Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oinas ja rapu yhteensopivuus?

Vierailija
28.07.2014 |

Tosi elämän tarinoita siis kiinnostaisi kuulla. Kuvausta luonteenpiirteistä suhteessa jne. Kiitos :)

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinaalle kumppaniksi sopii parhaiten toinen oinas, leijona tai jousimies. Muut jäävät helposti oinaan jyrän alle.

Vierailija
22/51 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinaalle kumppaniksi sopii parhaiten toinen oinas, leijona tai jousimies. Muut jäävät helposti oinaan jyrän alle.

Leijonaa pitää ihailla ja pönkittää sen egoa jatkuvasti. Lisäksi leijonat ovat laiskoja ja kuorivat kermat päältä. En jaksa, ei kiitos. Jousimies on levoton, jatkuvasti addrenaliinia kaipaava sielueikä viihdy kotona muuten ellei saa filosofioida yleisölleen. En jaksa, ei kiitos x 2. Oinasta en halua kun hyppivät päälle, pomottavat ja kiirehtivät. En jaksa, ei kiitos x 3. Rapumies on ihanan herkkä, rakastava ja suojeleva sekä viihtyy kotona ja tykkää kokata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko täällä onnistuneita kokemuksia? Olen ihastunut yhteen rapuun ja haluaisin asian oikeasti saada toimimaan.

Mielestäni onnistunut parisuhde vaatii ensisijaisesti työtä, tähtimerkit ovat toissijaisia. Niiden avulla voi kuitenkin välttää karikot ja kasvaa ihmisenä, jos molemmat ovat valmiita työstämään itseään, eikä sokeana luota siihen, että syntymäpäivän takia jokin asia on jo etukäteen sovittu epäonnistumaan. Meillä on kuitenkin vapaa tahto.

Vierailija
24/51 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutto suattaap vaevata rappuu...

Vierailija
25/51 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ilmetty oinas nainen ja suhteessa rapu miehen kaa ja toimii tosi hyvin kun itse olen niin energinen ja menevä ja suutun helposti mut mies sit rauhottelee mua ja on pitkäpinnainen eikä suutu ja jaksaa kuunnella minun kiukutteluja välillä. hyvin toimii. <3

Vierailija
26/51 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Rapu on herkkä ja oinas jyrä.

Vierailija
27/51 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat oinas ja rapu. 17 vuotta helvetillistä tappelua ja lopulta ero.

28/51 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi elämän tarinoita siis kiinnostaisi kuulla. Kuvausta luonteenpiirteistä suhteessa jne. Kiitos :)

Ei sovi lainkaan, nehän on ihan eri lajeja. Rapu vois kyllä syödä oinaksen raatoa.

Vierailija
29/51 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinaat on itsekkäitä kusipäitä.

Ex mies on oinas.

Vierailija
30/51 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinaat on itsekkäitä kusipäitä.

Ex mies on oinas.

Voin kyllä allekirjoittaa tämän. Itse olen herkkä kauris ja ex oinas. Ihan mahdoton jyrä. Monet kerrat itkenyt silmät päästä ja oinasta ei kiinnostanut, empatiakyvytön ja itsekäs kusipää. Välillä oli toki mukava, mutta erimielisyyden tullen, joita oli useasti, muuttui kylmäksi ja kilpailuhenkiseksi, yritin toki puolustella itseäni niin syytti mua riidanhaluiseksi(?!), ei kestänyt että olen eri mieltä jostain ja hyökkäsi. Eli oinaalle sopii tossu joka tottelee kaikessa. Ihan mahdoton tyyppi.

Vierailija
31/51 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen aika moniakin hankalia rapumiehiä. Ovat olevinaan aina oikeassa. Rapu on kiltti ja kodin ihminen sanotaan, naisrapu lämmin ja äidillinen. Tunnen useita naisrapuja, jotka ovat juuri tällaisia.

Ite oon jousimies, joka tulee parhaiten toimeen oinaan kanssa. Nuoruuden kumppanini oli oinas ja sovittiin hyvin yhteen. Nykyinen pitkäaikainen kumppanini on härkä. Meidänhän ei pitäisi ollenkaan tulla toimeen, mutta ollaan tosi pitkään oltu yhdessä. Oinas määräili minua, mutta minä määrään härkää.

Vierailija
32/51 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kokemuksella 2 oinasta on maailmanlopun alku 😆

Vierailija
33/51 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diggaan ravuista ja oon oinas.

Vierailija
34/51 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas on pässinpää ja ei sovi herkälle, intuitiiviselle ravulle. 

Oinas jyrää ja määrää, tekee ennen kuin ajattelee. Ei muutenkaan mikään järjen jättiläinen. 

Rapu on oikukas ja takertuva, joka näkyy myös ylenpalttisena huolehtimisena. Rapu märehtii mennyttä ja tulevaa. 

Vierailija
35/51 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oinas ja vaikka en ihmeemmin usko horoskooppeihin, niin sukupuolesta riippumatta harvat muroihini kusseet ihmiset ovat pääsääntöisesti olleet rapuja. Itsekkäitä, kyvyttömiä ottamaan vastuuta tekemisistään vailla kanttia sanoa, mitä ajattelee. Päin naamaa miellyttämisenhaluisia, ja sitten yhtäkkiä löydät puukon selästäsi.

Yleisellä tasolla en lähtisi välttämättä hakemaan syytä kummastakaan osapuolesta sen kummemmin, mutto no, we're not a match

Vierailija
36/51 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinas on pässinpää ja ei sovi herkälle, intuitiiviselle ravulle. 

Oinas jyrää ja määrää, tekee ennen kuin ajattelee. Ei muutenkaan mikään järjen jättiläinen. 

Rapu on oikukas ja takertuva, joka näkyy myös ylenpalttisena huolehtimisena. Rapu märehtii mennyttä ja tulevaa. 

Oinas olen ja ravun kuvaus kuulostaa ihan minulta. Miksiköhän? En ole pässinpää, en jyrää enkä määräile. Huolehdin, passaan ja ajattelen aina muiden hyvinvointia ja onnellisuutta jopa liikaakin. Olen todella todella herkkä ja itkin tuossa hetki sitten. Uskon vahvasti että sopisin hyvin yhteen ravun kanssa.

Vierailija
37/51 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuohittu kavioeläin ja äyriäinen ei kuulosta kovin sopusuhtaiselta parilta. Vai onko tarkoitus kokata surf & turf tyyliin?

Vierailija
38/51 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oinas ja vaikka en ihmeemmin usko horoskooppeihin, niin sukupuolesta riippumatta harvat muroihini kusseet ihmiset ovat pääsääntöisesti olleet rapuja. Itsekkäitä, kyvyttömiä ottamaan vastuuta tekemisistään vailla kanttia sanoa, mitä ajattelee. Päin naamaa miellyttämisenhaluisia, ja sitten yhtäkkiä löydät puukon selästäsi.

Yleisellä tasolla en lähtisi välttämättä hakemaan syytä kummastakaan osapuolesta sen kummemmin, mutto no, we're not a match

Toinen oinas täällä mutta olen eri mieltä. Itsekäs, kyvytön ottamaan vastuuta pakenemalla ja syyttelemällä, jopa kiusaamalla on olleet oinaita. En tykkää oinaista en sitten yhtään vaikka itse olen oinas. Rapu on aina ollut puolellani, oinaat taas vastaan ja ovat myöskin hiton kovia määräilemään.

Vierailija
39/51 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen oinas täällä mutta olen eri mieltä. Itsekäs, kyvytön ottamaan vastuuta pakenemalla ja syyttelemällä, jopa kiusaamalla on olleet oinaita. En tykkää oinaista en sitten yhtään vaikka itse olen oinas. Rapu on aina ollut puolellani, oinaat taas vastaan ja ovat myöskin hiton kovia määräilemään.

Kuten todettu, en ihmeemmin usko horoskooppeihin. Kyllähän sitä aina näkee tiettyjä ominaisuuksia ihmisissä, kun lähtee hakemaan. Minullakin on lähipiirissä rapuja, miellyttäviä ja ihania sellaisia. Tunnen myös oinaita vähän joka lähtöön, ja toisin kuin täällä on esitetty, herkkyys on meitä yhdistävä tekijä. Siihen vain yhdistyy usein tarve tuoda ajatukset ja tunteet toisen tietoisuuteen, toisinaan hyvin suoraankin. Usein herkkyys tunnutaan ymmärrettävän vetäytyvyydeksi, hiljaisuudeksi ja arkuudeksi, mitä se ei minusta taas ole.

Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, kaikille varmasti löytyy vastakappale, jonka kanssa tavat ja tottumukset osuvat yksiin. Tarvitseeko sitten syntymäpäivän perusteella lähteä leimaamaan ihmisiä hyviin ja pahoihin, en tiedä. Minusta ei.

Vierailija
40/51 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo äiti varoitti aikanaan oinaista ja pakko sanoa että oli kerrankin oikeassa. En kerta kaikkiaan tule toimeen oinaiden kanssa. Vanhin lapsistani on oinas ja suhteemme on todella vaikea, kaikella rakkaudella.

T.rapu

Onpa tosi kiva kuulla. Minulla aivan sama tilanne, itse rapu, poika oinas. Vuosien mittaan suhde tulee vain vaikeammaksi. Sitä tietty kuvittelee, että kenelläkään ei ole yhtä vaikeaa, mutta varmasti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan