Muistaako miehesi kaikkien lastenne henkilötunnukset ulkoa?
Kommentit (29)
Itse kyllä muistan kolmen lapsen, välillä voi vähän mennä loppuosat sekaisin, mutta kyllä se oikea sieltä löytyy.
Mulla on vaan yksi lapsi, enkä muista hänen henkilötunnuksen loppuosaa ja olen nainen.
itsekään en muista vaikka lapsia vain kaksi.
Kerran hätätilanteessa jouduin lasten kanssa ensiapuun ja siinä paniikissa ei muistunut mieleen edes esikoisen syntymäaika, se oli jo hieman noloa. :p
mutta minä en muista meidän ainoan lapsen loppuosaa, siis pitää tarkistaa missä järjestyksessä ne 3 viimeistä nro on. mutta muistan äitini, veljeni, mieheni ja 2 ex-poikakaverin loppuosat. Varmaan jotain alkavaa dementiaa. En ole enää oppinut työpuhelinumeroanikaan ulkoa.
ei ole mitään tekemistä keskenään
Muistaa kuitenkin omansa ja jopa minun. Itse muistan nuo kaikki.
enkä muista minäkään. Omani ja miehen muistan sekä kasapäin muita numeroita. Tarvitsen lasten hetuja vain kun pari kertaa vuodessa varaamme ulkomaanmatkan. Silloin olen useasti tarvinnut myös mm. passin numeron tai voimassaoloajan joten joudun kuitenkin ko. dokumentin esiin kaivamaan.
No, omaa puhelinnumeroa ei tarvitse niin usein että sen muistaisi niin nopeasti kuin muistaa osoitteensa. Ja numeroiden muistaminen nyt ei kaikille ole niin helppoa, jos on huono matematiikassa ylipäätään, on numerosarjojen muistaminen vaikeampaa.
Paikat on helpompia muistaa koska niissä on selkeämpi logiikka kuin numerorimpsuissa.
Yrittäkääpä nyt te matemaattista älyä korostavat muistaa että älykkyyttä on muunlaistakin kuin se matemaattinen äly. ;)