Tein profiilin Victoria Milan-sivuille ja yöks!
Tein sen ihan vain huvikseni nähdäkseni että mikä meno siellä on. Mun ex-mies petti mua ja itse en voisi koskaan pettää ketään.
Hyi helvetti, mun postilaatikko on täynnä oksettavia meilejä miehiltä jotka on naimisissa ja osalla on ihan tunnistettavia kuvia profiilissaan. Yksikin parisuhteessa oleva pappa oli 67-vuotias, esiintyi siellä ihan kokokuvallaan ja oli kiinnostunut musta pukeutuneena koulupukuun (mä oon 40+). Monet kuvat oli ihan tunnistettavia.
Ihan hirveetä paskaa tämä nykymaailman meno.
Kommentit (31)
että ketkä tätä käyttää...
eikä sitä tiliä tarvitse omilla tiedoilla täyttää, ihan sama vaikka jää roikkumaan ikuisesti sinne.
Tekopyhää tulla tänne vinkumaan pettämisistä kun itse pyörii kyseisellä sivustolla. Ai, niin ihan huvikseen vaan :))))
enkä edes voinnut lukea kun on ilmaisjäsenyys. Just joo, enpä maska pettäjäsivustoon liittymisestä
T: utelias
Tuolla on varmaan joku 1 nainen tuhatta miestä kohden. Noita "luotettavia" pettäviä miehiä tuntuu tursuavan joka tuutista.
Hahhah. Jos miehiä on pettäjäsivulla 100-kertainen määrä naisiin nähden niin se ei tarkoita, että miehet pettävät enemmän vaan että naiset joko eivät tarvitse profiilia saadakseen haluamansa tai sivua ei osata markkinoida. naisten ei tarvitse laittaa nettiin profiilia pettääkseen. Etenkin nätimpi nainen jos haluaa, niin menee hotellin baariin ja odottaa. Yöksi kotiin. Nettideiteillä naisten taso on aina hirveä niiden kohdalla jotka oikeasti suostuvat tapaamaan, koska siellä on lähinnä niitä joilla ei natsaa baarista ja siedettävillä ja kauniilla on se 1000 viestiä joista valita.
Victoria Milanissa suurin osa pirkanmaan naisten profiileista ei edes sisällä kuvia, ei kuvausta itsestä tai mitään. Naisten vastaukset ovat 2 rivin pituisia. Flaksi siis käy. Tapasin sivulta 4 naista ja 1 lihava kehuskeli, miten oli jo nainut neljän kanssa (minua, normaalivartaloista ja söpöksi baareissa joka kerta kun käyn sanottua hän ei halunnut tavata uudelleen eli lihaskimppuja löytyy). Yksi hoikka 28v nainen tunnusti, että pyörittää eri miehiä eri tarkoituksiin sivun kautta (minä ilmeisesti terapeutin ja synninpäästäjän roolissa).
No yks 47v suostui panemaan ja oikein maksoi puolet hotelleista (minä olen siis 30v). Oksetti kyllä seuraavana päivänä mutta opinpa sen että miehen kannattaa käyttää rahansa mieluumin baareihin ja ulkonäköönsä ja valehdella olevansa sinkku. Paljon helpompaa.
Tein itsekin feikkiproiiliin. Sain juuri viestiä varatulta ukolta joka halusi tulla nuolemaan mun pillun. Katsoin profiiliin ja kyseinen tautipesä ei halua käyttää kondomia. Voi vaimoparkaa!
Siellä ihmiset etsivät seuraa ja pelleilijät pilaavat paikan.
Miksi teette feikkiprofiileja?Siellä ihmiset etsivät seuraa ja pelleilijät pilaavat paikan.
Itse katselen jos tulee vastaan tuttuja tai oma mies, koskaan ei tiedä.
Ensi perjantain A-studio: Stream -lähetyksessä keskustellaan pettämissivustoista ja pettämisestä. Haluaisimme lähetyksessä kuulla kokemuksia pettämisestä ja petetyksi tulemisesta. Jos haluat jakaa kokemuksesi, ota yhteyttä jaakko.karhu@yle.fi tai 040-7567 857.
A-studio: Stream: Bisnestä pettämisellä perjantaina klo 21 TV1:llä. Aiheesta keskustelemassa Ashley Madisonin Euroopan kehitysjohtaja Timo Uusi-Kerttula sekä Väestöliiton perhetoimintojen johtaja Heli Vaaranen.
Tällainen Victoria Milan arvostelu tuli vastaan. Kaikki tuntuvat sivustoa kovasti vastustavan ja tekevän profiileja "vain testimielessä". Silti se on yksi suurimmista deittisivustoista. Taitaa monilla nuo testit johtaa vähän muuhunkin...
Ihmisille kaikki on ollut pelkkää seksiä jo viimeiset 200000 vuotta ainakin
Nyt se vain näkyy selvemmin. En ihan ymmärrä ap:tä. Tekee profiilin pettämissivustolle ja järkyttyy, kun naimisissa olevat ihmiset lähestyvät häntä. Vähän sama kuin ilotalon asiakas ihmettelemässä piparipolkkaa.