Mikä avuksi, kun olen jo toista vuotta ihastunut/rakastunut
erääseen mieheen, jota en voi saada. Haluaisin kuitenkin hänen saavan tietää mitä todella tunnen häntä kohtaan. En vaan tiedä keinoa miten kertoisin sen hänelle. Uskon tunteita olevan myös miehen puolelta, mutta häneltäkin puuttuu rohkeutta edetä asiassa.
Kommentit (7)
totuus voi olla ihan toista.
Itse törmäsin viikonloppuna ihastukseeni ja sinne meni viemäristä alas kaikki. Tyyppi ei ollut yhtään sellainen kuin luulin ja todellakin epäilin ja uskoin että mies oli edes jollain tasolla kiinnostunut musta... siis edes kaverina.
Tai sitten odotat ja kerrot kun aika on sopiva. Näettekö useinkin?
jatkaa elämää, mutta tästä miehestä on muodostunut minulle jonkinlainen pakkomielle. En saa häntä mielestäni, ja olenkin ajatellut että ehkä tapaamalla hänet ja kertomalla tunteistani häntä kohtaan saan tunteeni hälvenemään.
ap
jatkaa elämää, mutta tästä miehestä on muodostunut minulle jonkinlainen pakkomielle. En saa häntä mielestäni, ja olenkin ajatellut että ehkä tapaamalla hänet ja kertomalla tunteistani häntä kohtaan saan tunteeni hälvenemään.
ap
ei siinä minusta mitään voi menettääkään.
tai sitten koeta keksiä jokin viaton veruke jolla voit kysyä neuvoa tai apua häneltä.
tuo on hyvä tapa selvittää ainakin yleisen kiinnostuksen aste itseäsi kohtaan.
Et saa aikaan kuin hämminkiä ja sydänsuruja itsellesi. Been there, done that.