Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoholistin paljastaa fraasi: "lasillinen viiniä ruuan kanssa" (ev)

Vierailija
19.06.2012 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan minä en ole koskaan ollut tilanteessa, jossa tervetulomalja voisi tarkoittaa kännäämistä. Salaako jotkut sitten tyhjentävät pulloja jossain ylioppilasjuhlissa toisten keittiöissä?

Vierailija
2/36 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa taas. Ap ei ole alkoholistia nähnytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toipunut alkoholisti ei ota edes sitä lasillista viiniä.

Mikä tässä on niin vaikea tajuta?

Vierailija
4/36 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja on lesta joka haluaa vaan ärsyttää !!!

Mistä tuntee pedofiilin suojelijan ? " Ihan vaan tulee tuokin saarnamies hyvin lasten kanssa toimeen "

Vierailija
5/36 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta toisaalta, menee nätisti koko pullokin, ja ihan omassa seurassani. Mulla yksi on raja - sen jälkeen voi vielä lopettaa, mutta jos juon kaksi lasia, haluan koko hela pullon. Joo, olen alkoholisti. Ei lapsia. Viikolla en juo, koska viini pilaa unet ja töissä on käytävä.

Vierailija
6/36 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveria esim. skumppaa juomaan tai terassille yhdelle, kun minä haluan aina syödä jotakin kun juon viiniä. Eli en tykkää yhtään pelkästään juoda alkoholia ilman ruokaa, se ei sovi minulle ja humallunkin silloin niin helposti.

Eli minä olen sitten se alkoholisti :) koska hyvän ruuan syöminen ilman viiniä on minusta tylsää.

Vierailija
7/36 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/36 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä ja PALJOn, soittelee kännissä, huutaa ja haukku, käy käsiksi, ajaa kännissä jne. Kyllä se ei koskaan sano "juovansa viiniä ruoan kanssa"

Vierailija
9/36 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

join tänään päivällä lasillisen viiniä ruoan kanssa, samoin kuin mieheni. Samoin teimme eilen molemmat. Olemme siis ilmeisesti alkoholisteja??

Vierailija
10/36 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulikin mieleeni mummoni syntymäpäivät. Eräs hänen alkoholistityttäristään kysyi, että haittaako jos tulee paikalle siideripullon kanssa. Tuli sitten Kossu-pullon kanssa.

Vierailija
11/36 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisen paljastaa toteamus: "lasi viiniä ruuan kanssa = alkoholisti"

t. suomalais-italialaisen perheen spurgut

Vierailija
12/36 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selittelee viimeiseen asti itselleen, että käyttönsä on ihan kunnossa eikä ole liikakäyttöä.

Mutta silti on noita ihmisiä, jotka osaavat juoda viiniä vain ruoan kanssa ongelmitta.

Vierailija
13/36 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten minä ja puoli maailmaa on alkoholisteja.

Vierailija
14/36 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

join tänään päivällä lasillisen viiniä ruoan kanssa, samoin kuin mieheni. Samoin teimme eilen molemmat. Olemme siis ilmeisesti alkoholisteja??

vaan se, jos täytyy joka paikassa korostaa juomatapojaan kyseisellä fraasilla. Haisee.

Vierailija
15/36 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei alkoholisti puhu mistään lasillisesta,siihen ei edes riitä pullo!

Vierailija
16/36 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon saunasiiderin noin 2 krt kuukaudessa, tasan sen yhden enkä koskaan useammin. Näin on ollut jo parikymmentä vuotta. Olen varmaankin rapajuoppo tai ainakin "suuressa vaarassa repsahtaa"?

Vierailija
17/36 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tällainen aloitus:D

Vierailija
18/36 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka todellakin juon usein vain sen yhden viinilasillisen. Missä sitä voisi oikein korostaa? En puhu koskaan missään muutenkaan asiasta. Missä te sitten puhutte noista viinilasillisistanne?

Vierailija
19/36 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se, jos täytyy joka paikassa korostaa juomatapojaan kyseisellä fraasilla. Haisee.

hänen kanssaan ei onnistu. Ehkä muutenkin haluaa vältellä kaltaisiasi, vähän yksinkertaisen oloisia ihmisiä ap :D

Vierailija
20/36 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viini ei ole alkoholia, vaan ruokajuoma".