Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko analysoida tän miehen käyttäytymistä...?

Vierailija
20.06.2012 |

Ollaan tunnettu jonkun aikaa, kirjoiteltu mesessä, alkuun tosi tiiviisti.

Kirjoittelu lipsahti melko kaksmieliseksi ja tuossa pari viikkoa sitten oli suorastaan nettiseksiä. En oikein tiedä sovimmeko jopa harrastavamme seksiä ihan oikeasti seuraavalla viikolla... No, viikko meni, emme nähneet (olin kipeänä yms, mies oli kyllä pariin kertaan kysellyt mun perään) emmekä enää jutelleet mesessä! Siis juttelu loppui tyystin :O

Emme siis ole pariin viikkoon jutelleet mitään, vaikka sitä ennen juttelimme joka päivä.

Tänään sit mies tuli käymään ja olimme ihan asiallisesti, pientä vittuilua puolin ja toisin. Sit mun piti kokeilla miehen hauista, en tiiä mistä se sai sen päähnsä, otti mua ihan kädestä kiinni ja painoi mun käden kädelleen.

Menin niin hämilleni kuin vain voi olla enkä osannut tehdä mitään, en edes antaa käteni lipsahtaa muualle :D

Mitähän tää mies meinaa...? Rankkaa flirttiä ja kaksimielistä huumoria, sit täysi hiljaisuus ja tänään tommonen tempaus. En tiiä onko sillä muitakin.

Tänään mies

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tulos: hän mesettää kymmenien tyttöjen/ naisten kanssa usein jopa samanaikaisesti. Vastaukset voivat viipyä muutaman minuutin (ruuhkaa, kun vastaa niille toisille). Ei ole moksiskaan jos yks on ringistä pois, väliaikaisesti tai lopullisesti. Uusia tulee.

On lukenut the game kirjan ja tietää, että pitää kädestäpitäen avittaa kosketuskontaktiin heti eikä 15 päivä, on petikaveria etsimässä/ varmistamassa. Ei ehdottanut sitä tällä kertaa koska on ehkä edellisenä iltana, taikka aamulla jo saanut. Ja olet vain ok tapaus hänelle, et extra hot.

Vierailija
2/4 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko niin pelimies? Oon suoraan kysyny että monenko kanssa harrastaa tämmöstä. No eihän niihin ikinä tietenkään suoraan vastata.

Ja toistaalta, jos mulle tulee esim. tekstiviesti, niin on heti kysymässä, että miehetkö laittaa ja onko treffit! :O

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mulle tulee esim. tekstiviesti, niin on heti kysymässä, että miehetkö laittaa ja onko treffit! ap

No tuossa on kaksi vaihtoehtoa, joista toisen voi poissulkea lukemalla miehen käytöstä ja eleitä siinä kun hän sanoo niin.

Mies voi sanoa noin siksi, että haluaa sillä tavalla tehdä selväksi että "minulla on muita, sinullakin saa olla, se ei kaivele minua ollenkaan, en aio ikinä sitoutua sinuun enkä kehenkään muuhunkaan". Silloin sävy on huoleton ja "vittuileva" siis naljaileva.

Mutta jos sävy on vakavampi tai epävarmempi, niin silloin mies voi kautta rantain kysellä, onko sinulla muita. Ja toivoa, ettei olisikaan.

Muuta en osaa sanoa. Jotenkin minusta tuntuu, että seksisuhteelta juttunne vaikuttaa. En tarkoita tuomita. Mutta seksillä aloitettu suhde monesti on seksiä, ja muilla jutuilla aloitettu suhde on niitä muita juttuja plus seksiä aikanaan.

Vierailija
4/4 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pelkkä seksikin. Varsinkin jos sitä saisi vaikkapa silloin tällöin... Mihinkään muuhun ei meistä ole, ollaan niin eri planeetalta :D Enkä mä halua kehenkään sitoutua ees.

Tuo treffeistä kysyminen vaan jotenkin pistää silmään, niin on käyny jo monta kertaa. Ja kysyy vähän liian nopeasti ja terävästi. Lisäksi kun tiesi että menen baariin, niin kysy/totesi, että menen iskemään miehiä.

Itelle ei vaan tulis mieleenkään kysellä eikä ihmetellä moista, eipä semmoset mulle kuulu!

ap