Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu eräiden naisten inhoa omaa sukupuoltaan kohtaan?

Vierailija
20.06.2012 |

Halveksitaan oman sukupuolen kaikkia mahdollisia ominaisuuksia kun taas samaan syssyyn ihaillaan kaikkea mikä liittyy miehiin.

Huono itsetunto ja alemmuuskompleksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on tyypillisesti sellainen monipäinen meduusa, joka kokee olevansa jonkinlainen kollektiivinen hahmoton tunnemöykky. Sellaiselle naiselle ei tule mieleenkään, että kaikki naiset eivät koe naisten kollektiivia sellaisena, jonka kaikki ominaisuudet itse kritiikittä hyväksyy ja omaksuu.

Koska naiset ovat sellainen rajaton, hahmoton kollektiivi, naisten laumassa on vaikeaa ilmaista eriäviä mielipiteitä tai ylipäänsä mielipiteitä, mikä johtaa mm. passiiviseen aggressiivisuuteen ja muihin perversseihin vääristymiin.

Ihan kaikille naisille oma sukupuoli ei kuitenkaan ole sama asia kuin minä itse naisena.Huono itsetunto ei siis ole kyseessä kun nainen kritisoi omaa sukupuoltaan, pikemminkin joidenkin naisten kyky erottautua laumasta omaksi itsekseen ja kyky nähdä ulkoa käsin naislauman ongelmat, joita on lukuisia.

On myös mahdollista että ne jotka inhoavat naisia naisina, näkevät kriittisesti myös muut laumat, kuten miesten laumat.

Vierailija
2/6 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä se vaan niin on että jatkuvasti tälläkin palstalla on joku joka haukkuu kaikki naiset ihan kollektiivisesti...sekä ne pikkutytöt!

Samaan syssyyn miessukupuolelta sallitaan kaikki kuten myös niiltä poikalapsilta.

Kaksinaismoralismi kukoistaa!

Olen aina ollut sitä mieltä että maailman pahimmat sovinistit ovat naisia ja elämänkokemus sen kuin vahvistaa mielipidettäni!

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittajan sukupuolen, jos hän ei sitä kerro?

Vierailija
4/6 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan samaan pakettiin kuuluu oikea vahingonilo jos jotenkin huonosti käy toiselle.

Vierailija
5/6 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten usein mahtaa palstalla miehet kirjoitella?

Vierailija
6/6 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten usein mahtaa palstalla miehet kirjoitella?

Teinit tekee varmaan suurimman osan provoavauksista.