Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko mennä miehen kotiin treffeille?

Vierailija
28.03.2024 |

Olen pari viikkoa viestitellyt kivan ja herrasmiesmäisen miehen kanssa. Olemme tavanneet kahdesti, kahvilla ja kävelyllä. Emme ole olleen läheisesti, hän on lähinnä kehunut silmiäni tms.

Nyt hän pyysi minua luokseen laittamaan ruokaa. Mitä ajattelette, uskallanko lähteä?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sovittiin ensi treffit miehen luokse. Tuossapa tuo karkkikulhoa käy läpi näin 20 vuotta ensi kohtaamisesta. Oltiin siis vain nähty töissä ja heitetty jutustelua pari kertaa. 

Vierailija
2/60 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista antaa piparia ja pyllyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelkäät että mies sinulle tekee?

Vierailija
4/60 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me sovittiin ensi treffit miehen luokse. Tuossapa tuo karkkikulhoa käy läpi näin 20 vuotta ensi kohtaamisesta. Oltiin siis vain nähty töissä ja heitetty jutustelua pari kertaa. 

En kuitenkaan suosittelisi, vaikka kohdallasi sattuikin tuuri olemaan etkä joutunut mustaan jätesäkkiin.

Vierailija
5/60 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi laittaa ruokaa miehen kotona?

Vierailija
6/60 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele omaa fiilistä. Sä tiedät itse parhaiten vastauksen tähän.

Mulle on joskus jo viestitellessä tullut niin hyvä fiilis miehestä että olen uskaltanut kutsua kotiini ensitreffeillä tai mennä miehen kotiin. Hengissä olen joten siinä mielessä meni kai ihan hyvin.

Vierailija
7/60 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menet, kerro etukäteen jollekulle kaverille tuosta. miehen nimi ja osoite ainakin.

Vierailija
8/60 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti kuinka tyhmiä naiset voi olla. Mutta ei yllätä 

Vierailija
9/60 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette jo jonkun kerran nähneet niin miksipä ei.

Vierailija
10/60 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet epävarma niin mieti, mistä se johtuu...Voit tietysti harkita sitäkin, että pyydät jotain kaveriasi soittamaan " tsekkaus puhelun" tms. 

Vierailija
11/60 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
12/60 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tyhmä kun lähtee vai?

Vierailija
13/60 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen aloittaja on? :D

Vierailija
14/60 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittamaan ruokaa? Siis sinä laittaisit? Hänen luonaan? Etkö todellakaan näe tässä mitään outoa? Mieti nyt kaksi kertaa! Kun tapailumies kutsuu kotiinsa, se on siivottu, hyväntuoksuinen, ja keittiöstä tulee ihanat tuoksut kaikesta siitä mitä mies on kokannut - et sinä, vieras!!!

Vierailija
15/60 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta mikä on tyhmää? Tietysti (minusta miehestö) voi erisyistä jännätä toiselle menoa kun siinäkin on tai voi olla jännäämistä, että treffaa toisen missä tahansa.

On fiksua osata kuunnella omaa vaistoaan. - Toisaalta ehkä pieni jännitys tai jännitteisyys kuulukin siihen vaiheeseen kun tapailee toista ensimmäisiä kertoja?  

Itselläni tuo jännitys liittyy lähinnä siihen, että pelkään että en osaa heittäytyä ja olla aidosti läsnä toiselle kun altajunta muistuttaa kuinka eritavoin treffit voisivat nennä pieleen. Kuitenkin sitä pitäisi minun osata skarpata, koska tuskin valloile pääsevä epävarmuus onkovinkaan puoleensa vetävää...

Vierailija
16/60 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittamaan ruokaa? Siis sinä laittaisit? Hänen luonaan? Etkö todellakaan näe tässä mitään outoa? Mieti nyt kaksi kertaa! Kun tapailumies kutsuu kotiinsa, se on siivottu, hyväntuoksuinen, ja keittiöstä tulee ihanat tuoksut kaikesta siitä mitä mies on kokannut - et sinä, vieras!!!

Käsitin aloituksesta että kokkaisivat yhdessä.

Vierailija
17/60 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei kannata mennä miehen kotiin tai pyytää tätä omaan kotiinsa. Ei edes 10 vuoden seurustelun jälkeen.

Vierailija
18/60 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskaltaa. Komea mies on aina turvallinen eikä kukaan komea mies ole koskaan naista raiskannut

Vierailija
19/60 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuitenkaan suosittelisi, vaikka kohdallasi sattuikin tuuri olemaan etkä joutunut mustaan jätesäkkiin.

Työkaveri vähän eri juttu kuin kahdesti tavattu.

Vierailija
20/60 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian aikaisin lähtisit hänen kotiinsa! Te ette ole olleet elokuvissa, teatterissa, katujuhlissa, pyöräretkillä, piknikeissä, hänen tai sinun kaveriesi luona grillaamassa, mitään minigolfia tms pelaamassa eli ette MISSÄÄN jossa tapaisit hänen perhettään/ystäviään. Ei ole hyvä merkki!! Ehdota jotain tässä mainitsemaani ja katso miten hän reagoi! Kaikkea hyvää! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme