Laitetaan hyvät meikkivinkit jakoon :)
Listaillaan tänne hyväksi todettuja vinkkejä, miten meikkauksesta saa kaiken irti, ja miten se sujuu nopeammin ja "kivuttomammin".
Itse olen ainakin huomannut, että säästää huomattavasti aikaa, kun sekoittaa meikkivoiteeseen pienen tipan kosteusvoidetta. Iho on kuultavampi, ja meikkvoide levittyy paremmin.
Kommentit (25)
Jos iho on hyvä, niin varmaan riittääkin. Mutta esim. näin kurpalle se ei riitä, koska on pigmenttiläiskiä ja tummat silmänaluset. Ja sitten taas peitevoiteen päälle se mineraalipuuteri on itse asiassa aika huono, koska se levittyy huonommin voiteen päälle kuin vanhanaikainen irtopuuteri.
-14-
Never heard.
Laitetaan meikkivoiteen alle tasoittamaan ihoa.
Mikä on PRIMER? Never heard.
Mutta kuten sinulle jo vastattiinkin, se on pohjustusvoide. Tuo mainostamani Lumenen tuote antaa sellaiselle talviharmaalle iholle hohdetta. Näyttää ensin pelkästään kiiltävälle, mutta kun panet päälle meikkivoidetta, se antaa nätisti kuultavuutta ja hehkua. Kokeilepa joskus, ei maksa montaa euroa putkilo.
-14-
Smashbox meikit ovat kanssa loistavia, varsinkin O'gloss huuli ja poskipunat ja se huulenpohjustus juttu.
Luomet rajaan aina rajauskynällä ja laitan päälle luomiväriä, ettei tule liian tumma tai selvärajainen