Oinas ja rapu yhteensopivuus?
Tosi elämän tarinoita siis kiinnostaisi kuulla. Kuvausta luonteenpiirteistä suhteessa jne. Kiitos :)
Kommentit (51)
Ei. Oinas kiivas, rapu jää jalkoihin.
Oinas on voimakastahtoinen määräilijä. Rapu vetäytyvä, paikalra poistuva. Siis oinas ajaa ravun pois parisuhteesta. En nuuten ole tykännyt yhdestäkään Oinaasta. Jos oinas ei tykkää jostain, esim.kiroilusta, aina joku joka seurueesta kiroilee, oinas huomauttaa asiasta. Ihme draamakuninkaita. Kuulen jo ihmisen keskustelutyylistä kuka on oinas.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:43"]Oinas on voimakastahtoinen määräilijä. Rapu vetäytyvä, paikalra poistuva. Siis oinas ajaa ravun pois parisuhteesta. En nuuten ole tykännyt yhdestäkään Oinaasta. Jos oinas ei tykkää jostain, esim.kiroilusta, aina joku joka seurueesta kiroilee, oinas huomauttaa asiasta. Ihme draamakuninkaita. Kuulen jo ihmisen keskustelutyylistä kuka on oinas.
[/quote]Haista sinä paska. T. vesimies
Mä oon oinas ja jos täydellinen kumppani pitää tähtimerkeissä löytää niin se on toinen oinas. Oikeestaan tällaiset ominaisuudet ja luonteenpiifteet sopivat yhteen olkoon vaikka syyskuussa syntyneitä.
No, minä olen rapu ja parisuhde oinaan kanssa meni täysin pieleen, riitelimme jatkuvasti ja kilpailimme...seksi oli kyllä mahtavaa! Tajusin siis tämän horoskooppiasian vasta jälkeenpäin, kun lyhyt suhde erään toisen oinaan kanssa meni pieleen heti kun meni vakavammaksi. Nykyisin minulla on oinas "ihastus", tapailemme välillä mutta emme ole läheisiä, toimii loistavasti. :) en valikoi seuraani horoskooppien perusteella, ihan sattumaa ovat olleet
No miten kuvittelisit nisäkkään ja äyriäisen tulevan juttuun? Ei oikein yhteistä kieltä ja niin päin pois... Kyllä mä olen yrittänyt pysyä oman lajini edustajissa, suhteella on huimasti paremmat edellytykset onnistua.
Jo äiti varoitti aikanaan oinaista ja pakko sanoa että oli kerrankin oikeassa. En kerta kaikkiaan tule toimeen oinaiden kanssa. Vanhin lapsistani on oinas ja suhteemme on todella vaikea, kaikella rakkaudella.
T.rapu
Rapu: http://www.supersaver.fi/valokuvakilpailu/mediacontent/preview/Rapu-rannalla-170.JPG
Eivät ole yhteensopivia.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:45"]
Ei tarvitse kertoa enempää asiasta, kiitos, Wikipedian linkki muutti mieleni. Horoskoopit siis ovatkin herkkäuskoisten huijausta. - ap
[/quote]
Niin, ihmiset ei tunnu erottavan horoskooppeja astrologiasta.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:43"]Oinas on voimakastahtoinen määräilijä. Rapu vetäytyvä, paikalra poistuva. Siis oinas ajaa ravun pois parisuhteesta. En nuuten ole tykännyt yhdestäkään Oinaasta. Jos oinas ei tykkää jostain, esim.kiroilusta, aina joku joka seurueesta kiroilee, oinas huomauttaa asiasta. Ihme draamakuninkaita. Kuulen jo ihmisen keskustelutyylistä kuka on oinas.
[/quote]
Et ole siis tavannut vielä mua ^_^
Ei toimi, olen itse Oinas ja yrittänyt ravun kanssa suhdetta. Rapu on kiltti, huomaavainen ja pitkäpinnainen, mutta osaa tulistuakin ärsytettynä. Mulle oli vähän liian saamaton, kun itse energisenä kaipaan toimintaa.
Anoppini on rapu, helvetin rasittava, pälättää, juoruaa, utelee, tunkeilee, mölöyttelee ja ripustautuu. En alkaisi suhteeseen ravun kanssa. En ole tosin oinas.
Oinas puskee päälle, vaikka väkisin. Se ei vaan pysty harmoonisen yhteiselämään. Vaikea parisuhde tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Oinas puskee päälle, vaikka väkisin. Se ei vaan pysty harmoonisen yhteiselämään. Vaikea parisuhde tiedossa.
Oinas puskee päälle fyysisesti vaiko verbaalisesti? Oinasko viihtyy harvoin kotona ja käy vain piipahtamassa kunnes taas lähtee? Mitä se rapunen sitten tekee? Et maininnut rapusesta mitään. Hmm..
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:52"]
Mä oon oinas ja jos täydellinen kumppani pitää tähtimerkeissä löytää niin se on toinen oinas. Oikeestaan tällaiset ominaisuudet ja luonteenpiifteet sopivat yhteen olkoon vaikka syyskuussa syntyneitä.
Sori vaan, nyt on pakko pilata. Vaikka olisit tuolla luonteella syntynyt jossain toisessa kuussa sitä voisi horoskooppi-ihmiset silti selitellä "horoskooppiin kuuluvana luonteenpiirteenä". Pseudotieteisä on se hauska puoli, että niissä osataan selitellä itsensä solmuun ja silti olla muka oikeassa, vaikka paskaahan tuo kaikki on.
Itse synnyin kaksi viikkoa yli lasketun ajan. Jos olisin syntynyt ”ajallaan” olisin kaksonen, nyt rapu. Mitenköhän tuo luonne muuttui kahden viikon aikana? 🤔
Olen usein ihastunut oinaisiin, mutta yhdenkään kanssa ei olisi suhde toiminut.
Todella oikukkaita ja ailahtelevaisia. Mutta seksi on ollu toimivaa
T : rapunainen
Vierailija kirjoitti:
Olen usein ihastunut oinaisiin, mutta yhdenkään kanssa ei olisi suhde toiminut.
Todella oikukkaita ja ailahtelevaisia. Mutta seksi on ollu toimivaa
T : rapunainen
Kerrotko miten koet oinaat oikukkaina ja ailahtelevaisina? Onko kokemuksesi vain miesoinaista?
Olen oinas ja nuo kuvaukset ei ikinä pidä paikkansa. Olen vetäytyvä, sovitteleva ja rauhallinen. Jos olen kiukkuinen, en näytä sitä.
Ei sovi. Liian erilaiset luonteet. Alussa ehkä sujuu, mutta pidemmän päälle ei onnistu, varsinkaan ei kannata alkaa perhettä ensi huumassa perustamaan.