Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako miehesi kaikkien lastenne henkilötunnukset ulkoa?

Vierailija
20.06.2012 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä muista minäkään kahden nuorimmaisen loppuosaa.

Vierailija
2/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä minäkään kuin yhden.lapsia 4.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan vaikka unissani.

Vierailija
4/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas en muista nuorimmaisen hetua millään. Lapsia 3

Vierailija
5/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies muistaa kaikkien kolmen, mutta minä en muista nuorimmaisen loppuosaa sitten millään...Mutta mun mies muistaa muutenkin kaikki numerosarjat ja nippelitiedot, joten ei oo yllättävää. Mulla taas on hyvä nimimuisti, mutta huono numeromuisti.

Vierailija
6/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä muista minäkään. Hyvä kun muistaa edes lasten syntymäpäivät ja nekin menevät useimmiten sekaisin....=D Eikä lapsia ole kuin kaksi.

Vierailija
7/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain ensimmäisen kokonaan. Syntymäajat toki tiedän minäkin :)

Vierailija
8/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos syntymäpäivät muistaa (kolme lasta).

Vierailija
9/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä en muista meidän ainoan lapsen loppuosaa, siis pitää tarkistaa missä järjestyksessä ne 3 viimeistä nro on.

mutta muistan äitini, veljeni, mieheni ja 2 ex-poikakaverin loppuosat.

Varmaan jotain alkavaa dementiaa. En ole enää oppinut työpuhelinumeroanikaan ulkoa.

Vierailija
10/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan tyttäremme hetun ja opettelen kohta syntyvän pojankin. Toisaalta äitini ei ole koskaan muistanut kuin oman hetunsa ja isäni osaa koko perheen (+äitinsä ja veljensä) hetut ulkoa. Joillain on vain parempi numeromuisti.

Vierailija
11/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei voi olla noin vaikeaa muistaa. Yleensä ihminen muistaa oman lapsensa syntymäajan, ja siihen perään NELJÄ numeroa/kirjainta, ei ole vaikeaa. Esim. komilapsisessa perheessä pitäisi muistaa ne synttäri ja siihen päälle 3 X 4 merkkiä.

Vierailija
12/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei voi olla noin vaikeaa muistaa. Yleensä ihminen muistaa oman lapsensa syntymäajan, ja siihen perään NELJÄ numeroa/kirjainta, ei ole vaikeaa. Esim. komilapsisessa perheessä pitäisi muistaa ne synttäri ja siihen päälle 3 X 4 merkkiä.

En minä jaksa sitä opetella ulkoa. Jos sitä tarvitaan niin senkuin tarkastan tuosta kortista. =D

Ja ei, en muista omaa puhelinnumeroani, en miehen puhelinnumeroa, enkä miehen sotua. Toisaalta mies ei muista minun sotua eikä vissiin ole koskaan lapsen sotua tarvinnutkaan. Minä hoidan nimittäin kaikki lapsen asiat.

Vierailija
13/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistaa minunkin!! ( 3 lasta)

Vierailija
14/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hädin tuskin omaansakaan, sillä on huono numeromuisti :)

Minä muistan meidän kaikkien viiden. Sekä myös tärkeät puhelinnumerot ja tuttujen rekkarit.

Vierailija
15/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla kolmella on nelinumeroinen loppuosa ja jokaisella on seiska siinä loppuosassa, menen aina ihan sekaisin niissä. Varsinkin kun pitäisi se nopeasti sanoa puhelimessa :) Siksi varaankin lääkäriaikaa aina lapsen kela-kortti kädessä.

Vierailija
16/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tietoja tarvitaan noin kerran vuodessa (jos sitäkään), niin miksi ihmeessä ne sotut pitäisi opetella ulkoa? Niin ja jos tarkkoja ollaan, itselläni on muksujen sotut kännyssä muistissa :)

T:isi

Vierailija
17/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä hyvä äiti -kompleksin aihe?

En osaa ulkoa. Mies muistaa henkilötunnukset ulkoa.

Vierailija
18/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoa, kuten omaa puhelinnumeroaan...?!? Kannattaa ehkä treenata aivoja, ennen moni osasi lukuisia puhelinnumeroita ulkoa kun oli lankanumerot. Hyvän äitiyden kanssa asialla ei ole mitään tekemistä, mutta älykkyyden kanssa kyllä. Tai tarkoitan tuota puhelinnumero asiaa, sama kun ei omaa osoitettaan muistaisi.

Vierailija
19/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minäkään nuorimmaisen. Kahden vanhemmankin kohdalla loppuosat pitää miettiä, että kumpi on kumman, kun on niin samanlaiset.

Vierailija
20/29 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että omansakin kanssa joutuisi miettimään. Muistaa mun syntymäpäivän n. 3 päivän tarkkuudella.

Mä muistan koko perheen, mutta esikoisen hetu piti kyllä ekojen kuukausien aikaan tarkistaa vielä paperista.. mulla on aika valikoiva muisti, ala-astekaverien kotilankanumerot on edelleen muistissa (ei lähde kulumallakaan), mut nyt uusien numerojen opettelu on haasteellista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän