Alkoholistin paljastaa fraasi: "lasillinen viiniä ruuan kanssa" (ev)
Kommentit (36)
Vittu mitä paskaa taas. Ap ei ole alkoholistia nähnytkään.
Toipunut alkoholisti ei ota edes sitä lasillista viiniä.
Mikä tässä on niin vaikea tajuta?
aloittaja on lesta joka haluaa vaan ärsyttää !!!
Mistä tuntee pedofiilin suojelijan ? " Ihan vaan tulee tuokin saarnamies hyvin lasten kanssa toimeen "
..mutta toisaalta, menee nätisti koko pullokin, ja ihan omassa seurassani. Mulla yksi on raja - sen jälkeen voi vielä lopettaa, mutta jos juon kaksi lasia, haluan koko hela pullon. Joo, olen alkoholisti. Ei lapsia. Viikolla en juo, koska viini pilaa unet ja töissä on käytävä.
kaveria esim. skumppaa juomaan tai terassille yhdelle, kun minä haluan aina syödä jotakin kun juon viiniä. Eli en tykkää yhtään pelkästään juoda alkoholia ilman ruokaa, se ei sovi minulle ja humallunkin silloin niin helposti.
Eli minä olen sitten se alkoholisti :) koska hyvän ruuan syöminen ilman viiniä on minusta tylsää.
joka päivä ja PALJOn, soittelee kännissä, huutaa ja haukku, käy käsiksi, ajaa kännissä jne. Kyllä se ei koskaan sano "juovansa viiniä ruoan kanssa"
join tänään päivällä lasillisen viiniä ruoan kanssa, samoin kuin mieheni. Samoin teimme eilen molemmat. Olemme siis ilmeisesti alkoholisteja??
Tästä tulikin mieleeni mummoni syntymäpäivät. Eräs hänen alkoholistityttäristään kysyi, että haittaako jos tulee paikalle siideripullon kanssa. Tuli sitten Kossu-pullon kanssa.
suomalaisen paljastaa toteamus: "lasi viiniä ruuan kanssa = alkoholisti"
t. suomalais-italialaisen perheen spurgut
selittelee viimeiseen asti itselleen, että käyttönsä on ihan kunnossa eikä ole liikakäyttöä.
Mutta silti on noita ihmisiä, jotka osaavat juoda viiniä vain ruoan kanssa ongelmitta.
No sitten minä ja puoli maailmaa on alkoholisteja.
join tänään päivällä lasillisen viiniä ruoan kanssa, samoin kuin mieheni. Samoin teimme eilen molemmat. Olemme siis ilmeisesti alkoholisteja??
vaan se, jos täytyy joka paikassa korostaa juomatapojaan kyseisellä fraasilla. Haisee.
ei alkoholisti puhu mistään lasillisesta,siihen ei edes riitä pullo!
Itse juon saunasiiderin noin 2 krt kuukaudessa, tasan sen yhden enkä koskaan useammin. Näin on ollut jo parikymmentä vuotta. Olen varmaankin rapajuoppo tai ainakin "suuressa vaarassa repsahtaa"?
vaikka todellakin juon usein vain sen yhden viinilasillisen. Missä sitä voisi oikein korostaa? En puhu koskaan missään muutenkaan asiasta. Missä te sitten puhutte noista viinilasillisistanne?
vaan se, jos täytyy joka paikassa korostaa juomatapojaan kyseisellä fraasilla. Haisee.
hänen kanssaan ei onnistu. Ehkä muutenkin haluaa vältellä kaltaisiasi, vähän yksinkertaisen oloisia ihmisiä ap :D
"Viini ei ole alkoholia, vaan ruokajuoma".
ainakaan minä en ole koskaan ollut tilanteessa, jossa tervetulomalja voisi tarkoittaa kännäämistä. Salaako jotkut sitten tyhjentävät pulloja jossain ylioppilasjuhlissa toisten keittiöissä?