Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pph, palkka 1700e/kk

Vierailija
20.06.2012 |

Työpäivät 9h, joista kertyy sitten tietyn ajanjakson aikana vapaita jos vkotyöaika menee yli, niistä ei siis makseta.

Mietin rahapuolta..minulla on amk-koulutus ihan eri alalta, mutta jos sen alan työpaikkoihin haen niin palkka olisi siltikin varmaan alle 2000e (tuskin tarvitsee sanoa että kyseessä naisvaltainen ala).

Maksan nyt omista lapsistani maksimi päivähoitomaksut ja he ovat omassa ryhmässäni, brutto niiden jälkeen noin 1300e. Saan toki kulukorvaukset ryhmästäni, mutta ne menevät kaikki hoitolasten ruokaan.

Mutta sitten taas jos hakisin muualle töihin niin joutuisin viemään omat lapset hoitoon jne.

Mietin nyt että pitäisikö panostaa tähän pph- työhön, ja hankkia alan koulutus..se nostaisi palkkaa parilla sadalla. Silloin pääsisin jo lähelle ihan normaaleja palkkoja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän mielestänne hyvä palkka? Onko kukaan muu siinä jamassa että paljon parjattu pph:n palkka ei sitten kuitenkaan niin hirveästi eroa oman alan palkoista?

Vierailija
2/9 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta maksan toisen lapseni ph-maksua (hän on siis ryhmässäni) nettona hoitomaksun jälkeen käteen jää n.1200e

Olen pätevä.

Miksi et saa pätevää palkkaa? Et ole siis sosiaalialalta valmistunu amk:sta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pph saa bruttona 1700?

Saisit peruspalkkana sairaanhoitaja AMK:na 2240 bruttona jos tekisit vuorotyötä.(lisät kuuakudessa noin 50 - 300)

Jos tekisit päivätyötä meidän hospitaalissa saisit 2019 euroa bruttona.

Opiskelu kannattaa aina, mutta enemmän saisit monella muulla alalla.

Vierailija
4/9 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalialalta. Olen miettinyt josko opiskelisin oppisopimuksella perhepäivähoitajaksi, lähihoitajaksi tms.

Vierailija
5/9 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja bruttopalkasta puhe.

Vierailija
6/9 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on mulla pätevän palkka ja mukana yksi kokemuslisä. Onpa meidän kunnassa huono palkka pph:illa

Vierailija
7/9 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun palkka on alle 1700e, oisko jotain 1616e tms. siis bruttona. ei hyvä. ja mulla on koulutus. pitäsköhän vaihtaa alaa?

Vierailija
8/9 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on mulla pätevän palkka ja mukana yksi kokemuslisä. Onpa meidän kunnassa huono palkka pph:illa

miten ihmeessä perhepäivähoitajilla on eri kunnissa niin sekalaiset sävelet näissä työsuhdeasioissa. Mitä jos bussikuskilla tai pankkivirkailijalla olis joka kunnassa esim. eri palkka?

Vierailija
9/9 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan tuon verran ansiosidonnaista päivärahaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan