Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muistat vuodesta 1995?

Vierailija
20.06.2012 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asuin vuokralla poikaystäväni kanssa.

Mietin, että tätäkö tämä nyt on..

ja sitähän se oli.

Vierailija
22/32 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti sairasti syöpää ja kuoli maaliskuussa. anoppi sairasti psykoosia ja teki itsarin kesäkuussa. Odotin esikoistani joka syntyi heinäkuussa ja kuoli syyskuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana kuoli

Vierailija
24/32 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin ala-asteelta yläasteelle. Kesän olin ihan heitteillä, nukuin milloin missäkin ja huitelin pitkin kyliä. Hajotin yhen mummon laiturin. Mulla oli punanen Nopsa-merkkinen kolmevaihteinen pyörä ja sininen farkkutakki =)

Maailman tapahtumista en muista mitään.

Vierailija
25/32 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana kuoli

Ei vielä 1995. Muistat väärin!

Vierailija
26/32 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä:

menin kihloihin tähänastisen elämäni suurimman rakkauden kanssa. Muutimme yhteen samana syksynä, ja elämä oli aivan ihanaa :) Tein töitä satunnaisesti, urheilin hurjasti... lätkän MM-kisat ja Suomen voittopelin muistan myös selvästi, vaikka en muuten seuraa yhtään lätkää.

Vierailija
27/32 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin. Oli ihan jättityöttömyys, mutta minä olin onneni kukkuloilla. Kävin toista vuotta yliopistoa. Kesätyössä tienatut rahat riittivät pitkälle talveen. Olin hoikka ja todella kaunis.

Vierailija
28/32 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku, laiha ja kaunis. Oma ihana kaksio, paljon kavereita, bailausta väh 3 krt/vk, ihastumisia, rakastumisia, täyttä elämää.... voi niitä aikoja :)

Vierailija
29/32 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellekesä oli tuolloin

Vierailija
30/32 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä olen naimisissa saman miehen kanssa ja 2 lasta...

Vierailija
31/32 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin odottaa neljättä lasta.

Vierailija
32/32 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vasta valmistunut ja työttömänä, sillä lamavuosina olin tehnyt enimmäkseen hanttihommia. Olin aikeissa muuttaa ulkomaille paremman elämän toivossa. Sain kuitenkin vakituisen työpaika Helsingistä. Eihän siinä muuta kuin vuokrakämppä Kalliosta, vähän tavarat sinne ja töihin... Työttömyysjakson jälkeen se tuntui lottovoitolta, vaikka olin hommaan liian kokenut ja koulutettu. Työstä olisi suoriutunut koulutettu apinakin. Tylsää, mutta hiljalleen elämä vakiintui.

Syksyllä vietin ihanan loman Ranskassa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän