Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako miehesi kaikkien lastenne henkilötunnukset ulkoa?

Vierailija
20.06.2012 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoa, kuten omaa puhelinnumeroaan...?!? Kannattaa ehkä treenata aivoja, ennen moni osasi lukuisia puhelinnumeroita ulkoa kun oli lankanumerot. Hyvän äitiyden kanssa asialla ei ole mitään tekemistä, mutta älykkyyden kanssa kyllä. Tai tarkoitan tuota puhelinnumero asiaa, sama kun ei omaa osoitettaan muistaisi.

No, omaa puhelinnumeroa ei tarvitse niin usein että sen muistaisi niin nopeasti kuin muistaa osoitteensa. Ja numeroiden muistaminen nyt ei kaikille ole niin helppoa, jos on huono matematiikassa ylipäätään, on numerosarjojen muistaminen vaikeampaa.

Paikat on helpompia muistaa koska niissä on selkeämpi logiikka kuin numerorimpsuissa.

Yrittäkääpä nyt te matemaattista älyä korostavat muistaa että älykkyyttä on muunlaistakin kuin se matemaattinen äly. ;)

Vierailija
22/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä muistan kolmen lapsen, välillä voi vähän mennä loppuosat sekaisin, mutta kyllä se oikea sieltä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan yksi lapsi, enkä muista hänen henkilötunnuksen loppuosaa ja olen nainen.

Vierailija
24/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekään en muista vaikka lapsia vain kaksi.

Kerran hätätilanteessa jouduin lasten kanssa ensiapuun ja siinä paniikissa ei muistunut mieleen edes esikoisen syntymäaika, se oli jo hieman noloa. :p

Vierailija
25/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä en muista meidän ainoan lapsen loppuosaa, siis pitää tarkistaa missä järjestyksessä ne 3 viimeistä nro on. mutta muistan äitini, veljeni, mieheni ja 2 ex-poikakaverin loppuosat. Varmaan jotain alkavaa dementiaa. En ole enää oppinut työpuhelinumeroanikaan ulkoa.

Vierailija
26/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia kahdeksan.

Vierailija
27/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään tekemistä keskenään

Vierailija
28/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa kuitenkin omansa ja jopa minun. Itse muistan nuo kaikki.

Vierailija
29/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä muista minäkään. Omani ja miehen muistan sekä kasapäin muita numeroita. Tarvitsen lasten hetuja vain kun pari kertaa vuodessa varaamme ulkomaanmatkan. Silloin olen useasti tarvinnut myös mm. passin numeron tai voimassaoloajan joten joudun kuitenkin ko. dokumentin esiin kaivamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi