain hymyillään, kun samassa opiskelupaikassa kuitenkin kuljetaan.