Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vieläkään menkkoja,synnytyksestä jo 3 kk..

Vierailija
19.06.2012 |

Aina aikaisemmin ensimmäiset ovat tulleet 2 kk jälkeen ja jatkuneet säännöllisinä.. Nyt ei näytä alkavan, näköjään voi vaihdella samalla naisellakin. Ei kyllä haittaa,mutta ihmetyttää..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekan lapsen jälkeen alkoi vasta 8kk synnytyksestä ja tokan jälkeen jo reilu kuukausi synnytyksestä.. kumpaakin imetin noin 8kk..

Vierailija
2/17 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosen kohdalla meni 5kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen jälkeen menkat tuli n. 6kk kohdalla, kolmas oli 1,5-vuotias kun menkat alkoivat.

Kaikkia lapsia täysimetin 6kk ja lopetin imetyksen n. 1,5 vuoden jälkeen.

Vierailija
4/17 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella kerralla 6 viikkoa synnytyksestä. En toisaalta kyllä olettanut, että menisi samalla tavalla, ei menneet raskaudet, synnytykset ja imetyksetkään :)

Vierailija
5/17 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen syntymän jälkeen meni mulla 11kk ennen kuin kuukautiset alkoivat.

Odotan nyt toista lasta ja toivon, että menee taas pitkä aika.

Oletteko te imettäneet täysin lasta vai antaneet korvikettakin? Tarkoitan että onko täysimetyksellä mitään tekemistä sen kanssa että kuukautiset alkavat myöhemmin?

Vierailija
6/17 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osittaisimettänyt alusta asti, edelleen. Haluaisin jo, että alkais niin vois alkaa toisen tekoon.

Vierailija
7/17 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmisen kohdalla alkoi 1v synnytyksestä, sitten 1v ja muistaakseni pari kuukautta päälle ja kolmannen jälkeen synnytyksestä oli jo 1,5v ennen kuin menkat alkoi.

Vierailija
8/17 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osittaisimettänyt alusta asti, edelleen. Haluaisin jo, että alkais niin vois alkaa toisen tekoon.

Ei siihen menkkoja tarvita, vaan ovista.

Vierailija
9/17 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen syntymän jälkeen meni mulla 11kk ennen kuin kuukautiset alkoivat.

Odotan nyt toista lasta ja toivon, että menee taas pitkä aika.

Oletteko te imettäneet täysin lasta vai antaneet korvikettakin? Tarkoitan että onko täysimetyksellä mitään tekemistä sen kanssa että kuukautiset alkavat myöhemmin?

Vierailija
10/17 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erona se, että esikoisen kanssa yöimetykset väheni siinä 7kk iässä ja kuopuksella oltiin samassa tahdissa jo 6 viikon kohdalla (6-8 tunnin imetystauoko yöllä).

t.5

Vierailija
11/17 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla synnytyksestä melkein 23kk eikä edelleenkään menkkoja...

Vierailija
12/17 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

11kk ja 10kk paikkeilla alkoivat. täysimetyksellä molemmat. toivottavasti tästä kolmannestakin menisi pitkään.

Vierailija
13/17 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mennyt ensimmäinen ja toinen lapsi samalla tavalla, siksi ihmettelin asiaa nyt kolmannen kohdalla. Mutta onhan teitä muitakin, kenellä on vaihdellut. Ap

Vierailija
14/17 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasan neljä vuotta eikä menkkoja, vedinkö enkat? :D

Vierailija
15/17 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat alkoivat 5 kk synnytyksestä.

Olen kuullut että monilla alkavat kun YÖimetykset jäävät pois tai niiden väli venyy pitkäksi, meillä tuossa vaiheessa väli alkoi olla 8 h.

Vierailija
16/17 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilta loppuivat yöimetykset 6kk ja silti vasta melekin vuosi meni. tosin mulla onkin pitkä kierto muutenkin olemassa.

Vierailija
17/17 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja molempien synnytysten jälkeen ovat alkaneet tasan 5 viikkoa synnytyksestä. Oikein ärsyttää, kun vois olla pois monta kk...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi