Mikseri vuokralaisen nimeä ole kerrostaulussa tai ovessa?
Tuli ilmi, että mun yläkerrassa asuu 'Mattila' -niminen henkilö sekä hänen puolisonsa 'Andersson' vuokralla, mutta kerrostaulussa lukee asunnon omistajan nimi 'Johansson'. Asunnon ovessa lukee 'Johansson, Järvinen'
Miksei missään lue oikeiden asukkien nimiä?
Kommentit (22)
ja pyytää vaihtamaaan oikeat nimet paikalleen.
Tietävät toki huoltoyhtiössä ym oikean nimeni.
Tiedän minkä niminen ja kuka omistaja on, ja tämä asukas jonka kanssa puhuin viittasi omistajaan vuokranantajana. Ovat asuneet tässä 5 vuotta. Hämmästyin vaan kun vasta kk sit tutustuin tähän naapuriin ihan muissa ympyröissä ja hän täräytti olevansa mun naapuri.
Muutamassa kerrostaloasunnossa ennen asuneena ilmoitin muuton yhteydessä isännöitsijälle aina hyvin selkeästi etten halua nimeäni oveen tai siihen ulko-oven vieressä olevaan kylttiin tai ovisummeriin. Selityksiä miksi näin on, ei koskaan kyselty. Eikä lain mukaan sitä saa laittaa jos asukas ei halua.
Syitähän tähän voi olla vaikka kuinka paljon. Julkinen ammatti, hullu ex, jne.
Ne Mattila ja Andersson ova FBI agentteja undercover...
tai sitten siinä taloyhtiössä on laiska isännöitsija joka ei ole jaksanut vaihtaa nimiä oikein tai sitten talonkirjoihin on jäänyt ilmoittamatta ja merkitsemättä että asuntoa vuokrataan eikä omistaja ole asukas.
Maistraatin muutoilmoitus koskee julkisia juttuja ja talon kirjoihin tehdään tuloilmoitus. Moni jostain syystä kuvittelee, että se maistraatti riittää...
Tjaah, mulla lukee ainakin exän takia toinen nimi. Tietävät toki huoltoyhtiössä ym oikean nimeni.
Aikoinaan isännöitsijältä kesti eräässä taloyhtiössä yli puoli vuotta ennen kuin sai nimeni oveen. Olin firmaan itse yhteydessä mutta lupasivat tulla kunhan kerkeävät. Parin soittokerran jälkeen luovutin.
Aikoinaan isännöitsijältä kesti eräässä taloyhtiössä yli puoli vuotta ennen kuin sai nimeni oveen. Olin firmaan itse yhteydessä mutta lupasivat tulla kunhan kerkeävät. Parin soittokerran jälkeen luovutin.
Posti jaetaan osoitteen mukaan.
Nimim. Entinen Postin kesätyöntekijä
kun sille valkeni että talossa tapahtuu jotakin sen tietämättä. Iiiiiiiiiiiiiikk!
kun sille valkeni että talossa tapahtuu jotakin sen tietämättä. Iiiiiiiiiiiiiikk!
Toisesta rapusta en tunne ketään! Enkä oo varma kävikö alakerran ukko eilen kaks vai kolme kertaa kaupassa! Tai mikä ton pyykkiä ripustavan naisen nimi on! Ja ketkä ne nuoret on jota tässä näkee. Mä jatkan hoitovapaata koska aion selvittää KAIKEN. T.ap
Miten postimies osaa tuoda postin perille tällaisessa tapauksessa?Tjaah, mulla lukee ainakin exän takia toinen nimi. Tietävät toki huoltoyhtiössä ym oikean nimeni.
Eli sen osoitteen mukaan jaetaan.
Olen kyllä asunut tässä jo lähes 8 vuotta.
Mutta lehdenjakajana en ymmärrä kesän alussa tulleita tapauksia, joissa ihminen tilaa lehden/muuttaa eikä itsekään tiedä tai kerro tarkkaa osoitetta vaan vain koko kerrostalon tai muun sinne päin osoitteen. Eikä taatusti laita nimeä minnekään näkyville. Arvo siinä sitten.
Posti jaetaan osoitteen mukaan.
Nimim. Entinen Postin kesätyöntekijä
Meidän kerrostalossakaa ei oo vaihtuneet nimet viimeiseen kolmeen vuoteen. Tai ainakin vastapäisessä ovessa lukee niiden sukunimi, jotka ovat asuneet jo kolme vuotta toissaalla. Minä olen ilmoittanut isännöitsijälle minkä nimen saa raapustaa alakertaan ja oveeni, mutta mitään ei ole tapahtunut. Olen asunut tässä asunnossa kohta kaksi vuotta.
Lähtiessäni otin oman nimeni pois ja vuokralainen ei ole omaansa siihen laittanut. Meillä ei tule isännöintifirmalta mitään nimikylttejä, koska niiden laitto maksaa taloyhtiölle. Meidän taloyhtiö haluaa olla mahdollisimman pihi, ettei vastikkeet nouse. Vuokralainen ei taas omalla kustannuksella halua siihen mitään ostella.
voivat olla vaikka laittomia alivuokralaisia jos kyseessä on kaupungin asunto
Palsta ei voi antaa kattavaa vastausta.