Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mistään rekisteristä tietää ketä asuu samassa osoitteessa?

Vierailija
18.06.2012 |

Tapailen miestä, tiedän hänen osoitteensa, mutta epäilen että asuu jonkun naisen kanssa. Ei ole koskaan kutsunut minua luokseen vaikka olemme tapailleet jo muutaman kuukauden. Oven taakse en viitsisi mennä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen miestä, tiedän hänen osoitteensa, mutta epäilen että asuu jonkun naisen kanssa. Ei ole koskaan kutsunut minua luokseen vaikka olemme tapailleet jo muutaman kuukauden. Oven taakse en viitsisi mennä...

Senkin idiootti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/8 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haen henkilön nimellä, näyttääkö ketkä kaikki asuvat samassa osoitteessa? Vai antaako vain kyseisen henkilön osoitteen?

Vierailija
5/8 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestörekisterikeskus saattaa voida auttaa. Laita googleen kysymys: osoiterekisteri

Vierailija
6/8 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei kehtaa kotiinsa kutsua

Jos haen henkilön nimellä, näyttääkö ketkä kaikki asuvat samassa osoitteessa? Vai antaako vain kyseisen henkilön osoitteen?

Vierailija
7/8 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee kysely osoitteen perusteella

Vierailija
8/8 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu äidin kanssa, solussa tai alivuokralaisena, ei voi viedä vieraita kotiinsa. Silloin samassa osoitteessa saattaa asua vaikka 60-vuotias nainen, jolla on sama tai eri sukunimi. Tunnen pari tällaista tapausta, jotka asuvat mahdollisimman halvalla ja odottavat syytä ostaa oma asunto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi