Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks joku jois vain yhden annoksen alkoholia??

Vierailija
20.06.2012 |

Mitä iloa siitä on? Jos mä joskus juon alkoholia niin kyllä mä ainakin vähintään neljä annosta juon. Tai ainakin kolme. Silloin jo tuntuu mukavalta. En viitsisi pilata terveyttäni yhden annoksen takia, kun en siitä mitään edes hyödy.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin että piti vain yhden suklaspalan syömistä kiusantekona. myöhemmin on tullut opittua kohtuullisuutta.

Vierailija
22/38 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ha, ha, ha terveellistä heh, heh....

En ole eläissäni käyttänyt alkoholia ja olen 52 v ja nuoremman näköinen kuin ikäni on ja en sairastele yhtään. Töistä en ole ollut edes flunssan takia poissa. ne jotka käyttävät alkoholia ovat yhtenään sairaslomalla. Missäs kuule on sun se pullo joka pitää terveenä???

Älä väitä sellaista joka ei ole totta mielisairas !!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole myöskään eläEssäsi oppinut kirjoittamaan...;-)

Vierailija
24/38 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksin just maratonin enkä ole koskaan sairas

sori!

Vierailija
25/38 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä yhtä tai korkeintaan kahta enempää. Koskaan. Neljä olisi minulle tosi paljon. Miten neljää siideriä edes jaksaisi juoda..

Lasteni toivon oppivan kohtuukäytön esimerkistä.

Vierailija
26/38 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/vaitos-puoltaa-punaviinin-terv…

Ongelma tuossa on vain se, että viini on terveellistä jos juo päivittäin yhden annoksen... mutta sen terveysvaikutusten perään huutavat koviten sellaiset joilla uppoa puoli pulloa päivässä. =D

Vierailija
27/38 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Maun takia

2. jo yhdestä 'rentoutuu'

3. esim ruoan kanssa ei 'mene' enempää alas

4. haluan vähän ja en vaan tartte lisää...!!!

ei se terveys siitä mihinkään mene, päin vastoin.

Terveydelle on haitallista juoda paljon kerralla.

Vierailija
28/38 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin että piti vain yhden suklaspalan syömistä kiusantekona. myöhemmin on tullut opittua kohtuullisuutta.

hehe, totta!! näin minäkin ajattelin kun 20 ja rapiat olin. Viikolla ei mitään ja viikonloppuna kunnon känni päällä. Nyt sit toisin, ison lasin viiniä voi nauttia vaikka maanantain leffalla, ja olla la ilman, jos siltä tuntuu.

Vierailija
29/38 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kumpaakin tosiaan riittää se 1 annos. Humalatilasta en pidä, vaan minusta on ihanaa kun aistit ovat mahdollisimman terävät ja äly nopea.

Vierailija
30/38 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus, kun se pihvi nyt vaan vaatii hyvän punaviinin :) Yleensä kyllä viikonloppuna kokataan miehen kanssa ja silloin menee se koko pullo.

Vierailija
31/38 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas en yleensä juo yhtä enempää, tai todella harvinaista on, että joisin (joskus teininä join kyllä paljonkin). Esim. lasillinen punaviiniä ruoan kanssa tai skumppaa juhlissa. Yks olut tai lonkero saunan jälkeen. Terveytensähän pilaa nimenomaan niillä isoilla annoksilla. Mulle humala ei ole mikään "hyöty" tai tavoiteltava asia, joten siksi ei kiinnosta enempää juoda kun mitä maistuu (ja tuun muuten pienenpieneen hiprakkaan jo siitä yhdestä).

Vierailija
32/38 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyykin hakea toinen lasillinen

Vierailija
33/38 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaakin.

Vierailija
34/38 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siitä ei tule huppeliin. Siksi.

Vierailija
35/38 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mokomasta asiasta ihmisiä haukutaan paskiaisiksi ja mielisairaiksi :D

Ihanan stabiilia porukkaa!

Vierailija
36/38 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suomalaisten suhtautuminen alkoholiin on jotenkin outoa, jos MAKU ei tule edes mieleen yhtenä syynä juoda vaikka viiniä! Silloin onkin varmaan parasta rajoittaa alkoholinkäyttö tilanteisiin, joissa lapsia ei todellakaan ole paikalla. Itse juon viiniä nimenomaan maun takia, rentoutuskin on kiva lisä, mutta jos juon humalaan, voin vain pahoin, eikä ole yhtään hauskaa.

Vierailija
37/38 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien ja kavereiden kanssa seurustellessa yksikin drinkki voi olla kiva. Pikkuisen rentouttaa, muttei hummalluta. Jos ei ymmärrä yhden annoksen "iloa", olisi kyllä parasta olla ottamatta sitäkään : )

Vierailija
38/38 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lasillinen hyvää viiniä tosiaankin kruunaa aterian! Maailmassa on erilaisia viinejä nimenomaan makuelämyksen vuoksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi