Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemuksia Multitronic nettikaupasta?

Vierailija
20.06.2012 |

Onko millaisia kokemuksia kyseisestä nettikaupasta? Onko tavarat tulleet? Ja onko turvallista tilata?

Siellä olisi yksi DVD jota en muualta ole löytänyt. Ja vielä hyvään hintaa. Vaikka kyse on alle 20e ostoksesta, niin kyllä se vähän harmittais että rahat vaan häviäis eikä tuote koskaan saapuisikaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useasti eri tuotteita ja aina tilaukset ovat tulleet ajoissa perille. Asiakaspalveluun saa yhteyden myös Facebookissa hyvin.

Luotettava paikka ++

Vierailija
22/29 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin äidille sykemittarin 2.12.

Piti olla joululahja, mutta

Tilaus on käsittelyssä vielä 29.12 eikä aspa ole vastannut mun meiliin viikkoon... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No CDON se vasta paskafirma onkin.

Firma on liittynyt johonkin verkkokauppa yhteisöön.

Siihen kuuluu noi 800 puljua ympäri maailmaa.

CDON ottaa vaan tilaukset vastaan ja rahastaa.

Kamat tulee sitten jostakin,mistä sattuu,jos yleensä on tullakseen.

Takuut ei toimi.Asiakkaiden sähköposteihin ei vastata.Puhelimeen ei vastata.

Tilauksen peruutukset ei toimi.Rahoja ei saa takaisin.

Takuunalainen hajonnut tuote,ei oteta mitään vastuuta.

Täyttä asikkaiden kusetusta,ei muuta.

Vierailija
24/29 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multitronic verkkokaupa kokemuksia on sen verran, että noin 15 tilausta olen sieltä tehnyt,.. nopea asiakaspalvelu esim facebookissa ja tilaukset tullut aina perille

Vierailija
25/29 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hyviä kokemuksia! :D

Tilasin miehelle lahjaksi älykellon https://www.multitronic.fi/fi/products/3599693/amazfit-gtr-3--alykello-… ja tuli nopeasti perille, meni ehkä kolme päivää. =)

Vierailija
26/29 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut valittamista. Tilannut kahteen kertaan kiintolevyjä tietokoneeseen, ja tulivat muutamassa päivässä. Toisen tilauksen levy paljastui muutaman päivän käytön jälkeen vialliseksi. Lähetin levyn takaisin ja liike palautti rahat. 

Vierailija
27/29 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Xeroxin monitoimitulostimen. Olin varautunut viikkojen odotuksiin ja ongelmiin lukemieni nettiarvostelujen perusteella. Tilaus kuitenkin tuli perille kolmessa päivässä ja juuri sellaisena kuten pitikin. Hinta oli vain puolet siitä, mitä muilla myyjillä. Nopea, hyvä ja edullinen oli kokemukseni tästä verkkokaupasta.

Vierailija
28/29 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin pari viikkoa sitten, sanoo vain että tilattu tukkurilta.. (Kyseessä hammasharja..)

Vierailija
29/29 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin tuli tavarat talvi alennusmyynnistä perille. ei valittamista ja muutenkin halvat hinnat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme