Mennään Visulahden Dinosauriaan tai Punkaharjun Kesämaahan, kummassa tekemistä myös teini-ikäiselle?
Miehen 13-vuotias poika on tulossa mukaan myös. Hän on käynyt jo kanssamme laivalla ja serenassa isänsä kanssa ilman pieniä, nyt teemme kuitenkin yhden reissun pikkuisten ehdoilla, ennen kuin lomamme loppuu ja poika palaa äidilleen.
Kummasta löytyy tekemistä 13-vuotiaalle teinipojallekin?
Kommentit (11)
kesämaa on pienille lapsille tarkoitettu "puuhamaa" ja onneton sellainen
Visulahdessa on dinorauria, vahakabinetti, vauhtimaailma. Eli Dinosauria sopii teineille, Kesämaa ei missään nimessä
kesämaassakin joskus käyneenä voin vakuuttaa että visulahti on teinille mielekkäämpi paikka. Autorata, vesipuisto, x-onpuisto ehkä vähän kivemmat ku pomppulinna.
Kun tarkoituksena on nimenomaan viettää kesäloman viimeinen yhteinen päivä pienten ehdoilla, ei niin että poika menee toiseen paikkaan ja pienet toiseen. Se sovittiin teinin kanssa jo viime viikolla, kun teki isänsä kanssa reissun Serenaan kaksin. Ja teinille on ihan ok että mennään "lasten paikkaan", hän tykkää kovasti pikkusisaruksistaan (3 ja 5 v), mutta kivahan olisi että lasten paikan yhteydessä olisi jotain hänellekin.
ap
ap
Dinosaurian ja XON-puiston välimatka on noin 500 metriä; vahakabinetti on noin puolivälissä.
Minä suosittelen, että menette koko porukka Dinosauriaan, laskette liukumäki ja touhuatte yhdessä. Jossain vaiheessa käytte vahakabinetissa ja sen jälkeen käytte koko porukalla XON-puistossa. Teini (ja isä) voivat ajaa muutaman kierroksen mönkkärillä tai carting-autolla ja lentää vaikka katapultilla. Tämän jälkeen palaatte taas Dinosauriaan.
Näin varmaankin saatte koko perheelle mukavan päivän!
Dinosaurian ja XON-puiston välimatka on noin 500 metriä; vahakabinetti on noin puolivälissä.
Minä suosittelen, että menette koko porukka Dinosauriaan, laskette liukumäki ja touhuatte yhdessä. Jossain vaiheessa käytte vahakabinetissa ja sen jälkeen käytte koko porukalla XON-puistossa. Teini (ja isä) voivat ajaa muutaman kierroksen mönkkärillä tai carting-autolla ja lentää vaikka katapultilla. Tämän jälkeen palaatte taas Dinosauriaan.
Näin varmaankin saatte koko perheelle mukavan päivän!
Niimpä tietysti. Huoh. Mutta eiköhän me suunnata Visulahteen silti :)
Hyvää kesää kaikille!
ap
Niimpä tietysti. Huoh. Mutta eiköhän me suunnata Visulahteen silti :)
Hyvää kesää kaikille!
ap
Kiitos, teillekin. Ja toivottavasti myös mukavan lämmintä säätä retkipäivälle.
Siis tuo vesippuisto on kyllä tarkoitettu pienille lapsille.
Moottoripuisto siinä vieressä isommille.
visulahteen joka on silkkaa ja pelkkää rahastusta ja huijausta. Siellä pitää maksaa melkein kaikesta erikseen.
Ja kyllä, olen mikkeliläinen..
Kesämaasta en tiedä mutta suosittelen jotain muuta kuin joku visulahden dinosauria.
Mitens Puuhamaa ? mä olin viime kesänä siellä omien lasten kanssa ja mukana oli lasten serkkupoika 14v ja hän ainakin tykkäsi kovasti puuhastella siellä lasten kanssa, oli myös paljon apua kun jaksoi mennä pomppupaikoissa yms pienempien kanssa.
http://www.xonpuisto.com/
Poika ja mieskin viipyivät siellä hyvin. Myös vahakabinetti oli meistä kaikista ihan mukava.