Mieheni stringeissä, mitä ajatella
Mieheni on samanikäinen kuin minä, 31-vuotias erittäin hyväkroppainen mies, punttisalilla viihtyvä palomies. Se meni ostamaan tällaiset: http://www.internationaljock.com/emporio-armani-coloured-stretch-cotton…
Kuulemma on mukavat ja viileet, mutta onko teidän mielestänne ok asia?
Kommentit (61)
Jos kommentoi stringi-juttua. Kommentin antavien sukupuoli ja ikä (suunnilleen) kiinnostavat. =)
Tuntuu vähän siltä että tämän jutun ap käyttää itse stringejä ja on kuvitellut hänen miehensä jumaloivan niitä. Nyt kun mies hommaakin itse stringit niin koko hänen illuusionsa omasta naisellisesta seksikkyydestään stringit jalassa särkyy hetkessä miljoonaksi sirpaleeksi...:(
Jos mun ukko alkaisi käyttämään stringejä niin sillon loppuis mulla itellä stringien käyttö siihen paikkaan..
tulee huono olo. Miehet tykkää naisista stringeissään, ei me naiset tykkätä miehistä stringeissä.
itse tapasin kaksi kuukautta sitten miehen ja huomansin narulla kuivumassa miesten merkkistringejä. [...] saa nähdä jääkö suhde tuohon, en tiedä?
Minua puistattaa, että nämä Vauva-foorumin palikkanaiset ovat ihan oikeita, olemassa olevia ihmisiä ja he elävät keskuudessamme.
Tulisipa taifuuni ja pyyhkäisisi kaiken paskan pois.
mietipäs sitä narua päivän käytön jälkeen :D yökkkkkkkssss
Mietipä mitä tahansa alusvaatteita päivän käytön jälkeen. Yökkkkkkssss.
Jos mies nyt stringejä käyttääkin, se ei tarkoita, että puoliso on velvollinen haistelemaan niitä aina päivän päätteeksi.
Miehet kropasta riippumatta ovat pienissä alushousuissa, liian tiukoissa boxereissa, stringeissä, tangoissa on ällöttävä. Usein naiselle sopii pienet, tiukat alushousut, varsikin stringit. Miehelle sopii normaalit boxut.
Aiheeseen. itse tapasin kaksi kuukautta sitten miehen ja huomansin narulla kuivumassa miesten merkkistringejä. muuten mies on kaikin puolin ok, stringejä käyttävä mies arvelluttaa?! saa nähdä jääkö suhde tuohon, en tiedä?
Suurin osa jättäisi.
Miehet kropasta riippumatta ovat pienissä alushousuissa, liian tiukoissa boxereissa, stringeissä, tangoissa on ällöttävä. Usein naiselle sopii pienet, tiukat alushousut, varsikin stringit. Miehelle sopii normaalit boxut.
Täysin samaa mieltä, stringit ja pienet alushousut naisille.
ja hyvin yleisiä miehillä.
TÄSSÄ on stringit:
http://kuluttajapossu.blogspot.fi/2012/04/miesten-stringit-testissa-ck-…
Armanin thongsit ovat stringit, naru menee takana. Suomalaisista nettikaupoista tilataan paljon ja myös ulkomaita myöden. Stringit ovat monien meidän miesten synkkä salaisuus toivottavasti useammat naiset tykkäisivät niistä.
En tiedä on nämä stingit vaiko tongit mutta ihan saakelin hottis kalsongit.
http://www.ihmeellinenhuone.fi/advanced_search_result.php?keywords=bike…
Vittu mitä vajakkeja täällä pyörii. Siis naiset, ette oikeesti voi olla noin tyhmiä! ykskin sanoo et miettii josko jättäis suhteen siihen kun näki että miehellä on pyykissä parit stringit. Ei herranjestas sentään mitä lussutussuja te täällä ootte! en panis! ps. käytän stringejä nytkin, tottakai. mikäs sen mukavampaa! seksikkäät on yllä ;)
Jos pitää miesten stringejä niin kannattaa kattoa ensin peilistä miltä näyttävät ennen kun tyttöystävälleen näyttäytyy. Eivät sovi kun hyvä perseiselle ja sillonkin kannattaa olla aikalailla sheivattu, myös perseestä. Aika pinnallinen ihminen täytyy olla että hyvässä kunnossa olevan jätkän jättäisi jos näkisi miesten stringit hänellä.
"Jos teitä naurattaa nuo housut, niin muistakaa silloin että olette ihan yhtä naurettavia omissa stringeissänne".
Naisilla stringit ovat sanomattoman seksikkäät ja oikeastaan ainoa alusvaatteen alaosa, mitä minä haluan naiseni päällä nähdä. Miehellä nuo ovat satavarma homouden merkki.
Muistakaa lesbokommunistifeministit, että miehet ja naiset eivät ole samanlaisia.
Ostin samanlaiset, todella mukavat!
Katsoin ensin edestä, että wau ja sitten takaata ja purskahdin nauruun. Ei ole ok!
Ei se aukeakkaan vielä. Pitää mustata koko se teksti, HTML mukaan lukien.