Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Evelace-alusvaatteet laadukkaita?

Vierailija
19.06.2012 |

Ja millaista hintaluokkaa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Evelacen alusvaatteet menneet aika nopeasti huonoksi, vaikka olen pessyt ohjeiden mukaan. Esim. alushousut (n.20 e) nyppyyntyivät nopeasti kauttaaltaan ja rintaliivit venahtivat (olivat alunperinkin ymp. mitaltaan turhan reilut). Jonkinlainen takuuhan näillä on (jos esim. kaarituki napsahtaa poikki, korjaavat).

Lisäksi ärsyttää se, että myyjällä on ymmärrettävistä syistä aina rajoitettu valikoima kokoja sovitettavana. Siinä sitten sovittelet kokoa, joka on vähän sinnepäin ja mietit miltä se oikeampi koko tuntuisi päällä. Kuitenkin useamman kympin ostoksesta kyse, jos esimerkiksi liivejä miettii...

Vierailija
2/31 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pesen pesukoneessa (pesupussissa tietysti), niin kestää vuosia. Hinta on huomattavasti halvempi kuin rintaliiviliikkeissä, joista ennen ostin. Sieltä ostamani rintaliivit maksoivat noin 85€-100€. Sen kalliimpia en raaskinut ostaa ja halvempia ei koossani ole löytynyt.

Evelacet maksaa suunnilleen 45€ tai kympin yli. Toki kalliimpiakin on, ne kotimaiset Ullat, mutta niitä en ole kokeillut, koska nuo halvemmatkin on olleet hyviä. Ja kun menee huonoksi, niin sitten tilaan uusia, kun hinta ei ole tuon kovempi.

Toki H&M:ltä löytyy 15€ rintsikoita, jos koko on joku A-D, eli lasten koko ;D

Mutta siis mä olen tykännyt, eikä tällä hetkellä ole mitään muita käytössäkään. Ai niin, on yhdet urheiluliikkeestä ostetut juoksuliivit. Pidän kutsut kerran-kaksi vuodessa, emännät kun saa vielä alennusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vaihtanut sopivampaa kokoa? Jos tilatut rintsikat ei olekaan sopivaa kokoa, ne voi vaihtaa. Niin ainakin minulla käyvä esittelijä tekee, eiköhän ole yleinen käytäntö, koska ei tietenkään esittelijällä voi olla jokaisesta mallista jokaista kokoa sovitusmallina.

Vierailija
4/31 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kokopitsiset, eikä ole nyppyyntyneet pesussa vaikka on pesty paljon. Pesupussia olen kyllä minäkin käyttänyt.

Muuta kokemusta ei ole.

Vierailija
5/31 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy Evelacen tuotteista hinnat ja suomenkieliset sivut.

Hinta/laatusuhde on ok, esim. liivit keskimäärin 40-50 euroa. Entisenä edustajana voin sanoa että ongelmana on enemmänkin käyttäjien tavat: liian rankat pesut ja liian harvoin. Samoja liivejä käytetään hengiltä koko ajan. Samoin itsepäisesti otetaan se pienempi koko eikä sellaista rääkkäystä materiaalit kestä.

Evelacen sivustolla myös tietoa hoidosta ja pesusta.

Vierailija
6/31 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia olen evelaceja käyttänyt, mutta valitettavasti viimevuosina laatu on todella heikentynyt. Ennen kaikki alusvaatteeni olivat ko. merkkiä - nyt olen joutunut ostamaan muualta. Ei raaski 20e maksaa houusista, joista menee resorit rikki parilla käyttökerralla ja saumat aukeaa. Palautella ei viitsi jatkuvaan sillä vaihtamalla tulee ihan samaa heikkoa laatuva olevat takaisin.

nim. entinen asiakas.

Vierailija
7/31 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet ostin. Toisia en osta.

