Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Psykologilla käyneet! Mitä sanon tilatessani psykologille aikaa???!!!

Vierailija
23.11.2005 |

Olen saanut numeron psykologin ajan varaukseen, mutta en uskalla soittaa. Mitä sanon syyksi? Miten tarkkaan syytä kysytään tässä vaiheessa? Entä jos vaan itken enkä saa selitettyä? Mulla on monta syytä ja nyt olen siinä pisteessä, että pakko kehittää jotain, jos meinaa jaksaa taapertaa eteenpäin.

Auttakaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vaan, että haluat varata ajan

Vierailija
2/6 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne siinä puhelimessa tietenkään mitään syytä kysy. Ja loput ne hoitaa ajanvarauksen neiti se kysyy tarvittavat tiedot ja sinä vastailet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä multa kysy minkä tyyppistä juttua jo sairaanhoitaja. En saanut sanotuksi mitään kun alkoi itkettää ja se antoi numeron, josta varataan psykologille aika.

Mitä ekalla käynnillä pitä puhua? Osasitteko te alkaa analysoimaan omia ongelmia? Mitä te konkreettisesti sanoitte ekalla käynnillä?

Vierailija
4/6 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä sitten kyseli edespäin.

ekalla kerralla ei mitään ihmeitä tapahdu, joten anna sille aikaa.

Vierailija
5/6 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voithan sanoa, ettet halua nyt syytä kertoa, että haluat vain sen ajan. Siinä se.

Ja siellä vastaanotolla psykologi kyllä huolehtii homman eteenpäin menosta. Ei kannata etukäteen miettiä mitä sanoa, koska sanat kyllä tulevat ammattitaitoisen psykologin luona ihan hyvin itsestäänkin.

Tsemppiä, tiedän kuinka suuri kynnys on soittaa ja mennä sinne. Mutta toinen kerta onkin sitten jo paljon helpompi. Nyt vaan soitat.

Vierailija
6/6 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se psykologi osaa kysyä itse kaiken sen mitä hän haluaa tietää. Ja jos alat itkemään niin se ei haittaa mitään. Ja silloin kun sairaanhoitaja kyseli et varmaankaan vielä ollut varaamassa aikaa sinne psykologille vaan hän antoi numeron juuri siksi kun huomasi, että sinulla on vaikeita asioita joista täytyy saada puhua ammattilaisen kanssa. Tietenkään ne ei psykologin ajanvaruksessa kysy mitään syytä, eihän kukaan ala tuntemattomalle kertomaan puhelimessa, että " varaisin ajan psykologille koska isäni on käyttänyt minua hyväksi kymmenen vuotta lapsuudessani" . Ja sitä paitsi useat menevät psykologille koska eivät tiedä mikä on vialla, siellä se selviää.

Nyt olet reipas ja toimit.