Mitä muistat vuodesta 1995?
Kommentit (32)
Äiti sairasti syöpää ja kuoli maaliskuussa. anoppi sairasti psykoosia ja teki itsarin kesäkuussa. Odotin esikoistani joka syntyi heinäkuussa ja kuoli syyskuussa.
Siirryin ala-asteelta yläasteelle. Kesän olin ihan heitteillä, nukuin milloin missäkin ja huitelin pitkin kyliä. Hajotin yhen mummon laiturin. Mulla oli punanen Nopsa-merkkinen kolmevaihteinen pyörä ja sininen farkkutakki =)
Maailman tapahtumista en muista mitään.
Diana kuoli
Ei vielä 1995. Muistat väärin!
Minä:
menin kihloihin tähänastisen elämäni suurimman rakkauden kanssa. Muutimme yhteen samana syksynä, ja elämä oli aivan ihanaa :) Tein töitä satunnaisesti, urheilin hurjasti... lätkän MM-kisat ja Suomen voittopelin muistan myös selvästi, vaikka en muuten seuraa yhtään lätkää.
silloin. Oli ihan jättityöttömyys, mutta minä olin onneni kukkuloilla. Kävin toista vuotta yliopistoa. Kesätyössä tienatut rahat riittivät pitkälle talveen. Olin hoikka ja todella kaunis.
Sinkku, laiha ja kaunis. Oma ihana kaksio, paljon kavereita, bailausta väh 3 krt/vk, ihastumisia, rakastumisia, täyttä elämää.... voi niitä aikoja :)
Yhä olen naimisissa saman miehen kanssa ja 2 lasta...
Olin vasta valmistunut ja työttömänä, sillä lamavuosina olin tehnyt enimmäkseen hanttihommia. Olin aikeissa muuttaa ulkomaille paremman elämän toivossa. Sain kuitenkin vakituisen työpaika Helsingistä. Eihän siinä muuta kuin vuokrakämppä Kalliosta, vähän tavarat sinne ja töihin... Työttömyysjakson jälkeen se tuntui lottovoitolta, vaikka olin hommaan liian kokenut ja koulutettu. Työstä olisi suoriutunut koulutettu apinakin. Tylsää, mutta hiljalleen elämä vakiintui.
Syksyllä vietin ihanan loman Ranskassa :)
ja asuin vuokralla poikaystäväni kanssa.
Mietin, että tätäkö tämä nyt on..
ja sitähän se oli.