Vierailija
8/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan totta.  Tuotteet voi vaihtaa kustannuksitta. Myyjälle tulisi liian kalliiksi pitää kaikkia kokoja varastossa, koska myyjähän myös ostaa nämä tuotteet itselleen. Miesten bokserit on meillä kovassa käytössä, mieheni ei enää muita pidäkään koska niissä puntit pysyy napakasti paikoillaan eikä nouse ikävästi ylös nivusia painamaan.

Vierailija
9/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Ja on myös Evelave kotiputiikkeja, Kohta olen perustamasa yhden Ylöjärvelle, joten sinne kaikki terveuloa rauhassa sovittelemaan. Tilaan tarvittaessa oikeat koot jo valmiiksi

Vierailija
10/31 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olihan jälleenmyyjäsi sovitustilanteessa "tarkistamassa", jotta osasi tilata sinulle oikean koon? Onko mallisto sinulle ja myyjälle ennestään tuttu? Evelacen palvelu perustuu, joka tapauksessa siihen, että kun jälleenmyyjämme tilaa asiakkaalleen jonkun koon, niin myyjä tarkistaa asiakkaan kans koon, ja laittaa koon heti vaihtoon, jos koko ei ole asiakkaalle oikea. Myyjämme saavat koulutusta sovitukseen, ja heillä on mahdollisuus tilata "työkaluikseen" erikokoisia liivejä, ja ennen esittelyä kannattaa koko toiveita myyjälle ilmoitellakin. Olen pahoillani kokemuksestasi!

Vierailija
11/31 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelacen ongelma ei ole hinta eikä laatu.Ovat varmasti kohdillaan. Ongelmaksi olen kokenut sen että kotiesittelijät eivät ole ammattitaidoiltaan verrattavissa "oikeisiin" liivikaupan myyjiin. Eli vääriä kokoja tulee asiakkaille. Minullakin on tällähetkellä kaapissa käyttämättömät Donnaliivit, ympärys liian tiukka kait koska puristaa ja kaarituet painaa pahasti(jää jäljet) ja rinnat tursuavat ulos kupeista, ainakin paita päällä näkyy sellaiset pallurat. Ystävälleni myytiin aivan liian isot liivit.

Lisäksi kaikkiin sovittamiini liiveihin on tehty sellainen malli että ne väkisillä vetää rintoja keskelle rintakehää.Paita päällä typerän näköistä kun se näyttää jo niin teennäiseltä,vaikea selittää mutta kuvitelkaa painavanne rintoja yhteen.Ymmärrän kyllä että niin tehdään push -up liiveissä mutta liika on aina liikaa.Varsinkin tuo Donna-malli joka on parhaaksi kehuttu oli minulle pettymys. Täysin luonnottoman näköinen lopputulos tuli noilla liiveillä. Nostavatkin rinnat niin ylös että siinä tissien päällä pysyisi tarjotin. Todella pöljän näköinen t-paita päällä,rinnat ovat kuin kaulaan nostetut.

Mutta joo laatu minusta ihan ok,ja malleja paljon ja kauniita materiaaleja. Lisäksi plussaa siitä että isoja kokoja runsaasti.miinusta siitä että pienirintaisille ei ole ollenkaan malleja. Eli jos sulla on pieni a-kuppi niin ei kannata edes yrittää.Nimittäin evelacen A-kuppi on melko tilava. AA -kuppia ei ole ollenkaan. Yksi malli siellä oli,oliko se isabella tms,johon saa paksut geelipussukat sisälle, niin ne voivat mennä tosi piellekin A-kupille,mutta vain jos suostut pitämään kohtalaisen suuria toppauksia.Siinäkin mallissa kupit todella lähekkäin,eli jos sulla leveärintakehä,niin näyttää siltä kuin olisi väkisin vedetty keskemmäs niitä tisuja.

Tässä mun kokemuksia. Siitä plussaa vielä että on joissain paikoissa evelace -liikkeitä joissa voi käydä sovittelemassa.Ainakin Oulussa kaakkurissa on putiikki.

Vierailija
12/31 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso tuolta www.rosme.fi

Vierailija
13/31 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun myyjä oli arvioinut oikean koon, eikä se ollutkaan oikea. Niinpä myyjä arvioi, mikä se koko oikeasti olisi, eikä vielä silloinkaan sopinut. Kolmannella kerralla koko oli oikea. Tiedän tämän siksi, että olin kutsujen emäntä. ;)

Olen ollut kyllä ihan tyytyväinen laatuun, ostin myös pari toppia ja niitä käytän melkein jatkuvasti.

Vierailija
14/31 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pahuksen pahus! Ostin kalliit ja ihanat liivit, jotka hajosivat kuukauden käytön jälkeen. Lähetin takuukorjaukseen, ei korvattu. Syy oli heidän mukaan se, että liivit on puettu väärin, siis rempomalla tai että ne ovat liian pienet. Kuitenkn ne olivat edustajan minulle sovittamat ja ihanat. Ei koskaan enää evelace.

Vierailija
15/31 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole huonolaatuisia. Olen käyttänyt jo kymmenen vuotta Evelace liivejä ja housuja, ovat vielä tosi kauniita. Löytyy paljon eri malleja, kaikki kun eivät sovi kaikille...ja valinnanvaraa on. Kun niitä oikein hoitaa ja huoltaa pysyvät hyvinä. Jopa kaarituet. Ostin juuri uudet, tosi upeat.

Vierailija
16/31 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kestäneet yli 6v ja istuu hyvin. Löutyi vihdoin hyvä F kuppi. Ihania malleja. Tykkään.

Vierailija
17/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri oli ostavinaan Evelacen Liivit, kauniit pitsiset. Olikin jäljitelmäliivi joku ruotsalainen BXC tai jotain. Nyppääntyi. Mulla aidot niin eipä ole nyppääntynyt 4v käutönkään jälkeen. Oon saanu vaihtoon jos heti palauttaa. Onhan oikeus 14pv.

Vierailija
18/31 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelacen alusasuilla ei ole mitään tekemistä laadun kanssa! Miettikää nyt omalla maalaisjärjellä .. sehän on verkostomarkkinointia!!! Liivien materiaalit on ihan ala-arvoista, ja kaavoitus.. voi herranjestas. Ja miettikää kuinka monta porrasta siinä verkostossa on.. paljonko oikeesti jää rahaa liivien materiaaleihin ja kaavoitukseen!! Käykää nyt hyväntähden OIKEASSA liiviliikkeessä ja ostakaa laatua. Sinne tuotteet tulee suoraan tehtaalta ilman välikäsiä, joten voi pikkasen ajatella mistä hinta koostuu. Siis ihan järkyttävän naurettavaa maksaa siitä laadusta 60->!

Vierailija
19/31 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kaverilta lomaa varten käyttämättömän uimapuvun. Saumat hajosi jo kolmantena lomapäivänä ja heitin roskiin. Ostin parilla kympillä uuden rantakojusta ja se on mulla vieläkin 3 v jälkeen. Että kun joskus tarjoaa noita vielä sanon kiitos ei.

Vierailija
20/31 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin noin vuosi sitten, kauniit ovat, kirjaillut. No ne kirjailut purkautuvat ensimmäisen pitopäivän jälkeen, liivit tuntuivat koko ajan päällä, oli kuin panssarin sisällä olisi ollut. Nostivat rinnat leuan alle, miestyökaverit kyllä tykkäsivät, minä en. Palasin käyttämään T-paitaliivejä, jotka istuvat päällä, ja jossa ei ole mitään helkkarin kirjailuita, pesu pitää hoitua koneessa hienopesuohjelmalla.

Kuraa vai! Ei ikinä enää.

Ps. housut ovat keinokuitua, minun sievää pimperoa ei keinokuituhousuissa haudota. Eipä minulla ole hiivatulehduksia ollutkaan. Puuvillaa se pitää olla, joka pestään 60 asteessa, puhdistuvat kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä