Kuinka selvitä sydänsuruista?
Olen NIIN masentunut ja ihan hirveän onneton ettei mitään rajaa. Elämäni eka(ja vika)rakas mies jätti mut samomatta sanaakaan. Olen aivan lopussa henkisesti. Itkettää vaan ja epätoivoissani olen jopa tekstaillut miehelle, tuloksetta tietysti. Sekin ahdistaa. Ja se, että en tiedä miksi en kelvannut. Olenko liian ruma, köyhä, tyhmä, muuten vaan epäsopiva. Itsetunto on aivan pohjalukemissa. Tiedän etten löydä enää ketään.
Olen jo 35v ja tätä ennen en ollut koskaan rakastanut ketään niin paljoa. Enkä edes halua enää yhtään suhdetta, en ikinä. Paskaa kaikki :((
Kommentit (3)
Vaikka nyt ei tunnu siltä, niin vielä tulee päivä, jolloin tajuat, että susssa ei välttämättä ole MITÄÄN VIKAA, vaan mies oli selkärangaton nilviäinen, jolla on pää vain sen takia ettei se sen mitätön selkäranka valahtais housuun, kun ei sillä ollut kanttia sanoo suoraan mistä kiikastaa.
Luultavasti lähteny toisen naisen matkaan.
Mutta halaus, voi ottaa tosi koville ja kestää kauan. Sure ihan rauhassa, anna lupa itsellesi siihen! Ja on todella inhimillistä kysellä miehen perään, jos toinen on ilman mitään selityksiä jättänyt!
en tiedä miten kestän. Pakko kai vaan jaksaa. Ehkä 10v päästä asia on jo unohtunut?
ap
en osaa mitenkään lohduttaa sua. Mikään ei varmaan tällä hetkellä lohduta sua. Aika parantaa.