Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pika-apua! Passin kunto.
16.05.2012 |
Passini on aika rähjäisessä kunnossa, mutta passisivu ehjä ja siisti ja muutenkin passi ehjä. Pitääkö hakea uusi vai voiko vielä matkustaa?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Euroopan sisällä ei varmaan ongelmia, mutta esim. Aasiassa tuppaavat olemaan tarkempia passista. Onko tietosivu vielä kiinni passissa?
toki jos olisi rikki, en kyselisi täällä vaan hakisin uuden tietenkin.
ap
Alue: Aihe vapaa
Ja Euroopassa voikin.
Viisumimaihin voi olla hankalampaa, ja onpa eräs tuttuni joutunut hakemaan Hongkongissa uuden passin, koska vanha ei muka enää kelvannut.