Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko näissä mitoissa enää pitää biksuja tai pukeutua kauniisti?

Vierailija
18.06.2012 |

Pituutta on 164cm ja painoa 72kg?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painan sinua huomattavasti vielä enemmän,mutta pukeudun aina kauniisti ja käytän myös bikinejäkin. Miksi ei voisi? itse käytän m-kokoa tai 38-40-kokoa. Löytyyhän siinä tavallisessa koossa kaikkia kaunita vaatteita.

Vierailija
2/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 165/68 ja bikinit on heitetty roskikseen :) vaikka tarkotus onkin laihtua niin raskausarvet ovat ikuisia joten roskiin joutivat..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne biksut voisit jättää kyllä väliin. :=)

Vierailija
4/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta bikineitä voi myös käyttää ihan kuka tahansa, vaikka painaisi 200 kg. Itsekin käytän vaikka olen ylipainoinen. Ei se toki kaunista ole mutta mitäs siitä?

Vierailija
5/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa aika moni asia.. itse olen 165 cm ja 74 kg, ja vartaloni malli on voimakas päärynä, on järkyttävästi selluliittia, raskausarpia jne joten bikineitä en enää käytä enkä näyttäydy julkisilla uimarannoilla edes uikkareissa, aina on joku rantamekko lisänä.

Mun alaosa on kokoa 46 ja yläosa 42.

Vierailija
6/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen 162cm ja 77kg. Bikinit kokoa 38. Ei mulla mitään hylly, vaikka ylipainoa onkin, olen tasaisesti tukeva.

Vierailija
7/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö terveellisesti ja liiku riittävästi ja pysyt ihannemitoissa. Raskaus ei ole syy lihomiselle, sen voitte heti unohtaa tekosyynä.

Vierailija
8/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alaosa on kokoa 46 ja yläosa 42.

Minun alaosani on 42/44 ja yläosa 40 tai jopa 38/M. Mutta tuntuu, ettei mikään vaate näytä kauniilta päälläni.

Vierailija
9/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painan sinua huomattavasti vielä enemmän,mutta pukeudun aina kauniisti ja käytän myös bikinejäkin. Miksi ei voisi? itse käytän m-kokoa tai 38-40-kokoa. Löytyyhän siinä tavallisessa koossa kaikkia kaunita vaatteita.

mutta miten ihmeessä mahdut M / 38-40 -kokoisiin vaatteisiin?

Vierailija
10/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö terveellisesti ja liiku riittävästi ja pysyt ihannemitoissa. Raskaus ei ole syy lihomiselle, sen voitte heti unohtaa tekosyynä.

Mitäpä tuo sinulle kuuluu.

Vierailija
11/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös kaikki tässä ketjussa ole ihan normaalipainon rajoilla.

Vierailija
12/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein ymmärrä kysymystäsi, miten. No vaikka laittamalla housut jalkaan ja laittamalla vetoketjun ja napin kiinni. 2

Vierailija
13/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten ihmeessä mahdut M / 38-40 -kokoisiin vaatteisiin?

Vierailija
14/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös kaikki tässä ketjussa ole ihan normaalipainon rajoilla.

Vierailija
15/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en käytä trikoita enkä legginsejä. Juuri ostain ihan Seppälästä kivat housut kokoa 38 ja kauniin paidan kokoa 40. 2

Vierailija
16/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin jokin aika sitten etela-amerikassa lomalla. Siella huomattavasti sinua kurvikkaammatkin naiset hehkuivat bikineissa, joten mikset sinakin?!

Nauratti kun miehet vaan kuolas niita takamuksia ja povia, kun bikinit ovat usein melko niukat kangasmaaraltaan :D

Pari vinkkia viela:

Merkeissa kurvikkaan kannattaa unohtaa lindexit, anttilat, H&M jne tusinakaupat ja suunnata suoraan asiantuntevaan alusvaateliikkeeseen. On paras ostaa bikinit kuppikoolla + ymparysmitalla ja alaosa erikseen.

Valmistaudu kauppareissuun googlaamalla sopivia malleja: riippuen onko vartalosi muoto X, Y, A vai O, katsasta minkalaisia malleja suositellaan imartelevan sun muotojasi. Printtaa kuvat mukaan ja pyyda rohkeasti myyjalta apua.

Ihanaa biksukesaa kaikille kurvikkaille naisille!

Vierailija
17/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin jokin aika sitten etela-amerikassa lomalla. Siella huomattavasti sinua kurvikkaammatkin naiset hehkuivat bikineissa, joten mikset sinakin?!

Nauratti kun miehet vaan kuolas niita takamuksia ja povia, kun bikinit ovat usein melko niukat kangasmaaraltaan :D

Pari vinkkia viela:

Merkeissa kurvikkaan kannattaa unohtaa lindexit, anttilat, H&M jne tusinakaupat ja suunnata suoraan asiantuntevaan alusvaateliikkeeseen. On paras ostaa bikinit kuppikoolla + ymparysmitalla ja alaosa erikseen.

Valmistaudu kauppareissuun googlaamalla sopivia malleja: riippuen onko vartalosi muoto X, Y, A vai O, katsasta minkalaisia malleja suositellaan imartelevan sun muotojasi. Printtaa kuvat mukaan ja pyyda rohkeasti myyjalta apua.

Ihanaa biksukesaa kaikille kurvikkaille naisille!

Vierailija
18/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

168/77 ja käytän (alusvaateliikkeestä ostettuja) bikineitä ihan reippaasti, sekä mahdun M/38, tai 40 osittain kokoisiin vaatteisiin. Olen tasaisesti tukeva, suurin ongelma on mahani joka näyttää siltä että olisin raskaana, mutta eipä tuo haittaa, saapa onnitteluja tuntemattomilta. ;)