Kenenköhän AV-mamman mies mulle eilen "hieman" flirttaili kaupassa?
Vaikutti perheelliseltä mieheltä. Ikää n.30v, pitkä, tumma, raamikas ja komea. Tuinnistaako kukaan omaansa?
Oli muuten aika flirtti, lievästi sanottuna...;)
Kommentit (73)
sitten puhutaan samasta paikasta. Saanko kysyä, onko sulla pitkä matka sinne? :)
sitten puhutaan samasta paikasta. Saanko kysyä, onko sulla pitkä matka sinne? :)
Etelä-Suomessa on tasan yksi S-marketti, jossa pyörähti eilen mustiin tai farkkuihin pukeutuneita asiakkaita... :D :D
Etelä-Suomessa on tasan yksi S-marketti, jossa pyörähti eilen mustiin tai farkkuihin pukeutuneita asiakkaita... :D :D
mut se kyllä todellakin vaikuttais perheelliseltä kun oli kaupassa kolmen lapsen kanssa ;)
minäkin kävin eilen eteläsuomalaisessa S-Marketissa ja mulla oli päällä mustat housut, musta toppi ja musta verkkatakki!
Jos se olikin minä?!
Ikää mulla oli tuolloin 34v, mies nuorempi (27v selvisi myöhemmin). Kurkki tiskien välistä, viereiseltä kassalta ja lopulta lähti kävellen mun perääni. Lopult annoin periksi ja jäin hetkeksi juttelemaan
Suhdehan siitä tuli, lyhyt ja kiihkeä. Oli naimisissa, minä yh.... Ihan kiva episodi ja edelleen hymyilyttää se flirttailu
terkkuja vaan sinne itähelsinkiin....
sellanen 6 km....paljos sulla
;-)
Vemputti kikkeliään hyllyn takana ja tarjosi sulle maistiaisia? Silleen konsulenttimaisesti?
teidän kanssanne. Toivottavasti vielä kohtaatte. :D
miehen farkkupaidassa,hyllyjen välissä,liikuttaen kieltä kahden sormen välissä ja katsoen ap:tä merkitsevästi :D
Ja ap mustassa topissaan ei voinut olla jakamatta tätä hekuman hetkeä kaikkien mustasukkaisten av-mammojen kanssa.
Huvittavaa kerrasssaan :D
miehen farkkupaidassa,hyllyjen välissä,liikuttaen kieltä kahden sormen välissä ja katsoen ap:tä merkitsevästi :D
Ja ap mustassa topissaan ei voinut olla jakamatta tätä hekuman hetkeä kaikkien mustasukkaisten av-mammojen kanssa.
ilkeitä ihmisiä. Älkää nyt kiusatko kahta toisiinsa ihastunutta...:D
Kiitos. Missä päin Suomee tää S-market on missä nähtiin? :)