Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mä en voi uskoa millanen tyyppi tää muija oikeesti on. ov

Vierailija
19.06.2012 |

Sori PITKÄ tarina, mutta pakko tämä on jollekkin purkaa.

Olin yhden kirppisryhmän yp viime marraskuusta tms. lähtien.

Porukkaan liittyi sitten kaksi uutta yp:tä myöhemmin. Okei, ensin kaikki meni hyvin, mutta sitten alkoi näiden kahden "uuden" yp:n nokittelu ja pieni kärhämä.

Keväällä tuo paheni ja nämä kaksi oli koko ajan toisten kurkussa kiinni ja vittuilu lensi puolelta toiselle.

Lopuksi riita sitten kärjistyi siihen, että yp hajosi kokonaan. Tämä toinen riitapukari jäi yp:ksi ja me kolme muuta sitten heivattiin pihalle joko omasta halusta tai pakosta.

Tästähän tuo toinen riitapukari veti herneet nenään ja sitä paskan määrää. Okei, itse vedin myöskin herneet nenään ja tuon kanssa keskustelin, mutta tuolla kyllä meni jutut täysin överiksi.

Mulla oli KOKO AJAN sellainen tunne, että nyt jompi kumpi (tai kumpikin) valehtelee ja pahasti.. Ja nyt parin päivän sisällä vaisto on vaan vahvistunut, että tämä toinen onkin ollut koko ajan se, joka on valehdellut ym.

Hän mm. kiristi ja uhkasi tehdä kunnianloukkaus syytteen poliisille, jos häntä ei oteta takaisin yp:ksi (siis tästä toisesta tyypistä). Ja tämä ei ollut ensimmäinen kerta, kun hän vilautti kyseistä korttia..

Tuo pääsi takaisin yp:ksi, heivasi muut pihalle ja otti mut takaisin yp:ksi (=olisin tahtonut pitää lomaa..).

Okei, kaikki vielä hyvin. MUTTA..

Sitten alkoi se määräily ja tuuliviirinä olo (tehdään NÄIN ja myöhemmin päivällä sitten pyörsi kyseisen päätöksensä). Ja ollaan sitten rentoja eikä puututa joka asiaan jne. Mutta kuitenkin itse meuhkasi seinällä jostain pikku asiasta, joka ei edes ollut mitään sääntöjen rikkomista tms.

Siitä nätisti hänelle sanoin ja se oli vielä ok.

MUTTA..

Tänään tuo sitten sanoi, että laitetaan X yp:ksi, kysyin, että onko hän sun kaveri (on meillä 3 yhteistä kaveria..). Itse sanoin, että ok sopii. Ja ehdotin, että laitetaan sitten toinenkin yp:ksi. MUTTA tämä ei sitten rouvalle kelvannut, koska tällä tyypillä EI ole kavereita näkyvissä.

Sanoin hänelle, että miksi pitäs olla? Ei ne toisten kaverit meille kuulu.

Vastaus oli, että ne olisi vaan MUKAVA nähdä. Johon sitten sanoin, että sen takiako, ettei sen kaverilistalla ole tuota Äksää.

Ja siitähän tuo vetäisi herneet nenään ja tiuskaisi, että jos sä rupeat tuollaiseksi, niin mä teen omat päätökseni tms.

Ja päätös oli, tadaaaaa: heivas mut yp:n pallilta pois, otti kaksi kaveriaan yp:ks (koska heihin voi luottaa!) ja bannasi minut "itseltään".

Joo, laskinkin jo päiviä, että koska rouva tuuliviiri muuttaa suuntaa.

Ja oikeasti panee mietityttämään, että millainen ihminen tekee tuota, manipuloi ihmisiä, uhkailee poliisilla (uhkaili kuulemma yhtä jäsentä, mutta kielsi tehneensä mitään ja me tietty uskottiin siihen.. Paitsi tuo toinen riitapukari) ja kun toinen ei tanssi hänen pillinsä mukaan, niin sitten ruvetaan bannaamaan ihmisiä ja valehdellaan ym. ym.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

agressiivisia (=eilen sanoin ensin poikkipuolisen sanan eli siitä sen "meuhkaamisesta" seinällä).

Eli se oli ensimmäinen merkki jo.

Mulla alkoi keväällä oikeasti palamaan pinna, kun tuntui, että me kaksi muuta jouduttiin olemaan ns. rauhantuomareina ja yrittää saada kunnon keskustelua aikaiseksi. Se tepsikin peräti pari päivää ja sitten taas BANG, tuuliviiri muutti suuntaa.

Vierailija
2/6 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää on?

..sit se sano niin ja mä sanoin noin ja toi sano tolle tuolla tööt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää on? ..sit se sano niin ja mä sanoin noin ja toi sano tolle tuolla tööt!

Tuo tuuliviiri lähentelee jo viittäkymppiä kaiketi ja itse olen nuorempi.

Mutta en mäkään mikään teini ole.

Mutta pointti oli vähän kysyä, että tunteako kukaan muu samantyylistä ihmistä? Ja mikä tuota edes vaivaa?

ap

Vierailija
6/6 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

;D

Ja yp on valvoja tms.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi