Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitetaan hyvät meikkivinkit jakoon :)

Vierailija
20.06.2012 |

Listaillaan tänne hyväksi todettuja vinkkejä, miten meikkauksesta saa kaiken irti, ja miten se sujuu nopeammin ja "kivuttomammin".

Itse olen ainakin huomannut, että säästää huomattavasti aikaa, kun sekoittaa meikkivoiteeseen pienen tipan kosteusvoidetta. Iho on kuultavampi, ja meikkvoide levittyy paremmin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kinoksiksi luomivakoon vaan pysyy siistinä vaikka kellon ympäri.

Mä säästän kaikki näytemeikkivoiteet ja sekoittelen niitä sitten aina sen mukaan onko iho ruskettunu, talvenvalkea jne.

Vierailija
2/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä sitten sekoittelen vuodenaikojen mukaan. Nyt kun olen aika ruskettunut, niin käytän pelkästään tummempaa, mutta yleensä sekoittelen puolet ja puolet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä sitten sekoittelen vuodenaikojen mukaan. Nyt kun olen aika ruskettunut, niin käytän pelkästään tummempaa, mutta yleensä sekoittelen puolet ja puolet

Vierailija
4/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oon nyt vasta tajunnut kuinka tärkeää ihon kannalta on juoda paljon vettä! Jos en juo tarpeeksi, niin mun iho näyttää kuivalta korpulta, mutta jos oon juonut hyvin, niin se on hehkeän ja kosteutetun näkönen :)

Vierailija
5/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaa mainiosti runsaspigmenttinen peitevoide. Huulet voidellaan peittarilla ja päälle puuteria. Tällä toimenpiteellä peitetään siis huulten juonteet. Päälle levitetään huultenrajauskynää ja lopuksi huulipunaa. Puna pysyy paremmin, ei valu huulijuonteisiin (joita meillä kaikilla on) ja puna näyttää punaisemmalta.

(tämän vinkin kertoi ystävällinen kosmetiikkamyyjä, kun melkein ostin virallisen huultenpohjustustuotteen, säästyipä rahat :)

Vierailija
6/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkejä ja itsellänikin käytössä. Itse mainostan ennemminkin tuotetta: minulla on ollut vuosia ongelmana se, että meikkivoide kuluu päivän aikana pois t-alueelta eli nenästä, kulmakarvojen välistä ja nenänpielistä. Aivan sama miten hyvä pohjustus ja puuterointi, rasvaiselle/kuivalle/sekaiholle tarkoitettu tai ns. kestomeikkivoide, aina ne katos.

Hiljattain keksin ruveta laittamaan näille alueille Blascon meikkivoidetta. Koko naamalle laitettuna on mielestäni liian peittävä, ei tule luonnollista lopputulosta ainakaan jos ei käytä paljon aikaa ja laita siveltimellä. Laitan Blascoa ko. alueille siis tavallisen meikkivoiteen päälle, ohuesti. Lopputulos on luonnollinen ja meikki pysyy täydellisesti. Tuota voi käyttää myös satunnaisten finnien peitteenä, ei tarvitse ostaa erillistä peiteväriä. Tällaisessa käytössä n. 40e voide kestää AINAKIN vuoden.

Vierailija
7/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaa mainiosti runsaspigmenttinen peitevoide. Huulet voidellaan peittarilla ja päälle puuteria. Tällä toimenpiteellä peitetään siis huulten juonteet. Päälle levitetään huultenrajauskynää ja lopuksi huulipunaa. Puna pysyy paremmin, ei valu huulijuonteisiin (joita meillä kaikilla on) ja puna näyttää punaisemmalta.

(tämän vinkin kertoi ystävällinen kosmetiikkamyyjä, kun melkein ostin virallisen huultenpohjustustuotteen, säästyipä rahat :)

Vierailija
8/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tehty huulikuorinta-aine:

vähän öljyä ja enemmän sokeria!

Sitä hierotaan huuliin ja kuoritaan kuollut ihokerros pois. Näin huulet ei näytä koppuraisilta huulipunan kanssa päivän mittaan.

Vierailija
9/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kun lakkasin kynnet, varoin aina hullun lailla ettei lakkaa mene iholle, kun se on vaikea saada hangattua irti.

Nyt en enää varo, vaan odotan hetken että lakka kuivuu, ja alan sen jälkeen tiskaamaan. Lakanpalaset iholl löhtee hyvin tiskaamisen myötä pois.

Vierailija
10/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit korostaa sitä rajaamalla ylähuulen ulkopuolen kevyesti valokynällä. Muista taputella kynän rajat pois ja puuteroida päälle. Valokynätäplät silmien sisäkulmissa valaisee myös katsetta.

Vierailija
11/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ripset voi taivuttaa hyvin teelusikallakin. Se kuoppa kohta ripsen tyveen, ja taipuu kun itsestään.

Vierailija
12/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- primer on loisto-ostos varsinkin talvi-iholle. Kokeilkaa vaikka huokeaa Lumenen Chrystal Radiance Primeria, antaa iholle hohtoa. Käytän itse sitä peitevoiteen alla.

- älä heitä käytetyn ripsivärin harjaa pois, se on pestynä erinomainen ripsiharja.

- valokynä toimii hienosti juonteiden lievittäjänä, laita ohut viiru juonteen pohjalle ja tasoita. Kokeile myös kulmaluulla ja nenän keskiosassa (siis pystysuora viiru kulmien välistä nenänpäähän tasoitettuna kaventaa nenää). ÄLÄ käytä valokynää silmänalusilla, jos sinulla on silmäpussit, se vain pahentaa pusseja (valokynän jälki kohottaa eli antaa vaikutelman, että pussit ovat isot).

- jos sinulla on samaa ongelmaa kuin minulla eli että ripsari ei tunnu pysyvän ilman, että päivän mittaan tuhraantuu silmänalusvoiteeseen, kokeile Sensai 38 astetta -ripsiväriä tai vastaavaa, joka pestään lämpimällä vedellä pois. Se ei siis liukene rasvaan, eikä siten tuhraudukaan.

- Punaiset silmät saa kirkkaiksi jääkaapissa jäähdytetyillä, märillä (siis käytetyillä) teepusseilla hautomalla. Toimii erinomaisesti!

- Tummasta peitevoiteesta saa vaaleampaa sekottamalla sitä kosteusvoiteeseen - juupajoo. Unohda tämä usein villjelty "vinkki", tuo vain laimentaa pigmenttejä niin, että peitevoide ei enää kylläkään peitä yhtikäs mitään.

- ÄLÄ osta meikkivoidetta laivalta. Siis jos olet jo juonut jotain alkoholipitoista... itse olen haksahtanut tyhmyyttäni kahdesti siihen, että myyjät ovat myyneet minulle liian tummaa voidetta, vaikka olen yrittänyt sanoa, että ihoni hehkuu sillä hetkellä varmaan tavallista enemmän ruokajuoman vuoksi...

- Pidä kaikki meikkivälineet puhtaana. Töhnöinen puuterivippa on kova puuterinsyöjä.

Vierailija
13/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- unohda kulmakynät. Ruskealla luomivärillä saa paljon luonnollisemman ja nopeamman värin kulmiin. Eli osta mattaa luomiväriä, jossa on haluamasi sävy ja levitä se kulmiin luomivärisudilla.

Vierailija
14/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen kyllä riittävän ruma ja virheellinen.

kelpaa mainiosti runsaspigmenttinen peitevoide. Huulet voidellaan peittarilla ja päälle puuteria. Tällä toimenpiteellä peitetään siis huulten juonteet. Päälle levitetään huultenrajauskynää ja lopuksi huulipunaa. Puna pysyy paremmin, ei valu huulijuonteisiin (joita meillä kaikilla on) ja puna näyttää punaisemmalta. (tämän vinkin kertoi ystävällinen kosmetiikkamyyjä, kun melkein ostin virallisen huultenpohjustustuotteen, säästyipä rahat :)

Vierailija
15/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minullakaan, vaikka kuulunkin jo ns. kurppaluokkaan eli olen 45-vuotias. Kai tuo on aika lailla silti huulten mallistakin kiinni, luulisin näin mutuna.

(sinänsä tietenkään vinkin arvoa väheksymättä)

-14-

Vierailija
16/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkivoiteeksi. Kevyt mutta peittävä, ja ihokin voi hyvin.

Bare minerals (sis. uv suojan) irtopuuterimainen foundation. tai Youngblood, huippu!

ja alle meikinpohjustusta.

unohda kajalit ja eye linerit. Tee kevyt rajaus mustalla (tms) luomivärillä ja rajaussudilla ja häivennä.

Vierailija
17/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niiiiiin paras, vettä lisäämällä saat tasan niin juoksevaa kuin haluat.

Harja siinä on huono, mutta käytän vanhaa normiripsarin harjaa... enää vaan sitä kakkuripsaria (Isadora) ei ole missään ja olen N-I-I-N katkera :(((((((((((((((((((

BB voide on hyvää, sekoitan sitä yleensä normi meikkivoiteeseen

Vierailija
18/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli laivalta ei kannata mennä tekemään meikkiostoksia, sillä sävyt menee usein pieleen

Laivalle ei myöskään kannata mennä tekemään heräteostoksina hajuvesiostoksia, sillä pienessä laivanshopissa eri tuoksut sekoittuu tehokkaasi ja loppujen lopuks nenä ei erota, että mikä oli se hyvä tuoksu

Vierailija
19/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalle ei myöskään kannata mennä tekemään heräteostoksina hajuvesiostoksia, sillä pienessä laivanshopissa eri tuoksut sekoittuu tehokkaasi ja loppujen lopuks nenä ei erota, että mikä oli se hyvä tuoksu

kun siinä sniffailee viittätoista eri hajua, ei enää erota oikein mitään... ja kaikkialla leijuu vielä sellainen hajujen kakofonia.

-14-

Vierailija
20/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on selkeästi enemmän tupakoivilla/tupakoineilla. Huulien ympärystässä jos missä näkyy tupakointo tosi nopeasti,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi