Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako sun mies ostaa sulla oikeanlaisia kuukautistarpeita

Vierailija
11.06.2012 |

jos et sano tarkkaa merkkiä ja mallia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa merkki käy.

Joskus toi vahingossa pikkuhousunsuojia kuukautissuojien sijaan mutta muuten aina ollut ok.

Vierailija
2/15 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tiedä mitä tuo, niin ottaa jotain tavallisia. Ex-mieheni oli vanha ukko, ja hänelle en olisi uskaltanut edes ehdottaa että toisi kaupasta jotakin sellaista. Nykyisen kanssa ei sellaisia ongelmia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta ollaan oltu yhdessä ja aina olen hoitanut itse ostokseni.

Vierailija
4/15 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ostanut itse, joten tuskin mies edes tietää oikeaa mallia ja merkkiä. Lisäksi käyttämäni tamponeita ei ole lähikaupassa eikä mies edes tiedä, mistä kaupasta mä niitä haen.

Vierailija
5/15 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan itse osannut hoitaa omat asiani ja ostokseni ihan koko ikäni enkä vaivaa muita juoksemaan kauppareissuille puolestani. Jalat toki toimii vieläkin joten pääsen ihan itse kauppaan valitsemaan mielimerkkini ja suurpakkaukseni.

Osaatko ostaa oikeaa moottoriöljyä miehesi autoon ja oikeat tulpat ja ilmansuodattimen? Vai joutuuko mies kertomaan tarkkaan merkin ja mallin ?

Minä ostan ihan itse omaan autooni myöskin öljyt, öljynsuodattimen, tulpat ja ilmansuodattimen ja vaihdankin ne itse.

Kyllä tänne kirjoittaa niin uusavuttomia naisia, jotka ei edes terveyssiteitä saa kaupasta omin neuvoin vaan joutuu lähettämään ukon asialle...puuh....

Vierailija
6/15 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan itse osannut hoitaa omat asiani ja ostokseni ihan koko ikäni enkä vaivaa muita juoksemaan kauppareissuille puolestani. Jalat toki toimii vieläkin joten pääsen ihan itse kauppaan valitsemaan mielimerkkini ja suurpakkaukseni.

Osaatko ostaa oikeaa moottoriöljyä miehesi autoon ja oikeat tulpat ja ilmansuodattimen? Vai joutuuko mies kertomaan tarkkaan merkin ja mallin ?

Minä ostan ihan itse omaan autooni myöskin öljyt, öljynsuodattimen, tulpat ja ilmansuodattimen ja vaihdankin ne itse.

Kyllä tänne kirjoittaa niin uusavuttomia naisia, jotka ei edes terveyssiteitä saa kaupasta omin neuvoin vaan joutuu lähettämään ukon asialle...puuh....

Jos mies menee muutenkin kauppaan, niin onhan se kätevää tuoda ne siteet samalla - sen sijaan, että kumpikin joutuu käymään kaupassa erikseen. Kai parisuhteessa voi tuoda toiselle samalla, kun tuo itsellekin, oli sitten kyse terveyssiteistä, toisen lempijugurtista tai mistä ikinä. Vähän epäkäytännöllistä, jos kumpikin joutuu käymään erikseen kaupassa vain sen takia, ettei puoliso voi ostaa samalla molempien ostoksia. Vai ovatko terveyssiteet joku "erikoisjuttu", joka naisen on aina ostettava itse "vaivaamatta miestä", vaikka mies voi kuitenkin ostaa kaikkia muita naisenkin käyttämiä tuotteita...?

Sitä paitsi joskus voi olla vaikka sairaana tai kiireinen, niin ettei edes pääsisi kauppaan.

Vierailija
7/15 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä osaa.

Vierailija
8/15 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tätä asiaa ihmettelinkin, että kuinka osaa tuoda oikean kokoisia yms, niin totesi vaan, että on kyllä katsonut paketin kotona. Musta todella huomaavaista! :)

Vierailija
9/15 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vaimo hoitaa itse intiimiostoksensa.

Vierailija
10/15 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sattui tilanne, että kuukautiset tulivat enkä ollut varautunut ja olin vieraalla paikkakunnalla. Olin ihan hämilläni siellä sidehyllyllä, asiat olivat totisesti muuttuneet vuosien saatossa. Kun vihdoin jotain onnistuin valitsemaan, en osannut laittaa sidettä oikein päin, vaan meni taaksepäin tarkoitettu osa eteen ja päin vastoin.

Käytän normaalisti kuukuppia minäkin.

Vierailija
11/15 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan hoitaa nämä ostokset itse. Se, että pyytää miestä hakemaan tamponeja on jotenkin erikoista.

Vierailija
12/15 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei, lähimpään on 4km. Kauppareissut hoituu esim. työmatkojen yhteydessä. Usein soitamme ja kysymme kotona olevalta että tarvitseeko tuoda jotain erityistä.

Ja onpa mies sairaalaankin tuonut mulle joskus tamponeja, siellä kun ei sellaisia ole. Lääkäri tuskin olisi päästänyt keuhkokuumepotilasta ostoksille.

Vierailija
13/15 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näytän kotona paketin, millaisia. Mutta kerran pyysin tuomaan tavallisia siivettömiä siteitä, niin toi hajustettuja pikkuhousunsuojia :X Ne haisee muuten pahalle!

Vierailija
14/15 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei tarvitse ostaa ollenkaan. Käytän kuukuppia.

Vierailija
15/15 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä, miten osaisi - ei kai kukaan nainenkaan osaisi, ellei ole ajatustenlukija. Tietty, jos tunnistaa vessan hyllyllä nähdyn paketin, mutta oma kokemukseni on, että nuo paketitkin muuttuvat aina välillä. Joskus joudun itsekin kaupassa etsimään ja lukemaan tarkkaan, mikä nyt onkaan se, mitä itse käytän. Ja lisäksi itselleni on tosi tarkkaa, millaisia pitää olla, ja käytän vähän erilaisia suojia riippuen siitä, onko yö vai päivä ja mikä ajankohta - kuukautisten alku- vai loppupäivät. Ja lisäksi käytän kotona kestositeitä, joten nuo ostosidepaketit eivät aina ole mitenkään "esillä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi