Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman on helpompi laihduttaa, todella lihavan vai vähän hoikemman?

Vierailija
19.06.2012 |

Siis onko sillä mitään väliä painatko 130kg vai 80kg jos pituus on molemmissa 170cm, niin kumpi laihtuu nopeammin? Itse olen juuri tuon 170/80 ja mulla laihdutus on työn ja tuskan takana. Olenkin miettinyt, että laihtuisko paremmin/nopeammin jos olis enemmän mitä laihduttaa. Mahtoiko kukaan ymmärtää pointtiani :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on tosi vaikea sanoa että kummalla ihmisellä olisi enemmän sitä kuuluisaa selkärankaa pysyä ruodussa.

Mutta, jos puhutaan samasta henkilöstä ja olettamus 1 on että henkilö painaa 130kg ja olettamus 2 on että henkilö painaa 80kg, niin luultavasti tilanteessa 1 on helpompi pudottaa painoa, isommasta massasta lähtee kerralla aina enemmän.

Vierailija
2/6 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain, mistä laihduttaa. Ei pitäisi olla siitä kiinni.

Tosi iso voi ehkä helpommin pudottaa kiloja jos pelkästään niitä lasketaan, mutta yleensä suhteessa lähtöpainoon eroja ei juurikaan ole (prosentuaalinen painonlasku suhteessa lähtöpainoon)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sanoisin, että jos ylimääräistä rasvaa on, niin helposti lähtee, jos kalorit alhaiset. Itsellä sama aika mennyt tiputtaa 71-60 kuin 83-70

Vierailija
4/6 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli laihempana helpompi laihduttaa,kuin nyt tonnikeijuna.

monet väittää varmaan päinvastoin.

Vierailija
5/6 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 150 kiloinen käy kakalla, painaa hän sen jälkeen helposti 147 kg.

Siinä on juuri se kolme kiloa, joka on minulla niin vaikea saada pois. Ns. ne viimeiset kilot.

Vierailija
6/6 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino lähtee aluksi nopeasti, suurempi massa vaatii enemmän energiaa ja jo pienellä ruokavalion kevennyksellä paino voi pudota useita kiloja viikossa. Jos tavoite paino on molemmilla sama, niin hoikempi laihtuu tottakai nopeammin. Paino alkaa monilla todella lihavilla jumittaa ja sahata, läski istuu tiukassa siis. Liika lihavuus myös turvottaa, koska rasittaa mm. sydäntä ja elämäntavat näillä usein myös aika syvältä. Älä lannistu siis jos lihavampi kaverisi pudottaa enemmän kiloja viikossa kuin sinä! Mieti vaikka jos nostat 50kg ( 80kg/130kg) ylimääräistä lihaa ylös joka kerta kun nouset ylös, kävelet, pidät liikkeessä ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi